In luna noiembrie ar trebui sa sarbatorim tigara electronica

Tigara electronica te poate salva

Multi dintre noi nu stiu ca luna noiembrie are o semnificatie aparte. In fiecare an, luna noiembrie este dedicata actiunilor de informare cu privire la cancerul pulmonar. La nivel mondial, cancerul pulmonar este cea mai frecventa forma de cancer. Pana sa renunt si eu la fumat cu tigara electronica nu acordam prea multa atentie acestor lucruri.

Insa, m-am documentat putin si am aflat cateva statistici care sunt de-a dreptul ingrijoratoare. In Uniunea Europeana, incidenta anuala a cancerului pulmonar este de 52.5/100.000 de persoane iar mortalitatea anuala este de 48.7/100.000 persoane. Valorile pentru barbati sunt: incidenta 82.5/100.000 de persoane si respectiv mortalitate 77/100.000 persoane, iar pentru femei incidenta este de 23.9/100.000 iar mortalitatea de 22.3/100.000. Cancerul bronho-pulmonar non-microcelular (NSCLC) reprezinta 80% din totalul cazurilor de cancer pulmonar. Mortalitatea prin cancer pulmonar poate fi atribuita fumatului in 90% din cazurile care afecteaza sexul masculin si in 80% din cazurile care afecteaza sexul feminin.

Avand in vedere acesta situatie, desi stiu ca v-am mai propus acest lucru, o sa va rog in continuare pe toti aburitorii de tigari electronice sa ii ajutati pe fumatori. Ganditi-va, chiar daca este un gand infiorator, ca in aceste statistici puteati sa va incadrati si dvs. dar „doamne fereste”, bateti in lemn! De aceea va rog sa ii ajutam pe cei care doresc sa renunte la fumat si nu au reusit pana acum. Deja cei care aburiti tigara electronica de ceva timp, stiti multe lucruri legate de ea, puteti oferi informatii celor care le doresc. Cei care sunteti la inceput si inca nu sunteti siguri pe voi, ii puteti sfatui pe fumatori sa intre la noi pe forum. Dupa cum ati vazut va pun pe „tava” toate cunostintele mele despre tigara electronica. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com . Nu mai copiati!)

Trebuie sa contribuim la scaderea acestor procente. Nu putem face acest lucru decat doar daca ne implicam si ii ajutam pe cei care doresc sa renunte la fumat.

Aburiti in continuare tigari electronice!

2 comentarii

  1. buna, am si eu nevoie de un sfat, poate ma poti ajuta….cred cu adevarat ca ma pot lasa de fumat cu tigara electronnica, dar am fost putin dezamagit….sa iti explic…fumez de 10 ani, in jur de 1 pachet pe zi, de regula PallMall albastru, cateodata si ceva mai tare…ieri mi-am cumparat Tigara E-Health, pt ca si soramea si-a luat Ego, dar eu am zis ca iau ceva mai ieftin….a mers o zi…nu am fumat tigari normale…dar eram nesatisfacut ca nu o simteam….abur iesea, dar nu simteam deloc ca trageam din tigara…si bineinteles azi am aprins una normala, dar as avea nevoie de sfatul tau….ce tigara el;ectronica sa imi cumpar sa o simt….nu doar sa scot abur fara sa simt nimic…mersi mult

    • Salut Calin,

      Iti recomand DSE510 sau tot un Ego ca al surorii tale. Cu E Health nu face nimeni treaba… Sfatul meu este sa nu mai dai banii pe tigari electronice ieftine pentru ca le iei degeaba. Mai bine mai strange bani si iati ceva klumea.
      Eu ma aprovizionez de aici: http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/ .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

