Ti-e rusine sa pufai tigara electronica in public?

Dragi aburitori, am fost aseara la o petrecere, un botez al unui prieten. Cand merg la astfel de evenimente sunt foarte curios daca se fumeaza sau nu. 🙂 Daca nu se fumeaza, „m-am scos”, voi fi singurul care pufaie tigara electronica. De regula, insa, se fumeaza, cum bine stiti… si fumul gros incepe sa inunde incaperile, pana te ustura ochii.
Nu a fost cazul aseara, sa ma usture ochii, pentru ca era un spatiu bine aerisit… si desi se fuma la greu, nu se facuse ceatza.

Insa nu despre acest lucru vroiam sa va povestesc. Stiti ca la astfel de evenimente cunosti lume noua, oameni noi, pentru ca te trezesti cu ei la masa ta… si trebuie sa socializezi… doar nu-ti alegi tu cu cine stai la masa. 🙂
In fine, la masa cu mine, un tanar, se tot uita cum trag din tigara electronica. Ma intreaba…
– Merge? Te-ai lasat de fumat?
– Da, ii raspund… merge si nu mai fumez tigari clasice de vreo doi ani.
– Super, zice el… Am incercat si eu vreo 5 luni de zile. Am si eu tigara electronica Ego Tank acasa.
– Bun, zic eu… Si de ce este acasa si n-ai luat-o cu tine?
– La petreceri prefer sa fumez tigari clasice… pufai tigara electronica doar cand sunt singur.
– De ce? Daca iti place sa aburesti tigara electronica, de ce mai fumezi clasice??? Intreb eu mirat.
– Pai cand am mers pe la petreceri si am pufait tigari electronice, toata lumea se holba la mine… nu intelegeau ce fac… ma intrebau… ma simteam aiurea, imi zice el.

In acel moment mi-au venit in minte multe situatii cand am fost luat la intrebari despre tigara electronica, multi oameni care au aflat de la mine ce inseamna sa aburesti tigari electronice, multi oameni care au renuntat la fumat datorita placerii mele de a le explica ce si cum.
Mi-am dat seama ca mie nu mi-a fost niciodata jena sa aburesc tigara electronica in public, ba mai mult mi s-a parut o chestiune mai nonconformista. Cand eram adolescent imi placea sa fiu nonconformist. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)
De ce sa-ti fie jena sa aburesti tigara electronica??? Acum deja foarte multi oameni stiu despre ce e vorba iar cei care nu stiu, trebuie sa afle… nu va fie jena sa le povestiti, pentru ca nu e vorba de droguri, e vorba de o alegere buna pentru sanatatea lor.
Cand mi-am cumparat prima tigara electronica, prietenii apropiati, m-au privit zambind, spunand ca trebuie sa fie vreo porcarie. Acum toti pufaie tigari electronice… how bizar :))

3 comentarii

  1. Minunat artico!!! Nu stiu de ce ar trebui sa-ti fie rusine sa aburesti o tigara electronica, dar cum sunt destui oameni care nu numai ca se holbeaza, dar fac si comentarii „gratuite” si nelalocul lor… Important sa nu bagi in seama indiferent cine isi da cu parerea sau „arunca” vorbe, important este sa-ti vezi de tine sa sa iti urmaresti „scopul pentru care te-ai dus”… Lasati-i pe cei care comenteaza si vedeti-va de aburit tigari electronice… Eu una, mi-am vazut de electronica mea indiferent unde am fost si chiar am fost mandra de mine, ca am reusit sa nu mai fumez traditionale si chiar „atasata” de electronicele mele.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Interesante „povestioare” ! Practic le putem spune realitatile zilelor noastre. Sunt inca la inceput ( 2 luni) de tigara electronica. Am trecut deja de faza de dorinta a tigarii clasice ( dupa 40 de ani de fumat). Sunt in stadiul TGO si e-lichid mediu; urmeaza ca pana in vara sa trec la e-lichid low.
    Toate cele bune cu vaporii !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

