Vanzatorii de tigari electronice proaste fac SPAM

Dragii mei, de cateva saptamani incep sa primesc tot felul de spamuri de la site-uri noi ce vand tigari electronice. Pesemne si voi v-ati confruntat cu aceasta problema. E drept ca tot in ultimul timp primesc spam-uri de la vrajitoare… dar totusi de la ele n-am mari pretentii. :))
Ce m-a facut sa va semnalez aceasta problema, a fost ultimul SPAM de-a dreptul PATETIC. M-am distrat copios, insa cred ca sunt oameni care cad in plasa. Din pacate toti acesti spammeri vand tigari electronice proaste… asta in cazul in care nu trimit „pietre” sau „cartofi” in loc de tigara electronica.

Hai sa va citez cateceva din acest email pe care l-am primit:
Buna ziua.
Am sa trec direct la subiect pentru a nu va plictisi.
Va rog sa cititi acest mesaj pana la capat daca tineti la sanatatea dumneavoastra.
Am fost fumator inrait timp de 22 de ani.
Asta primavara am inceput sa fumez tigari electronice pentru a reduce cheltuielile lunare.*
Desi mi-am redus cheltuielile cu 90% pentru tigari ( adica ma costa de 10 ori mai putin acum ), motivul pentru care va scriu este altul.
Recent am fost nevoit sa fac niste analize.
In timpul consultatiilor, doctorul m-a intrebat daca am fost fumator pentru ca inca se simte acest lucru in plamanii mei.
Desi acest lucru nu va spune mai nimic, va dau eu o idee.
Doctorul a afirmat ca se simte ca am FOST fumator si asta m-a facut sa intru intr-o conversatie mai adanca.

Ideea este simpla, desi eu inca sunt fumator de tigari electronice, plamanii mei au inceput sa se vindece.
Deci datorita tigarilor electronice acum pot simti exact aceeasi senzatie de fumat, ba chiar mai mult decat atat pentru ca exista si diferite arome de fructe., dar in acelasi timp fara sa am plamanii afectati de fumat.

Recomand tuturor fumatorilor sa treaca la tigari electronice si am sa va afisez jos cateva dintre beneficiile pe care mi le ofera mie
Inainte de a ma crede pe mine pe cuvant, va rog sa intrebati unul sau mai multi medici pentru a avea siguranta ca ceea ce spun este complet adevarat.
Am fost si eu reticent la inceput gandindu-ma ca tigarile electronice ar putea sa imi faca mai mult rau decat bine pentru ca am auzit tot felul de zvonuri.
NU ESTE ADEVARAT. Tigarea electronica este mult mai sanatoasa decat orice tigare normala. Nu afecteaza plamanii absolut deloc; nu contine gudron, nu contine cherosen..( pentru necunoscatori, tigarile contin cherosen pentru combustie ).
Dar iata ce beneficii mi-au adus mie tigarile electronice:
1: Sanatate in primul rand. am inceput sa ma insanatosesc, sa simt gustul mancarii, nu mai obosesc atat de repede, .. si multe altele care tin de sanatate.
2: Am redus costurile pentru tigari cu 90%
3: Pot fuma in orice loc doresc si nu sunt nevoit sa fumez o tigara pana la capat. Unde scrie „Fumatul Interzis” nu mi se aplica si mie, si pot trage doar 2 fumuri daca atat simt nevoia
4: MIROSUL.. Acum dupa ce la mine in casa miroase a aer curat, in momentul in care simt miros de tigara nu imi vine sa cred in ce hal putea sa miroasa la mine in casa si in masina.
Nu va pot convinge cu acest punct 4, dar daca veti renunta la tigarile normale veti vedea in scurt timp care era mirosul in jurul dumneavoastra ca si fumator. Va pot asigura ca sentimentul este de a ma ura pe mine insumi, ne venindu-mi sa cred in ce hal put tigarile normale.
5: Desi nu reprezinta o importanta atat de mare, siguranta. La tigarile normale trebuie sa te asiguri ca nu scapi scrum pe jos, ca o stingi inainte sa o arunci, ca nu gresesti astfel incat sa dai foc la ceva. Pericolul la care te expui cand arunci o bricheta pe bord si aceasta se incinge.. si multe altele.
6: Am scapat de scrumiere, de scrum, de mizeria lasata in urma de scrum.
7: Nu mi s-au mai ingalbenit peretii in casa…

