Tigara electronica originala vs tigari electronice fake

In ultima vreme ma tot intreaba oamenii de pe ce site-uri sa cumpere tigari electronice. Dragilor, eu in primul rand apreciez ca ati inteles ca e mult mai bine sa pufaiti tigara electronica. In al doilea rand, cititi ce se scrie pe aici, ce am mai scris si eu si in final cumparati de unde credeti. Ar fi bine sa tineti totusi cont de sfaturi.

Cum noi romanii, pentru ca suntem saraci, alergam intotdeauna sa gasim cel mai mic pret, ne puteam lua cu usurinta tzeapa cand cumparam o tigara electronica. De ce? Pentru ca tigara electronica nu este ca un televizor pe care-l stim din magazin si putem sa-l cautam pe net la cel mai mic pret. Nu…, este mai degraba ca un fruct, care in Real costa 2 lei si nu are nici un gust iar in piata costa 3 lei si este incomparabil mai bun. Sper ca ati inteles ideea… am mai luat rareori si fructe bune din Real… insa rareori. O sa vedeti pana la sfarsitul articolului, comparatia este una „fericita”.

Deci la tigara electronica doua lucruri sunt cele mai importante:
1. Gustul pe care ni-l ofera
2. Fiabilitatea componentelor.
La tigari electronice fake nu veti avea un gust ok si va va fi si greu sa va dati seama, necunoscand gustul unei tigari electronice de calitate. De asemenea componentele se vor strica ceva mai repede… nu ca ar tine foarte mult si cele originale. Totusi cred ca tin de cca. 2 ori mai mult. 🙂
Gustul ramane dupa mine cel mai important argument. Daca iti place sa bei vin sau bere, nu inseamna ca iti plac toate soiurile de vin sau tipurile de bere… corect? La fel e si la tigara electronica.

Sa revenim putin la comerciantii de tigari electronice. Am tot vorbit de doi mari producatori chinezi care ofera cam cea mai buna calitate si cu care majoritatea comerciantilor se lauda ca i-ar distribui: Sailebao si Joyetech, recent, oricum niciunul nu mai e ce a fost.
Oameni buni: NICIUNUL dintre acestia nu are reprezentata in Romania!!! Va spun asta pentru ca m-au tot intrebat cititori.

De ce nu au reprezentanta? Pentru ca nu-i intereseaza sa dea exclusivitati, pentru ca ei sunt producatori, nu branduri… noi i-am facut Branduri. Ei lucreaza si pentru branduri din America, Anglia… etc. Asa ca nu vor da exclusivitati si nu-si vor face reprezentante. Acum au inceput sa apara si brandurile: Vipercig, Blue Cig, Inokkin… etc. Cel mai bun raport pret-calitate in gasiti la VIPERCIG.

De ce difera preturile intre magazinele online de tigari electronice? (desi acestea sustin ca importa din acelasi loc?)
Va explic si acest lucru. E relativ simplu. Exista multe modele de tigari electronice si multi producatori. Calitatea componentelor difera si ele, testele de calitate se fac sau nu. Ca atare, preturile de import sunt diferite in functie de brand si calitate. Nu alegeti niciodata pretul mic, pentru ca nu veti simti mai nimic atunci cand veti vapa. O tigara electronica ieftina, nu va va ajuta sa renuntati la cele clasice.

Vreau sa va mai spun ca la toti producatorii de tigari fake, din China… vand foarte ieftin si ca atare si preturile in Romania sunt mult mai mici decat la tigarile electronice de calitate.

Raman in continuare la ideea ca cel mai bine mergem pe RECOMANDARI. Poate avem un prieten care fumeaza mai demult tigara electronica sau poate vedem pe net recomandari. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com, asta pentru cei care copiaza fara accept)

Noi pe acest forum va recomandam un site de unde eu personal si prietenii mei cumparam de 2 ani si nu avem probleme nici cu livrare nici cu calitatea nici cu garantia. Veti vedea daca veti citi comentarii, ca si ceilalti cititori care au cumparat la recomandarea noastra au fost multumiti.

Cu toate acestea, indiferent de unde vei cumpara tigara electronica, noi te asteptam AICI, pe forum, sa crestem aceasta comunitate! Aburi de calitate sa ai! 😉

133 comentarii

  1. […] PS. Au aparut mai multi comercianti care spun ca vand DSE901… mare ATENTIE ca sunt tzepe!!! Va recomand sa cititi si articolul: Tigara electronica originala vs tigari electronice fake […]

  2. Sorry if I write in English, but I do not write Romanian correctly, but I understand all 😀
    Now, I bought a tigara electronica as a present from the site …. The person who is using the cigar feels really good, likes it and stopped to smoke the normal cigarettes.
    I think from that site the cigarettes are not fake. But, of course, I cannot prove it.
    I live in Dublin now and for example here Sailebao is not known at all. In the farmacies they sell Intellicig products and I saw in some supermarkets the e-cigarettes.
    So, at the end, all we can say is: buy, try and take your own conclusions.
    Cheers

    • Ehh… daca traiesti in Dublin stii cam care sunt preturile la tigari electronice de calitate. 😉 As fi preferat sa-mi scrii despre experienta personala cu tigara electronica, decat sa tragi concluzii pentru cititori, nefiind unul dintre aburitori. Cu toate acestea te asteptam in randul aburitorilor.

    • mai bine scrieai in romaneste, ca nici engleza nu sti, asa ca ..

  3. Eu nu fumez, but I have read a lot regarding the elctronic cigarettes because I wanted to make a present to a person.
    I do speak for what I read and also for what that person who is smoking that cigar feels (the taste, the steam, the health..).
    The prices here are compared to the cost of the life and to the salaries, for this reason they are more expensive. Do not create confusion on this theme (money).
    Anyway thank you for your constant information

    • Ok… thanks for sharing with us your oppinion regarding „tigari electronice” 🙂

    • Românul de Ferentari face pe . . .Englezul care nu știe românește . Fuck you

  4. „Deci la tigara electronica doua lucruri sunt cele mai importante:
    1. Gustul pe care ni-l ofera
    2. Fiabilitatea componentelor.”
    Daca ar fi asa de simplu ce bine ar fi…
    Cei ce o aburesc sunt interesati de mai multe lucuri, cu importanta egala: aburi, aroma, th, usurinta in exploatare(cat de greu se incarca cartusul/cartomizorul/clearomizorul/smokymizerul), durata de ‘incarcare” a bateriei, durata de viata a componentelor, consecinte ale aburitului.
    Fiecare dintre elementele de mai sus contribuie la adoptarea tigarii electronice ca si substitut nicotinic sau aruncarea ei, cu bolta, la MARELE KOSCH.
    Respect.

    • Gabriel, total de acord cu tine, am tot scris si despre celelalte lucruri… insa am scris aici doar pe cele mai importante, primele doua, din punctul meu de vedere. Postul nu este dedicat caracteristicilor. 🙂 Voi incerca sa transmit mai departe ce mi-ai mai zis. 😉 Thanks!

