Povesteste cum ai renuntat la fumat cu tigara electronica

Va mai amintiti ca am publicat un articol prin care v-am povestit ca cei de la „ The Doctors” au prezentat tigara electronica in cadrul unui show? „The Doctors” este un show celebru din America unde sunt dezbatute diferite subiecte legate de sanatate. In cadrul acestui show, patru medici cu specializari diferite, Dr. Travis Stork, Lisa Masterson, Chirurg Dr. Andrew Ordon si pediatru Dr. Jim Sears, dezbat problemele de sanatate din viata de zi cu zi.

In cadrul unui show cei patru medici prezinta tigara electronica. Mai exact, acestia sunt incantati de ea si o recomanda calduros, cu mentiunea ca daca nu sunteti fumatori nu ar trebui sa incepeti sa o folositi.

Acum cei de la The Doctors au creat un formular pe internet unde cei care au renuntat la fumat sa povesteasca experientele lor (http://thedoctorstv.com/main/tell_us_form/1965 ). Fac acest sondaj cu scopul de a afla care este cea mai buna metoda de a renunta la fumat. Cred ca daca toti aburitorii de tigari electronice ar trimite povestea lor cu siguranta ca cei de la The Doctors ar ajunge la concluzia ca tigara electronica este cea mai eficienta metoda de a renunta la fumat.

Si chiar este, oricum acest lucru a fost deja demonstrat de atatea si atatea studii in lumea asta. Desigur ca nu este o metoda care sa iti garanteze ca vei renunta la fumat ca doar nu este nimic 100% sigur in lumea asta. Insa, dintre toate metodele de a renunta la fumat, tigara electronica are cel mai mare procent de succes de pana acum. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Sper ca vor povestii cat mai multi aburitori de tigari electronice experientele lor. Dupa cum am zis, tigara electronica se va dovedi a fi cea mai buna metoda de a renunta la fumat dar este bine ca prin asta pot sa o promoveze. Poate ca isi vor da seama si FDA si guvernul SUA, producatorii de tigari si toti cei care sunt impotriva ei ca nu au cum sa o interzica. Cred ca singura solutie pentru ei este sa ajunga „prieten cu dusmanul”(tigara electronica).

10 comentarii

  1. Incercati tigara electonica, MERITA!!!
    eu am aproape 2 luni de cand am renuntat la tigarile clasice si nici nu mai vreau sa aud de ele, desi le am consumat timp de 13 ani. Imi pare rau ca nu am incercat de mai demult tigara electonica. MERITA!!!

    • Bravo Carmen, o sa creada cititorii ca e un mesaj fals… insa eu stiu ca e pe bune! Ma bucur ca ai reusit sa te impaci cu tigara electronica.

  2. DA ! … eu fumez de peste 11 ani (din armata arzo’ focul) .. am 33 ani , sunt inginer de profesie. Am avut zile in care bagam si 1 pachet juma’ dar REGULA 1 pachet. Am incercat sa ma las … am stat 4 zile si imi venea sa imi dau cu telecomada in cap.(si la altii LOLOL)
    Sefa mea (dumnezeu sa ai dea sanatate , stand la o … evident tigara clasica imi zice : mah io’ imi iau tigara electronica). Evident ca incep cu baza/misto si alea alea. Fumatoare (ea) de 8 ani /slimuri muieresti mov ceva. Trec vreo 10 zile si apare cu „minunea” … imi da sa dohanesc cateva fumuri … HMMMM … A B S T R A C T (vorba robotilor) …Zic (in mintea mea)… na ‘ las sa vezi ce rad de ea ca o dat banii aiurea pe aiureala asta … trec 3 zile … toc cu dohanitoarea dupa ea … ma uit … nu triseaza … Hmmm . Poate acasa .. o intreb … MAH NU MAI IMI TREBUIE ! Na’ sa fiu a drakului … imi iau si io ‘ … amu’ dau 350 ron/luna … ce o mai fi 200 pe luna ?? Mi-am luat-o de 2 zile…Si ATENTIE !!! ERAM CIRCUMSPECT de rezultat .. Na’ in ziua aia am mai fumat 3 clasice(de la un pachet min.pe zi)_ si azi dimineata la tigara zic ia sa bag o clasica … NEAAAH .. dupa 4 fumuri am aruncat-o .Si NU E CAZUL sa zic ce INSEAMNA cafeaua de dimi’ si tot tabietul ei. Fumatorii cunosc CLAR TREABA ASTA ! Am aruncat-o si am dohanit foarte ELEGANT si SATISFACATOR e-tigara mea.
    Concluzie ? SE POATE ! NICI EU NU AM CREZUT ! dupa 11 ani de tigari sa stau cu ele pe scaun in masina (ca ma testez … ma supun tentatiei) si ma uit la ele ca si la o … scoica/piatra etc. Apas butonelul si … PFUUUF iasa abureala … si am satisfactie si gust faaain. Si am luat tabac fara arome de nu’s ce fructe.
    Sotia e mega incantata ca nu mai duhneste bucataria a tigari.
    Na’ sper ca nu v-am plicty cu povestea. ELECTRIFICATI-VA !!! aveti de castigat !!!!

