Cat de sanatosi sunteti de cand folositi tigara electronica?

Dragi aburitori de tigari electronice dupa cum stiti, acum 2 zile, am postat un articol prin care va informam ca luna noiembrie este dedicata actiunilor de informare cu privire la cancerul pulmonar.

Cu ocazia acestui prilej, Liga Română de Cancer lansează campania „Respiră adânc şi gândeşte-te bine!”, în centrele Euromedic urmând să fie făcute 600 de radiografii pulmonare gratuite pentru persoanele interesate. Cei interesati pot beneficia, pana pe 30 noiembrie, de o radiografie pulmonară gratuită în centrele Euromedic România din Arad, Bucureşti – Fundeni, Constanţa şi Petroşani, pe baza voucherelor disponibile pe site-urile http://www.invingemcancerul.ro, http://www.romaniancancerleague.org şi http://www.euromedic.ro .

Asa cum si eu mi-am facut o radiografie sa verific care este starea mea de sanatate de cand aburesc tigara electronica va sfatuiesc sa profitati si sa va faceti si voi. Astfel cei mai sceptici dintre voi vor scapa de toate ideile negative. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Si nu doar cei care aburesc tigari electronice chiar si fumatori isi pot face astfel de radiografie. Numai ca, din pacate, pentru cei mai multi dintre ei probabil ca rezultatele nu vor fi foarte bune, mai ales pentru cei mai in varsta. Dar chiar si asa tot este bine sa vada in ce stare sunt plamanii lor. Va sfatuiesc sa le recomandati prietenilor dvs. fumatori sa isi faca radiografia. Si nu uitati ca in aceasta luna ne-am propus sa ii ajutam pe fumatori sa renunte la fumat.

Eu unul am fost multumit de rezultatele pe care le-am primit la o radiografie pulmonara pe care mi-am facut-o, la aproximativ 1 an, dupa ce am renuntat la fumat cu tigara electronica. Astept sa imi ziceti si voi ce rezultate ati primit.

14 comentarii

  1. Azi am intrebat medicul pneumolog (pe care il cunosc, m-a tratat si nu are NICI UN interes) despre tigara electronica – i-am spus ca mi-am luat. SOC: aburul (de orice fel, dar mai ales cel emanat de tigara asta, indiferent de marca) este foarte nociv PENTRU PLAMAN (nu sange, nervi etc), daca 15 ani de tutun inca nu ti-au venit de hac, cu siguranta 5 de electronica o vor face. Discutia a durat vreo 2 ore, nu intru in detalii, am vrut sa stie toti cei interesati, pentru lamuriri nu trebuie sa ma credeti pe mine, intrebati un astfel de doctor. As fi un nemernic daca nu as face cunoscut ce am aflat, iar cui nu-i place, sa ignore mesajul. Nu vreau polemici cu nimeni, eu am incheiat definitiv acest subiect aici. Credeti pe cineva de meserie si dezinteresat, nu internet, nu ziare, nu reclame. A nu se citi ca este sanatoasa tigara clasica!!! Faza e clara: ori va lasati de fumat complet, ori nu ati facut nimic. O economie de bani va poate baga in pamant mult mai repede, discerneti singuri. Va doresc vointa, minte clara si sanatate!

  2. bai…smecheru cu doctoru…regula de 3 simple…un bucatar cu 30 de ani de experienta care a stat in vapori de ulei si mult,mult,mult abur in imbaxita aia de bucatarie de cantina sau restaurant …..ia vazut cumva radiografia de la plamani…doctorul ala destept al tau ????? janhxt@yahoo.com

  3. astept un raspuns bazat…si o foto cu desteptul ala de doctor!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sau poate este platit de vreo companie de tigari)…..cine stie…..mai punetiva si voi dragi aburitori intrebarea…si reflectati la ceea ce am spus eu v-am pupat….aburi sanatosi!!!