  5. Eu am achizitionat tigari electronice pentru mine si familia mea si , desi inainte de a face comanda, am batut google-ul in lung si in lat, am cautat firme care au sediu si numar de inregistrare la registrul comertului, tot cred ca am luat teapa. Spun asta dintr-un singur considerent (al fiabilitatii componentelor) dat fiind faptul ca nu pot sti daca gustul este ok sau fake. Cert este faptul ca de 5 zile de cand avem tigarile electronice nu am mai fumat tigari normale insa trebuie sa incarcam bateriile de 3 ori pe zi!!!! in conditiile in care nici unul dintre noi nu depasea 1 pachet de tigari pe zi.

    • Adina, daca mi-ai spune si ce tigari electronice v-ati luat… as putea sa-mi dau cu parerea. Partea buna este ca ati renuntat la tigari clasice.

      • am uitat! Modelul tigarilor este DSE901

        • In mod normal la o tigara electronica dse901, bateria noua, trebuie sa tina la un fumator de pana intr-un pachet pe zi… cca 2-3 ore. Daca te tine atat e in regula… De asemenea exista si megabaterii pentru 901… putin mai lungi sau daca nu conteaza forma, iti poti lua o baterie de TGO, care se potriveste la atomizorul de 901 si care te tine in jur de 7 ore.

          • multumesc pentru lamuriri. m-am mai linistit

  6. Da…e cea mai mare realizare faptul ca nu am mai fumat tigari clasice dar in ritmul acesta de incarcare al bateriilor, sincer … imi vine sa renunt.

  7. Eu fumez cam 7-10 tigari/zi.Vreau,doresc sa ma las de acest viciu de fumat.Daca fac acest pas am zis sa aleg calea tigarilor electronice.Dar,mi-am pus intrebarea ce model de tigara electronica sa-mi cumpar,care sa se potriveasca si la gust.Eu actualmente fumez tigari Wincester.

    • Valeriu, ca gust… nu se va potrivi nici un e-lichid exact cu ce fumezi tu si am mai spus asta, tigara electronica nu da acel gust de ars al focului… e un gust amarui. Tigara electronica da un gust mai dulceag, insa ofera aroma de tutun. Poti incerca Kent, Marlboro si Tabac… sunt aromele clasice… nu prea au legatura cu Brandurile respective… sunt doar denumiri de marketing pentru niste arome. De asemenea iti recomand sa mergi pe kitul complet dse901, este cel mai potrivit cantitatii de tigari pe care o fumezi.

  8. eu as mai avea o intrebare. cautand pe site-ul pe care l-ati recomandat, la schimbarea cartusului tgo901 scrie ca acel capacel de silicon se ataseaza cartusului la introducerea lui in atomizor. se procedeaza la fel si pentru cartusul dse901? eu il arunc de obicei si nu stiu daca procedez corect.

    • Normal ca trebuie sa-l arunci Adina. Cartusele Tank, nu au buretel sa tina lichidul… de aceea au acea membrana. Cele de 901 au membrana aceea doar de protectie si trebuie aruncata. 😉

  9. salut. recomandati-mi un site, de unde sa-mi iau si eu.

    • Ai in partea dreapta a forumului, un banner cu un site recomandat de noi. Au numai tigari electronice de calitate si produse originale Sailebao. Lichid Dekang.

  10. Cunosc mai multe persoane care nu mai fumeaza decat tigara electronica. Toate si le-au cumparat de la ***. Oare sunt ok produsele lor?

    • Daca unora le place berea Bucegi… si eu prefer Heineken, de exemplu, nu insemna ca ei nu sunt bautori de bere. Din punctul meu de vedere nu sunt ok.

  11. Momentan eu am cumparat EGO-T 1100. Pentru inceput pot spune ca sunt foarte multumit desi am tigara electronica doar de o saptamana, asadar mai am nevoie de timp pentru a veni cu sfaturi utile, dar sa impartasesc un pic din aceste zile de experienta de principalele motive pentru care sunt multumit si pentru care l-as recomanda.
    (…..) pentru ca asa cum am spus si la inceput nu am inca o exeprienta prea mare despre aceste tigari electornice, ci doar o saptamana. SPER sa nu fiu dezamagit, mai ales pt ca in acest moment sunt extrem de incantat de economia financiara facuta cu aceasta tigare electronica, in acelasi timp sper sa nu fie la fel de daunatoare ca si tigarea clasica.

    • Salut, a trebuit sa-ti tai comentariul fiind mult prea lung. Avem o rubrica pentru asa ceva „Povestiri de la cititori”. Va trebui sa-mi trimiti povestile tale cu tigara electronica pe nufumat@yahoo.com .Le voi publica in acea rubrica. Nu pot lasa comentarii de o pagina, pentru ca se duce naibii tot designul. 😉 Bine ai venit in clubul aburitorilor!

  12. cine imi recomanda un model de tigara electronica buna sau prea mult zis pentru plamani buni ”

  13. Buna ziua.
    Eu vreau sa semnalez o problema conexa, ce a incarcatoarelor. De exemplu am luat dse510 mai multe seturi pentru un grup de prieteni. Absolut toate bateriile au murit la prima incarcare. Avand cunostinte de electronica, am desfacut si bateriile si incarcatoarele. si am ajuns la concluzia ca incarcatoarele usb fara fir sunt o mare bataie de joc. continand doar conectorii ceea ce face ca bateria sa fie fortata la 5 v (limita superioara e de 4.1v). nici cele cu fir nu sunt incarcatoare pentru litiu propriuzise ci niste simulacre functionale. bateriile de tigara sunt la fel ca cele de telefon ar trebui sa reziste la acelasi numar de incarcari. eu n-am reusit nici pe departe.

    • In primul rand nu stiu de unde ai luat acele baterii de ti-ai murit toate odata si nici nu stiu de unde ai luat acele incarcatoare…
      In al doilea rand, cei de la care le-ai luat ar trebui sa ti le schimbe pe baza garantiei…cei putin asa fac firmele serioase din aceasta industrie si asa ar fi normal daca au fost stricate de cand le-ati luat.

      Eu am folosit incarcatoare usb fara fir si nu am avut pana acum nici o problema. Iar la incarcatoarele cu fir, foarte rar am auzit sa fi facut scurt sau sa nu mai incarce ca s-a dezlipit vreun fir.

      Este foarte importanta firma de la care ai luat acele produse…daca ai citit pe aici probabil ca ai observat sa se dau multe tzepe la tigari electronice…

  14. Buna seara! De ore intregi stau si citesc comentariile ,insa tot sunt putin debusolata. Doresc si eu sa imi achizitionez o tigara electronica i,nsa nu stiu ce ar fi mai potrivit pt mine. Sunt o fumatoare de Kent 8 si ma intind cam la un pachet pe zi. Daca ma puteti ajuta sa ma decid,v-as fi recunoascatoare. O seara buna tuturor!

    • Buna, poti merge pe tigara electronica dse901. Cred ca o sa fie ok pt tine, mai ales ca esti fata si pesemne designul tigarii este si el important.