    • Traby, bine ai venit in comunitatea nostra. Iti asteptam povestile legate de tigara electronica pe nufumat@yahoo.com. Astfel le putem publica la rubrica „Povestiri”. Bravo

    • M-am amuzat copios, la cometariul scris de Trabyro! Cred ca nici un fumator nu credea ca un instrument atat de mic, poate avea efecte atat de mari… Noi cei care aburim, printre randurile celor care fumeaza clasice suntem niste „ciudati”, dar eu cred ca suntem – invidiati. In momentul de fata, eu, desi am nicotina redusa la 0, nu renunt, pe motiv ca a „imi place” gustul care il simt atat eu, cat si cei din jurul meu. Din motive, de dantura, nu pot mesteca la guma, asa ca am ales tigara electronica cu aroma de cirese si mentol, pentru a-mi da aceeasi senzatie de placut!
      Cu simpatie, Cristina M!

  3. salutare, ma numesc Mihai si am 30 de ani … am fumat tigari clasice de la varsta de 14 ani pana anul acesta in martie.
    In luna martie am aflat de tigarile electronice, bineinteles am inceput cu tepele alea de 30 de lei dar, nu m-am lasat am scormonit pe internet si am dat de super tigarile electronice adevarate si evoluate, ma refer aici la EGO.
    Am inceput cu nivelul high si lunar sau la o luna jumatate scadeam nivelul de nicotina, pana la nivelul 0.
    Recunosc nu a fost foarte usor la fiecare schimbare de nivel de nicotina, dar cu dorinta si vointa nu sunt probleme.
    In prezent am 3 luni de cand aburesc fara nicotina, si zic eu am scapat si de dependenta de nicotina, cea de tigari clasice fiind de mult uitata (nu mai suport fumul si mirosul de clasica).
    Acum obisnuiesc sa aburesc doar la ocazii speciale : o iesire la o bere, cafea etc…
    Ideea este ca nu mai plec cu ea la servici sau in oras si sunt bucuros ca am scapat de dependenta.

    Sunt dat exemplu in toate cercurile mele de prieteni sau de familie … Ma simt extraordinar, m-am apucat de sport … am pofta de activitate de viata in general … nu stiu ce sa mai spun … recomand din tot sufletul

    Va urez succes voua care sunteti la inceput, si nu va lasati chiar daca este greu la inceput, satisfactia ulterioara fiind extraordinara credeti-ma.

    BAFTA si aburi multi.

    • Bravo Mihai! E bine ca ai renuntat de tot. Eu prefer sa pufai tigara electronica cu lichid low… nu-mi creaza nici o problema de sanatate si imi pastrez placerea de a fuma. 😉

  4. daca si tu vrei sa te lasi de fumat tigarile clasice tigara electronica chiar functioneaza…dupa 25 de ani de fumat am reusit cu tigara electronica sa le las..concluzia`: putina vointa si tigara electronica si ati scapapt de acel viciu costisitor si…LETAL.

  5. Nici eu n-am crezut ca va veni si ziua in care nu voi mai putea suporta fumul de tigara!!!Am trecut din februarie la tigari electronice si avem(eu si sotul) 2 luni de cand n-am mai fumat o tigara obisnuita!Mare realizare!Nimeni din cercul nostru de prieteni nu credea ca vom fi capabili de asa ceva…nici macar noi!Ce-mi place cel mai tare e ca pot sa fumez in masina(nu ca inainte n-as fi fumat) fara sa fac scrum peste tot!La cat am fumat amandoi in masina cred ca am scrum si-n carburator!Zilele trecute am conversat cu un prieten care tocmai fumase…ma gandesc cu jena si groaza oare asa miroseam si eu dupa ce fumam?Referitor la economiile din buget…fara cuvinte!Fumam cate 2 pachete pe zi si eram doi.Am amortizat costul kit-ului in prima saptamana.Normal ca am luat teapa pentru ca nu citisem acest forum!Asta e…omul din greseli invata!O zi buna!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