Acestea sunt doar cateva din beneficiile pe care mi le-au adus tigarea electronica.
Nu incerc sa va conving sa va lasati de fumat, dar daca apelati la persoane care cunosc foarte bine aceste tigari electronice si nu sunt niste simpli re-vanzatori, atunci puteti cumpara tigarile electronice care va pot fi de ajutor, substantele care va pot fi de ajutor .. practic daca apelati la niste profesionisti veti ajunge unde am ajuns si eu.
pana sa ajung la aceste rezultate am cautat si eu pe internet si am dat numai si numai de amatori.
Intr-un final am dat de site-ul (tigare****) de unde am cumparat un lichid cu aroma.
Acesti domni mi-au aratat ca tigarea electronica pe care o foloseam era defapt o replica si nu ma ajuta cum m-au ajutat aceste tigari.

Nu vreau sa se inteleaga cum ca le- fac reclama, dar daca doriti sa fiti siguri ca beneficiati de produse originale, atunci va recomand site-ul (tigare***) pentru ca ei sunt profesionisti 100%.
In ceea ce priveste preturile, sunt chiar mai ieftine decat replicile.

Ideea este ca in cazul in care incercati sa treceti de la tigarile normale la cele electronice, va trebui sa folositi si produse originale pentru a avea efect.
Altfel, dupa 2-3 zile veti trece inapoi la cele normale si nu rezolvati nimic.” (articol publicat de mine pe forumtigaraelectronica.wordpress.com, spammerilor nu mai copiati articolele mele, puneti-va capul la contributie)

Mie mi se pare patetic… e ca mailurile acelea „… daca nu citesti pana la capat o sa mori” :))
Vad ca vinde tigari electronice dar tot nu scrie corect „tigara electronica”…

Mesaj pentru spammer: NU ti-am trecut site-ul ca nu meriti nici macar reclama negativa! Oricum sunt convins ca multi dintre cititorii mei au primit acest mesaj spam.

4 comentarii

  1. Foarte adevarat ce scrie in povestioara. Asa este la capitolul beneficii, cat despre cat de originale sunt unele, eu am depistat pe parcurs, ca tigarile mele achizitionate din alta parte sunt originale, lichidul avea o calitate indoilnica… Eu nu mi-am dat seama de calitatea lichidului, pentru ca i-am gasit acest forum de unde am achizitionat lichidul si consumabilele… Imbunatatirea mirosului, incepe inca din primele 24 ore. Credeti-ma pe cuvant, ca dupa ce am achizitionat tigarile electronice, am fost intr-o vizita, unde era sa „cad pe spate, de la mirosul urat al traditionalei, parca am simtit cum de la intrare ma ‘sufoca cineva’ si chiar ma gandeam in sinea mea, tigarile mele traditionale, cred ca tot asa miroseau, nu avea cum sa miroasa a FLORICELE”.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Salut, sunt Andrei, as dori sa stiu daca tigarile electronice care se afla in magazinul Real sunt de buna calitate? ..ma refer la un pachet la 160 lei cu 2 tigari .Ajutati-ma va rog

    PS:Scuze daca nu am postat unde trebuie…

    • Din pacate nu sunt ok… Un pachet de 2 tigari electronice ok, le gasesti in jur de 250-300 de lei.

      • Ok…mersi mult de ajutor…am cautat acuma pe site.. si m-am cam hotarat sa comand un dse910 …imediat ce fac rost de bani:>


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