      • Va mai rog sa ma indrumati in legatura cu locul de unde pot achizitiona aceasta tigara fara a-mi fie teama de vreo tzeapa.Apoi consumabilele vor trebui luate tot de pe net sau exista si in magazine? Sa am incredere?

        • Ai in partea dreapta un banner cu magazinul recomandat de noi. Consumabilele e bine sa le iei tot din mediul online, deoarece in celelalte magazine, lichidele de exemplu sunt foarte proaste.

  15. Salut. Abia acum am inceput si eu sa ma documentez despre tigara electronica. Am aburit de la un amic si mi-a placut. Am vazut unele si la magazinele acelea nemtesti TCM, cica ar fi facute in germania. Stiti ceva despre ele?

    • Sunt numai prostii prin magazinele offline. Nu recomand!!! Nu exista producator de tigari electronice in Germania. Mana de lucru este scumpa acolo, asa ca majoritatea se fac in China. Mai sunt producatori in Anglia si SUA… insa modelele lor de tigari electronice, ori sunt ff scumpe ori sunt inferioare celor facute in CHina.

  16. pana la urma cele de pe ***ro sunt originale sau nu?

    • Unele sunt ok, altele nu. Am luat si eu un Ego la un momentdat si a fost destul de prost. Daca la tigari electronice mai zic ca unele ar fi ok, la lichide e jale. Ff proaste.

  17. Am citit o mare parte din forum,si nu pot spune decat felicitari.Acum 3 zile mi-am luat o teapa si mare si mica.Spun asta pentru ca: ajung acasa si intru sa vorbesc cu un prieten.Acesta imi arata noua lui achizitie asta fiind o tigara electronica din orasul natal luata.teapa mare a fost ca imediat dupa scoala a doua zi am zburat sa imi iau si eu.Teapa mica este ca am dat doar 20 de lei.Aparent un efort financiar mic(insa pentru mine nu prea.Tinand cont ca i-am dat degeaba).La baterie nu am ce zice,ma tine relativ destul de bine,cred.Zic cred pentru ca nu prea stiu cat ar trebui sa tina.Tine aproximativ jumatate de pachet.Alta problema ar fi ca dupa cateva fumuri prinde un gust de plastic ars tigara neavand nimic si trebuie lasata aproximativ 10 minute,Vreau sa ma las de tigari clasice dar nu de nicotina si as dori si eu o recomandare care sa fie cat se poate de ieftina dar si buna,sa se simta acel gust de tutun…stiu ca pretentile astea le are orcine vrea sa isi cumpere o tigara electronica si ca cer imposibilul.Dar astept un sfat.Multumesc anticipat

    • Din pacate mai ieftin de vreo 250 de lei nu ai cum sa scapi. Sorry. Poti incerca tigara electronica dse901 daca nu depasesti un pachet pe zi. Vezi ca e un post cu tigari electronice de calitate. Vezi acolo unde te incadrezi.

  18. eu am cumparat o tigara eGO-T,nu stiu daca ati auzit de firma aceasta dar vreau sa spun ca am dat 100 de lei pe ia si in 2 zile s-a stricat numai scoate fum.

    • Normal… cunosc problema si imi pare rau de tzeapa pe care ai luat-o. Sunt sigur ca firma nu se cheama Ego-T… acesta este numele unui model f popular de tigara electronica.

  19. Salut. De ceva timp tot colind googel-ul in cautarea unui forum/comentariu/film care sa ma lamureasca cum e cu tigara electronica, dar majoritatea au fost cu gandul sa ma indrume sa cumpart cat mai repede. fumez de aproximativ 10-11 luni. Obisnuiesc sa fumez Davidoff Galben sau Dunhill Albastru. Nu pot spune ca am o masura exacta de tigari pe zi…pot fi 5-6, pot fi 10-15 daca ma duc la vreo petrecere. Vreau sa stiu care sunt dezavantajele si lucrurile daunatoare in „aburitul” asta, ca de avantaje si binefaceri, imi e plin capul. Am auzit de la un prieten ca abureala asta, cand o inhalezi, se condenseaza in organism si poate sa produca apa la plamani; nici asta nu stiu cat de adevarat e. Deci astept o lista intreaga cu partile daunatoare si cu dezavantajele acestei tigari electronice. Ar fi perfect daca mi-ati putea spune felul de tigara electronica ce mi se potriveste. Va multumesc, o seara buna!

    • Andrei… din pacate lucruri nasoale despre tigara electronica nu-ti pot spune. Gasesti aici o multime de articole cu parerile pro si contra. Cele contra le-am combatut fara probleme cu explicatiile de rigoare. Sunt povesti gogonate ipotezele cu apa la plamani… Vezi ca am vorbit si cu unul dintre cei mai mari doctori pneumologi. Daca sapi gasesti toate informatiile de care ai nevoie, aici, in forum. Tu ai avea nevoie de o tigara electronica dse901.

      • Iti multumesc pentru timpul acordat. Totusi, ma faci sa cred ca asta e un forum publicitar si, ca orice publicitate, nu spune lucrurile rele despre produsele aflate la vanzare. 🙂 Si daca e asa, m-am lamurit.

        • Este un forum pentru toti cei care vor sa inceapa sa pufaie tigari electronice. Sunt informatii pentru toata lumea si incerc sa aduc cele mai noi stiri din toata lumea. Daca recomand un site, o fac pentru ca am cumparat inca de la inceput de la ei si nu am fost dezamagit. Normal ca am incercat si altele de-a lungul timpului… insa acesta a ramas nr1. E normal ca in timp am devenit prieten cu cei de acolo si am privilegiul de a testa gratuit orice produs nou. Toate acestea cred ca sunt in interesul utilizatorilor care cauta sa gaseasca cele mai bune tigari electronice din piata.

          • Apreciez munca ta si incercarile tale, dar cele mai importante sunt partile „nasoale” ale acestui produs. Deci, expune-mi te rog aceste parti nasoale, asfel demonstrand ca vrei sa ajuti „aburitorii” in devenire. 🙂

          • Am scris un articol cu dezavantajele la tigara electronica. Citeste-l

  20. am si eu o problema am cumparat de eri o tigara electronica DSE901,merge bine aroma placuta dar azi mam trezit cu o jagareala pe gat si nu pot sa zic ca am fumat exagerat,pentru ca tigari normale fumam doar 10 pe zi,,aaaa si inca ceva eu nas vrea sa devin dependenta de tigara electronica doar vreau sa ma ajute sa renunt la fumat nu sa stau toata viata cu suzeta dupa mine…cam atata as vrea sa stiu de ce simt iritatia asta in gat,posibil ca e frig afara si am esit eri pe sera vreo jumate de ora si am inghetat sau e posibil ca aceste tigari sa imi faca vreun rau?aaa si am dat 150 ron pe ea

    • Poate ai racit, poate lichidul e prea tare pentru tine, poate ai aburit prea mult… sunt prea multe posibilitati.

      • de aburit aburesc putin ca ma tinut 2 zile incarcata dar am descoperit ce era am racit tare de tot :))) mersi oricum de raspuns

  21. auzi ce vroiam sa zic da eu nas vrea sa devin dependenta de tigara electronica vreau sa ma ajute sa malas de tot de fumat crezi ca e posibil sau e vrajeala ca sa stiu?

    • Sigur ca poti… doar ca va trebui sa scazi intensitatea in nicotina a lichidului in fiecare luna pana ajungi la zero. Pe urma te lasi de tot.

  22. nu stiu unde sa postez comentariul meu dar stiu ca e folositor. poate cineva a mai spus asta dar merita repetat. pentru toti aburitorii.
    am un 901 si ptr ca la 20 zile atomizoarele(cred)ca se cam infundasera le-am curatat cu un compresor de aer.si a mers.acum am aceeasi experienta ca la inceput. o sa postez aici de cate ori a mers chestia asta pana mi-am luat altele.recomand un compresor mai mic( nu cel de la vulacanizare sau peco- ca o sa sara chestia aia din interior-daca iese o impingeti inapoi cu un chibrit).
    o intrebare cartusul de tgo am inteles ca nu e cu pisla, de cate ori se poate incarca?

  23. Salutare tuturor aburitorilor! De-a lungul timpului, am achizitionat o tigare electronica Cigarti care nu producea aburi satisfacatori. Dupa un scurt timp am primit alta tigare electronica Deja Vu… Aceeasi poveste… Acum de Craciun, am primit cadou de la prietena mea un DSE901 care, dupa ce am consultat in detaliu forum-ul, sunt convins ca este originala si nu tzeapa. Aburul de calitate, destul de satisfacator, insa sunt sigur ca „se poate mai mult”. Fumez Davidoff Gold aproape de un pachet pe zi. Ce lichid imi recomanzi ca sa am parte de un abur mai tare si mai „plin”? Tigarea, cartusele si lichidul sunt de la ****, lichidul fiind Doff medium. Ce imi poti recomanda?
    O zi cat mai placuta!

    • Mergi pe un lichid Mediu… Kent, Marlboro sau Tabac… VG, Dekang. Gasesti la tigaraelectronica-nr1.ro . Lichidele vandute de cei de unde ai luat tigara sunt proaste.

      • Multumesc pentru sfat! Exista vreo diferenta sesizabila intre arome? Sau sunt la fel? Caut sa fie cat mai apropiat de gustul „ars” de tigari dar si usor dulce in acelasi timp. M-ar ajuta enorm aburul pentru a ma lasa de fumat. Totodata, imi poti spune daca exista vreo diferenta de calitate si cantitate de aburi intre DSE901 si eGo Tank?
        Imi e greu sa picur e-lichid in cartus cand conduc si ma bate gandul la un eGo Tank 🙂

        O zi buna!

        • Diferenta de vapori intre cele doua tigari electronice, nu este… atat timp cat toate componentele sunt in stare f buna. In rest e ok Ego Tank… insa daca fumai 901 iti recomand tigara electronica TGO 901, care e tot cu sistem tank… ca si Ego Tank. Gustul e insa mai bun, pentru cei care au fumat lights.

  24. salut…am si eu o intrebare. Am comandat o tigara dse901 de pe un anumit site. Initial nu am avut probleme cu tigara apoi cand sa schimb atomizatorul, am comdandat 4 atomizatoare, fiecare dintre acestea s-au stricat dupa o zi. Exista posibilitatea sa fac eu ceva sa le stric sau sunt ele foare prost facute ?

    • Ori nu pui tu lichid la timp si le exploatezi in gol… ori sunt proaste… nu pot fi asa de multe atomizoare cu probleme. Se mai intampla la unul… insa nu la 4.

  25. salut vreau si eu sa incerc tigara electronica, am facut comanda de tiagara pe situl ***** respectiv un pachet care include 2 tigari electronice e-health. poate cineva sami spuna daca sunt bune cele pe care leam comandat daca sunt originale sau nu sau sami dea un site sau magazin de unde pot comanda produse originale?

    • Am tot scris ca sunt porcarii acele tigari electronice. Ai dat banii degeaba.

      • De acord cu tine, despre acestea vorbeam cand am spus ca mi s-a stricat ultima data atomizorul in 2 ore dupa care m-am dat pe traditionale iarasi :)).

        Inca mai am bateriile, ceea ce as vrea sa incerc e un atomizor de dse 901m cred ca se potriveste. O sa revin cu un post dupa ce verific.

        Aburi de calitate va doresc si eu :D.

        btw: am comparat un atomizor pt ego-T de la slb si joye, slb scoate fum ca o narghilea :)), foarte buna firma.

  26. Buna,

    Ai timp te rog sa verifici emailul nufumat@yahoo.com si sa ma ajuti cu ceva raspunsuri?

    Multumesc

  27. Ce parere ai de **** ? (site cu acelasi nume)

    Scrie ca e importator original joye. Eu obisnuiam sa am o facatura, nu pot spune ce model pt ca nu am gasit una asemanatoare pe net, am dat 50 de lei pe ea mai demult si ma tinea un atomizor 2 ore :)). Azi se face o saptamana si 2 zile de cand am primul atomizor pt tigara electronica ego-T acesta pe care l-am luat de la **** si mi se pare ok, aburul este bun dar mai buna este parerea unui specialist, zic eu.

    Cheers!

    • Mie mi se pare trought hit-ul mai slab la Joyetech… prefer SLB. Insa sunt ok. Lichidele lor sunt proaste.

  28. Daca vreti sa cititi aceasta povetire,review o sa va ia ceva timp dar consider ca mai mult de atat dintr-un review si o recomandare + fapte nu puteti cere.

    Am avut tigari electronice cu pumnul daca stau sa le numar ajung la 10 daca nu ma insel.[DSE-901 (4) Ego normal (2) Ego Tank (2) Intellicig (2)].

    Prima tigara electronica dse-901 mi sa parut super la inceput…dar cartusele se duceau repede si cu timpul dadea un gust ciudat(atomizorul pentru ca era pe moarte).

    A doua a fost tigara electronica Ego-ul dar nu m-am inteles cu el pana am facut rost de un megaatomizor(gigantizor cum so fi chemand),dar nu a durat mult pentru ca nu ardea suficient lichid si avea gust de ars.

    A treia a fost Intellicig-ul eh aici am ramas impresionat.Cea mai mica tigara electronica pe care am vazut-o cu o stamina in timp a componentelor ce parea imposibila.Lichidul lor era bestial in combinatie cu tigara lor dar si pe ego(desi mai aparea un gust de ars periodic).TH-ul mi se pare super ok pentru mine(15-20mg si se simte destul de tare).Vaporii pentru o tigare asa mica sunt cam cu 30% mai putini decat la un ego.Bateria te tine un an iar atomizorul intre 6 si 13 luni(recordul fiind de 13 luni),desigur daca ai grija saptamanal sa il cureti.Scumpi dar se merita pe deplin!

    A patra a fost o tigara electronica Ego Tank achizitionat pentru autonomie ci capacitatea cartusului…dupa o saptamana nu mai mergea niciunul din cele 2 atomizoare…am acceptat teapa si nu m-am dus sa le dau cu garantia in cap.

    Urmatoarea achizitie va fi de la ghiciti cine….Intellicig da!A trecut un an si jumatate de la achizitionarea a unui set cu doua tigari.Tin sa va spun ca bateriile si-au pierdut autonomia de la 5-6 ore la 2-3 ore si mi sa dus doar un atomizor dar din vina mea pentru ca atunci cand am suflat am scapat niste saliva si sa infundat dar acela sa stricat dupa o durata de viata de 9 luni de zile!(da ati auzit bine :)) ).
    Imi voi comanda doua baterii ceva mai mari cu 40 mah si maxim 1cm mai lungi dar culmea in loc de 5-6 ore tin intre 10-12 ore.

    Sfatul meu in cazul in care ar fi sa cumparai o tigara electronica sa va strangeti de gat la prima achizitie a ei si sa folositi lichidele lor nu numai pentru puritatea lor dar si pentru o durata mult mai lunga de viata(din cauza lipsei rezidurilor),desi mai scumpe macar stiti ca nu bagati cine stie ce e-uri de indulcire sau chimicale ce provoaca alergi.

    Acesta a fost un review al experientei mele cu tigara electronica,nu aveti decat sa stergeti numele firmei daca nu ma credeti nu aveti decat sa imi cereti sa va dau niste forwarduri ale unor mailuri care le-am avut cu ei in legatura cu niste intrebari si neclaritati.Plus un comment de apreciere pe pagina lor din Romania ce a fost facut printe-un mail si apoi ei mi l-au postat fara stirea mea(desi am fost foarte incantat de idee).

    • Am uitat sa mentionez ca pentru inca o luna jumate sunt inca minor(parintii dandu-mi acordul de ami cumpara tigari electronice in locul celor clasice),ca urmare nu am sa scot foloase de pe urma acestui review,reclama aiurea nu am de ce face si site care sa comercializeze pe Romania nu este decat distribuitorul oficial asa ca de ce sa stergeti numele?…doar pentru a deruta consumatorii?

      • Draga Alex, pornesc de la prezumtia ca ceea ce spui tu ar fi real. Fiind minor, in primul rand nu stiu cine ti-a vandut tigari electronice, pentru ca nu aveau voie. In al doilea rand la cate tigari electronice ai schimbat ar fi trebuit sa pufai tigara electronica de vreo 2 ani… ceea ce mi-e greu sa cred. In al treilea rand chiar daca anumite lucruri spuse de tine ar fi reale, e parerea ta. EU am incercat produsele Intellicig si nu sunt nici pe departe asa cum zici tu. Mie lichidele Intellicig imi usuca gatul instantaneu, cand pufai si nu au nici o aroma. De asemenea tigara electronica a lor mi se pare ca nu da abur si gust calumea, comparativ cu dse901. Stiu ca sunt oameni care prefera lichidele lor pentru ca se simt mai in siguranta. Am scris un review despre fabrica de lichide DEKANG si chiar nu exista nici un motiv de ingrijorare cu aceste lichide. Desi sunt producatori in Anglia, Intellicig, nici macar in tara lor nu sunt printre primii vanzatori de lichid sau tigari electronice. Acest lucru spune ceva… eu nu zic sa sunt rai… zic doar ca raportul pret calitate mi se pare slab! Asta este parerea mea!

  29. Salut,

    Vreau sa cumpar o tigara electronica, un aptr mine si una ptr prietena mea, pe okazii si pe alte site-uri sunt multe porcari nici nu sti ce sa alegi…. Ce imi recomandati? De unde sa cumpar un produs bun si de calitate? Fumez un pachet pe zi.

    Va multumesc.

  30. Salut,

    As vrea sa stiu daca is ok tigarile electronice de la real?

    Mersi..:D

    • Nu prea sunt. Componente ieftine, lichide slabe calitativ.

      • ok mersi
        Eu fumez Kent Lung cam ce mi-ai recomanda si de unde pot sa achizitionez si la ce preturi sunt
        .
        Mersi 😀

        • Iti recomand sa mergi pe tigara electronica vipercig Ego W… vezi in dreapta un banner cu site-ul pe care-l recomandam. Vezi preturi acolo. Bafta!

          • Ms mult..

  31. eu fumez pall mall slim menthol,ce tigara electronica i-mi puteti recomanda?

  32. Frate, nu stiu daca e deja postat vreun raspuns pe site-ul vostru dar e tarziu si nu am timp sa caut. Fiti atenti, am un atomizor care nu mai vrea sa scoata vapori, cand il pun pe baterie se aude (este de ego-t). L-am demontat si am constatat ca el doar se aude dar rezistenta nu se inroseste. Ce ar trebui sa fac?

    • Probabil sa-l schimbi. Daca rezistenta nu se inroseste e dead. Nu inteleg totusi ce se aude? Aerul?

      • pai nici eu nu inteleg asta. Se aude ca si unul functional numai ca nu se inroseste. Daca era dead nu se mai auzea nimic :-??

        • Mda… nu stiu daca se aude doar aerul sau rezistenta. Daca nu e doar aerul trebuie sa-i faci dry burn… adica sa astepti cu bateria pornita pana vezi ca se inroseste rezistenta. Poti sa-l si arzi definitiv, insa n-ai alta metoda.

  33. Salutare… ce parere aveti despre produsele care sunt comercializate pe situl *** sunt de calitate sau nu?

  34. buna,sunt o fumatoare de 1 pachet pe zi de tigari KENT gri nanotek. De ceva timp si acestea mi se par tari. Ma chinui de cativa ani sa ma mobilizez ca sa ma las de fumat,dar dupa cum stiti iti trebuie o ambitie de fier( lucru care imi lipseste) sa te lasi deodata. As dori sa incerc si eu tigara electronica dar nu stiu ce mi se potriveste ca model si nici ca aroma nu stiu ce sa cumpar. Precizez ca nu imi plac aromele in tigari.Astept sa ma ajutati in luarea unei decizii..

    • Loredana, iti recomand un kit tigara electronica dse901, complet. Ca lichid apropiat de tigara clasica un Bright Tobacco, Liqua Vipercig.

  35. salut.am cumparat acum cateva zile un pachet de tigari electronice adik doua ego-T cu un prieten si dupa doua zile nu mai scotea abur dakt dak trageam f mult din ea la fel si amicul meu apoi mi am dat seama k sunt contrafacute vazand una originala kat abur scoate.am vreo sansa sa ma duc la ei la magazin cu garantia sa m i le schimbe sau ceva?multumesc

    • Ma cam indoiesc… insa poti sa-ti iei doua clearomizoare vipercig si sa folosesti in continuare bateriile… cat or tine si acelea.

  36. Buna ziua,

    Timp de 2 saptamani am facut niste teste intre 2 tigari electronice:

    1) ego-w 1100mAh – din magazin „original” pret 199lei/1buc
    2) ego-t 1100mAh – din alta parte”fake ziceti voi” pret 80 lei/2bucati

    Aceleasi 2 arome: 1 mar(16mg nicotina) + 1 parialment(congres – 24mg nicotina) – asta ca sa nu lasam loc de interpretari.

    Sa incepem:
    1)tigara electronica Ego-W
    PRO – aroma buna – fum cat de cat bogat – bateria: 1zi (deh, compensam fumarea unui pachet de tigari pe zi – dar 1 zi e bine; altii se plangeau ca nu ii tin nici 6h)
    CONTRA – fara nici un motiv bateria nu se mai aprindea(stiu de blocarea bateriei si nu asta era problema chiar si dupa blocari/deblocari repetate) – tigara curgea pe la cartus si pe la baterie. – modul de incarcare cu aroma(pana sa gasesc tubuletul de alimentare am folosit o seringa – cei care au tigarea asta stiu despre ce vorbesc)
    2)Ego-T
    PRO – aroma buna – fum foarte bogat – bateria 1zi jumate(in acelasi ritm) – aroma se consuma mai greu decat in cazul tigarii „originale” – cand se termina un cartus, pur si simplu il inlocuiam cu altul(incarcam odata toate cele 5 cartuse si aia era)
    CONTRA – la fel ca la tigarea originala, doar ca la asta am avut 2 baterii deci se rezolva repede problema, cat foloseam o baterie cealalta o puneam la incarcat.

    Cum am facut proba acum: 2 zile 1 tigare, 2 zile cealalta. Iar a doua saptamana am folosit tigara mai ieftina un pic mai mult(5 zile incontinuu), pur si simplu imi convenea mai mult: bateria mereu valabila si nu trebuia sa incarc rezervorul oridecateori se descarca, schimbam cartusul si aia e. Intr-adevar dupa ce am cumparat ego-t-ul am golit toate cartusele, nu aveam incredere in lichidul acela.
    Deci, amandoua sunt bune daca sunt folosite corect. Daca as avea bani si timp sa stau pentru incarcarea rezervorului/bateriei as alege ego-w din magazin, tigare originala bla bla bla
    Dar tinand cont ca sunt fumator inrait(sau am fost) si nici banii nu ma dau afara din casa merg pe varianta asta cu tigarea mai ieftina. Cu o aroma buna si din multe considerente prezentate mai sus si tigara „fake” merita.
    Si inca ceva, atomizoarele au acelasi termen de viata la amandoua, 1 luna de zile dupa care aromele au un gust de … stiti si voi.
    Parere personala: daca vrei sa promovezi un produs, nu il face prin denigrarea altuia ci prin prezentarea avantajelor lui. Nu toti au banii sau informatia necesara.

    Cu stima

    • Ionut, in primul rand multumesc pentru review. In al doilea rand trebuie sa intervin cu niste completari. Nici una dintre cele doua tigari electronice pe care le=ai testat nu este de CALITATE. Nu le mai numesc fake-uri pentru ca nu are nimeni patent pe ele. Le numesc tigari electronice de calitate! In alta ordine de idei, ai testat prea putin si ai avut noroc ca nu te-au lasat bateriile si atomizoarele la ambele tigari. Ideea este ca la aceste tigari electronice de calitate proasta componentele, pe langa faptul ca nu vac vapori prea ok, se strica si foarte repede. Daca testai de exemplu o tigara electronica Ego W Vipercig, nu mai aveai nici o experienta neplacuta. Aceea este o tigara electronica de CALITATE. Adica este facuta din componente mai bune, nu are nici o scurgere, nu ai probleme. De asemenea gustul si cantitatea de vapori este incomparabila cu ce ai testat tu. Insa eu apreciez ca ai postat aici si te-ai straduit. Insa in timp vei capata mai multa experienta in ceea ce inseamna tigara electronica. Nu trebuie sa generalizezi „norocul” tau. Citeste cati oameni se plang de tigari electronice proaste… ! Tu ai fost, zic eu, cat de cat norocos, ca ai putut face ceva cu acele tigari. Faptul ca cea de 199 ti s-a parut mai scumpa si ai considerat ca e buna… nu este o certitudine. 🙂 ABuri de calitate!

  37. buna,cam de o saptamana mi-am achizitionat o tigara electronica eGo-T si pot sa spun ca sunt foarte multumit de aceasta,pe langa faptul ca tine o zi incarcata,nu am mai pus o tigara in gura tinand cont ca eram fumator de dunhill negru sau davidoff rosu aproape 3 pachete pe zi…..

  38. Salut, am primit cadou o tigara electronica e-cig. Ce parere aveti despre ea? Are 2 cartuse si un incarcator USB insa habar n-am cum se incarca cartusul cu lichid si/sau adac se poate incarca. Need help!

    • In general fumez cam 1 pach pe zi…

    • E o tigara electronica „de jucarie”. Nu o sa te descurci cu ea. Iti recomand modelul dse901, asta daca tii la forma de tigara clasica.

  39. salut ! eu fumez cam 10 tigari pe zi. vreau sa imi iau o tigara electronica insa nu stiu de unde ….imi puteti preciza cateva site-uri va rog ?

  40. Salut! Am achizitionat de curand un eGo-T(atat, fara alte numere). Am cautat pe net modelul dar nu l-am gasit, decat ceva asemanator adica acesta „http://www.ioffer.com/i/1-set-1300mah-joye-ego-t-with-2pcs-e-cigarette-5refill-506736106” (nu fac publicitate). diferenta intre ele este: 1.ambalajul- la mine ambele tigari sunt deasupra cutiei iar restul dedesubt; 2. Bateria de 1100mAh (nu 1300); 3. in dreptul scrisului eGo-T eu am un cerc cu un T in interior.
    Daca puteam afisam cateva poze.
    M-am inselat cumva?
    P.S. Dupa o saptamana zdrangane ceva intr-una din baterii.

    • Razvan… toate tigarile electronice Ego T seamana intre ele. De fapt sunt aproape identice, indiferent de producator. Diferenta se face la gust, vapori si fiabilitate. Desi Ego T nu este un model prea fiabil acum… in prezent. Pesemne ca la baterie s-a dezlipit ceva… ca in carcasa aceea e de fapt acumulatorul.

  41. Am intrat si eu de o luna jumate in clubul aburitorilor. Si pot spune ca e nemaipomenit, nu-mi vine sa cred ca am reusit sa renunt la tigarile normale si ca totul a fost atat de usor! Din pacate, am descoperit acest site dupa achizitionarea primei mele tigari electronice. Spun din pacate pt. ca, dupa cat laudati vipercigul, sunt tare curioasa sa-l achizitionez. Totusi, buzunarul nu-mi permite prea curand, asa ca, voi rezista macar o perioada cu ce-am achizitionat, adica un dse901pcc. Primul atomizor m-a tinut fix o luna si pot spune ca sunt multumita, mai ales ca l-am abuzat rau, nestiind cum sa am grija de el. Nu l-am curatat niciodata, am lasat cam des cartusul fara lichid, numai boacane! Mai rau chiar, l-am tot tinut conectat la baterie in buzunar si, inevitabil a intrat lichid in baterie. Din fericire, cei de unde am cumparat tigara electronica mi-au schimbat bateria fara nici un fel de comentarii, chiar daca a fost vina mea.Ei spun ca produsele lor sunt originale, de calitate, etc.etc…Dar, nici nu stiu ce sa mai cred. Sunt multumita de dse901, dar mi-ar placea o baterie care sa tina mai mult, un atomizor cu pastila (ca ies mai ieftin), sa incarc cu lichid mai rar…ei recomandau mini ego c-ul de la joyetech pt. ca m-au vazut admirandu-l. Diferenta de pret intre acest mini ego c si elipse vipercig-ul care m-a atras pe siteul recomandat de voi este maricica. Ce ma sfatuiti? Acesta este produsul de care vorbesc *** (stergeti link-ul daca nu e ok sa fie postat)
    Si inca ceva. M-ar interesa mult sa achizitionez lichid de pe siteul recomandat de voi. Dar am o nedumerire. Cei de unde am cumparat tigara mi-au spus sa nu incarc niciodata cartusul cu lichid PG, nici macar combinatie de PG cu VG. Ci doar lichide VG. M-au sfatuit corect?

    • Buna… ai facut bine sa intrebi. Ca idee… dse901 a fost prima mea tigara electronica buna. Am fost fan… si inca sunt fanul gustului acestui atomizor. Nu-ti recomand nici elipse vipercig si nici ego-c. Trebuie multa grija cu elipse… prea multa. Ego-c am mai scris, e un ego tank cu atomizor care se desface si se schimba doar pastila… deci acelasi lucru… vei avea un gust mult mai aspru decat cel cu care te-ai obisnuit. Sfatul meu este ori sa ramai pe dse901… daca te-ai obisnuit sa incarci des cartusul, ori sa treci pe ego w vipercig… ca oricum ca forma e cam ca ego-c. Vei avea cel mai apropiat gust de dse901, de aceea sunt si fanul ei. 🙂 La lichid… e abureala ce ti-au zis… pesemne ca nu vindeau ei full VG. Pentru ego w vipercig, cel mai bun lichid e Liqua Vipercig care are si VG si PG… merge foarte bine si dekang VG, cu mentiunea ca schimbi mai repede clearomizorul… lichid mai vascos… etc. Eu mai amestec Mint de la Liqua Vipercig cu USA MIX de la dekang… desi prefer dekang-ul… si ma simt mai ok cu full VG. Sper ca ti-au fost de ajutor sfaturile.

  42. e originala sau fake ? :BATERIE EGO VAPEZ USB 1000MAH

    • Nu mai e vorba acum de originale sau fake… articolul asta e vechi, de cand erau putini producatori… branduri. Acum e doar chestiune de calitate buna sau proasta. Eu iti recomand bateria vipercig de 1100. E tot pe acolo la pret.

  43. De curand mi am cumparat tigara electronica eGO Tank 1100 mAH dar atomizorul se incalzeste foarte rapid. Cum imi pot da seama daca e fake sau nu? Site ul de pe care am procurat-o este fume***.ro. Stie cineva daca produsele comercializate de acestia sunt originale?

    • Ti-ai luat un model vechi de tigara electronica. Produsele de pe acel site, sunt proaste multe din ele… insa ieftine… cat dai atat face… de regula.

  44. Nu sunt cunoscatoare, din pacate…am citit inainte de a-mi cumpara cateva din posturile de pe acest site dar se pare ca trebuia totusi sa cer o parere. Intrebarea mea ar fi urmatoarea, atomizorul este stricat ? Ce ar trebui sa fac ? App, faceti o treaba minunata!

    • Buna Madalina… da-mi mai multe informatii.. ce tigara electronica ai? Despre ce atomizor e vorba… cum se comporta, ce te face sa crezi ca e stricat? Daca e stricat… clar, trebuie schimbat.

      • Am postat putin mai sus. Tigarea se numeste eGo Tank 1100 mAH.Nu stiu mai multe detalii sa iti dau. Dupa cum am specificat, nu ma prea pricep … In anumite momente, se incalzeste atomizorul foarte repede,asta insemnand chiar si daca trag doar o data. Este posibil sa fie stricat sau poate nu l am curatat eu cum trebuie ?

        • Intr-adevar, scuza-ma… in admin nu-mi apar posturile de mai sus. Am vazut acum in pagina. Daca gustul si cantitatea de vapori pe care ti-o da sunt ok… atunci nu are nimic ca se incalzeste… principiul de vaporizare e prin incalzire. Daca gustul si vaporii nu sunt ok, pesemne ca e prost atomizorul si n-ai ce sa faci decat sa-l schimbi… posibil sa fie infundat. Banuisc ca ai pus ceva lichid in el, cand a fost nou… 4 picaturi direct in atomizor… in afara de cartus. Eu iti recomand cand ai bani sa treci pe clearomizoare Vipercig. Se potrivesc la bateriile tale si nu se compara cu atomizoarele de ego tank…

          • Gustul si cantitatea de vapori par la un nivel mai mic, acum am curatat-o destul de bine si am realizat. Cand am cumparat-o , nu am stiut de picaturile ce trebuiesc puse in atomizor, din pacate.

          • Mda… asta e… ti-am zis ce ai de facut… oricum un atomizor/clearomizor… e consumabila… obisnuieste-te sa le si schimbi cand nu mai merg bine. 😉

  45. Salut. E un magazin in bucuresti – viper se numeste. Eu am primit cadou o tigara electronica de acolo ( de fapt sunt 2 in set). Vroiam sa stiu parerea voastra despre acest magazin.nu stiu ce model am eu,Dar Costa cam 300 lei.

    • Daca vorbesti de vipercig, ca altul doar viper, nu stiu… au tigari electronice vipercig… deci calitate Premium pe care le recomand oricui. Deci cine ti-a ales cadoul a stiut ce face 🙂

  46. Buna si la multi ani tuturor!

    Sunt fumatoare de Kent nanotek gri (un pachet pe zi) si vreau sa trec pe tigara electronica. Va rog mult, recomandati-mi care ar fi cea mai buna tigara pe care o pot lua (nu conteaza cat e de scumpa, din moment ce oricum dau lunar cam 400 de lei pe tigari clasice…). Ma intereseaza doar sa fie ceva de calitate foarte buna. Mai am o intrebare: mi-a spus cineva ca lichidul e bine sa fie cu VG, nu (si) cu PG. E adevarat? Ce fel de lichid ar trebui sa-mi cumpar? Multumesc anticipat pentru sfaturi!

    • Daca vrei forma de tigara normala… mergi pe dse901 vipercig, daca nu conteaza forma, mergi pe Ego W Vipercig. Ca lichid, sunt bune si VG si PG… sunt foarte putini oamenii care nu suporta PG-ul. Oricum ia-ti un nivel low de nicotina… sau maxim mediu, la ce fumezi tu. Succes!

      • Multumesc frumos pentru ajutor! La multi ani tuturor!

  47. Buna ziua si La Multi Ani. Eu si cu nevasta-mea fumam cam 1,5-2 pachete de Dunhill alb pe zi. Am vazut pe site-ul pe care-l recomandati dumneavoastra (tigaraelectronicanr1.ro) DSE901 de la vipercig. Credeti ca e ok, raportat la cate tigari fumez acum? Multumesc

    • Hmm…nu recomand dse901 decat celor care fumeaza sub un pachet pe zi. Doar daca doriti sa renuntati repede si la vapat, v-ati putea descurca. Sa vapati doar cand „va arde buza”, cum se spune. Altfel, va recomand Ego W Vipercig…

  48. Fratilor tigara electronica nu este pentru fumatori de 10 tigari pe zi . Eu fumam 10 tigari pe zi si mi am luat electronica,am pufait la ea vreo 2 luni pana s a dus dracu’ si am revenit la tigari normale .Surpriza!!! Obisnuit de la cea electronica sa o pufai toata ziua acu fumam un pachet si jumatate in conditiile in care eu nu fumam mai mult de 10 pe zi. Consider ca cel care fumeaza pana la 10 tigari pe zi se poate lasa definitiv si brusc de ele fara vreo problema.

    • Cornel… gresit… daca tu ai revenit la tigari clasice… ca ti-a fost lene sa-ti cumperi consumabile pentru tigara electronica, nu inseamna ca aceasta nu este eficienta. Tine de fiecare. Poti sa renunti la clasice numai cu vointa si la 10 tigari pe zi si la 2 pachete… ideea este ca te chiunui sa faci acest lucru. Folosind tigari electronice trecerea este mult mai usoara. Normal ca sunt si multe cazuri ca tine… care se intorc la clasice… mai ales ca nu inteleg ca trebuie sa schimbe la timp anumite consumabile care nu mai dau randament.

  49. …salut…am si eu o intrebare care ma macina….si nu-i gasesc raspunsul…..de ce sa cumpar online (din start mai mult decat intr-un magazin de specialitate)si sa platesc un curier….astfel marindu-mi pretul si mai mult….cand din magazin pleci cu o garantie…daca nu stii cum miroase un lichid il poti amusina…chiar ca nu inteleg.Ti-as ramane dator daca m-ai destepta si pe mine. cu stima Dan Georgescu

    • Salut. De regula nu gasesti in magazine ce gasesti online. Cel putin asa era inainte. Pe urma, garantia o ai si acolo si acolo. Foarte multe magazine offline, vand produse proaste… incearca si convinge-te, noi ne-am mai fript. Sunt multe comentarii in acest sens si pe aici. Totusi, fiecare are preferintele lui. Nu trebuie sa faci decat ce-ti doresti tu… logic.

  50. sincer sa fiu, eu fumez una chinezeasca, dar e acceptabila si ca smog si ca pret, ce nu stiu inca e daca e mai nociva ca cele originale. In franta s-au facut teste si s-a descoperit ca nunele contin si cianura, deci stai si te intrebi care e mai buna, aia cu gudron sau aia cu cianura?

    • Nu-ti mai fa probleme aiurea. AM publicat aici o multime de studii care ne arata ca nu e nici un pericol. Sunt povesti aceste teste de care vorbesti tu… sau informatii mult amplificate.

  51. Draga Romic0001 ,iti inteleg nedumerirea tipica unui incepator in ale vapatului,cu mentiunea ca din pacate ,nu te-ai documentat indeajuns,fapt ce trebuia sa se intample inainte de a te apuca de vapat.Daca ai fi facut asa ,ai fi vazut singur ,ca ti-ai fi raspuns la intrebare!Tigara normala , in cele 3800 de elemente ( pe langa fumul rezultat al arderii)mai contine si formaldehida – este folosita in conservarea cadavrelor-,si CIANURA de hidrogen,care are rolul de a impiedica curatirea plamanilor – era folosita de nazisti ,bineinteles in concentratie mult mai mare, acel gaz pe care il administrau , la Auschwitz,detinurilor .Plus de asta in tigara normala se mai regasesc metale,arsenic,-nu stau sa enumar-,care in mod cert nu te transforma in IRON MAN!:))
    Ei ,uite ca ai obtinut si un raspuns!Asa ,ca poti folosii cu inceredere tigara elecronica,ca ai numai de castigat,pe toate planurile!Eu am ajuns la concluzia ca marele inconvenient -si singurul-,al tigarii electronice este acela ca,nu poti sa….,prestezi indecente activitati,avand e.t.in gura….sau mai stii,nu am exersat indeajuns?:))Numai bine si aburi densi!

  52. Bun gasit! V-am descoperit de curand si as avea o intrebare daca ma puteti ajuta. Din ianuarie am renuntat la fumat si sunt f. multumita de tigara electronica. Prima baterie a fost Sailebao ego-t . am inlocuit-o tot cu o baterie ego-t micogic , nu stiu daca este fabricata de Sailebao. Dupa o saptamana nu a mai functionat. Fiind in garantie mi-a schimbat-o cu una noua care nu a mai functionat dupa 2 zile. Mi s-a spus ca bateria intra in scurt din cauza cliromizorului pe care l-am folosit si la prima baterie si nu au fost probleme. Asta sa fie cauza? cliromizorul este CE4 Plus V3 . La inceput am folosit rezistente de 1,8 si 2,4. Ultima data de 2,1. Ma puteti ajuta cu un sfat?
    Multumesc

    • Cristina, exista posibilitatea de a fi in scurt clearomizorul. Incearca cu un alt clearomizor si daca face la fel, atunci va trebui sa schimbi si bateria. Daca-ti place CE4 plus, iti recomand sa mergi pe un kit vipercig ce4 plus, nu vei mai avea astfel de probleme.

  53. Multumesc pentru raspuns. Clearomizorul in scurt inseamna ca trebuie sa schimb rezistenta? Poate pun intrebari prostesti dar sunt complet novice!CE4 plus l-am cumparat la nimereala, dar mi-as dori o baterie puternica care sa tina timp indelungat si un clearomizor care sa faca cat mai mult abur.Am fost fumatoare de 1 pachet pe zi LM sau Marlboro rosu lung!

    • Eu zic sa-l schimbi cu totul… ti-am recomandat deja un produs de la vipercig, daca vrei sa schimbi si bateria. In rest, tu fiind fata, nu ti-ar sta bine cu un MOD… pentru o baterie si mai mare. MOD-urile au dimensiuni prea mari pentru o fata. Ai fi ciudata rau vapand dintr-un MOD… sa zicem SVD.

  54. Multumesc mult pentru sfaturi! As mai avea o intrebare La cat timp trebuie sa inlocuiesc clearomizorul? Presupun ca este vorba de partea metalica din interior. Rezistenta o inlocuiesc cam la o saptamana.Multumesc

    • Nu este o durata fixa nici pentru una nici pentru cealalta. Rezistenta o inlocuiesti cand nu mai ai vapori suficienti sau gust de ars iar clearomizorul cand se degradeaza fizic….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