  4. Mesaj pentru gunoiul care tine forumul si se crede expert: 1. Doctorul ala este ruda de gradul I a mea, animalule. 2. Esti adapostit de internet, zici, si nu te poate ajunge nimeni, de-aia esti asa de mitocan? Te-am prevenit odata sa nu ma confunzi cu idiotii care iti cer sfaturi si pe care-i minti cu nerusinare, dar ai ignorat avertismentul. Ia sa vezi tu ce bine esti ascuns. Ai rabdare. 3. Nu te obosi sa raspunzi, esti chiar tampit daca-ti inchipui ca mai intru sa-ti vad emanatiile de om cretin.

    • Am lasat acest mesaj pentru a vedea ce fel de oameni critica tigara electronica. Imi cer scuze in numele lui cititorilor mei. Mesaj pentru dansul: observ ca tu crezi ca mesajele de mai sus sunt puse de noi. Nu este asa, sunt puse de oameni care citesc acest blog. Nu ma obosesc sa te conving si nici sa ma cobor la mintea ta. Ar mai trebui sa stii un lucru, inainte de a face amenintari. Eu chiar am datele tale de „contact”. 🙂

  5. daca ai fost intamplator la doctorul pneumolog cum se face ca este ruda de gradul unu????….pana la urma il cunosti sau este ruda???? desteptule

  6. http://www.youtube.com/watch?v=1qYbBIvAMiU&feature=related am pus un link …mai uitati-va si voi fratilor la ce spune un doctor adevarat….nu este nici o ruda cu desteptul alalalt care el le stie pe toate…

  7. Nu stiu cat de sanatos sunt, dar sunt extrem de fericit ca am renuntat la fumat. Si se simte din plin – somn mai odihnitor, gust si miros ca la un nou nascut, energie din plin, etc.

    Dar am o problema legata de glicerina vegetala.

    De curiozitate, sa stiu ce bag in mine, am facut niste sapaturi pe goagle, desi imi era clar de la inceput ca bag de mii de ori mai putin substante toxice decat in cazul fumatului. Si asta in cel mai rau caz.
    Printre altele mi-a ridicat niste intrebari tocmai componenta care parea cea mai inocente – glicerina vegetala. Asta din cauza proprietatilor higroscopice ale substantei mai sus amintite. Adica in urma utilizarii sustinute poate dezhidrata tesuturile cu care intra in contact. Ma intreb ce inseamna asta pentru plamanii mei. Nu-i nici pe departe la fel de rau ca fumul de tigare, dar in mod sigur nici bine nu-i.
    Problema e ca dupa vreo 10 zile de vapat cam 2,5 – 3 ml de VG (8mg nicotina) pe zi, s-a cam marit consumul de lichide si cam tot timpul am gura uscata. Asa ca mi se cam pare ca se confirma problema cu higroscopia glicerinei vegetale.

    Mai e cineva cu probleme asemanatoare?

    • Eu n-am problema cu uscatul gurii… am simtit acest lucru cand am vapat e-lichid Ecopure… cu cel Dekang n-am simtit. Eu cred ca nicotina usuca gura… insa nu te contrazic pentru ca nu am citit acest lucru despre glicerina vegetala.

      • Da, confirm si eu aceasta treaba…
        La doar 5 zile de vapat VG 8mg si cam tot 2-3 ml/zi, trebuie sa am un pahar cu ceva lichid langa mine, lacateva pufuri iau o inghititura.
        Lichidul cica e Dekang, dar am suspiciuni.
        Ma gandesc sa trec pe PG sa vad cum mai merge…

        Toate cele bune si aburi de calitate !

        • Si introduc si eu un link cu un clip in tema:

    • Am gasit si eu o explicatie pe Wikipedia :

      Safety of liquid bases

      All three liquid bases are common food additives used in a variety of pharmaceutical formulations. Propylene glycol, the current dominating liquid base, has been utilized in asthma inhalers and nebulizers since the 1950s, and because of its water-retaining properties, is the compound of choice for delivering atomized medication. The U.S. Food and Drug Administration (FDA) includes propylene glycol on its list of substances Generally Recognized as Safe (GRAS), and it meets the requirements of acceptable compounds within Title 21 of the Code of Federal Regulations.

      acum nu stiu sigur daca are vre-un efect nociv asupra plamanilor dar tinand cont pentru ce se foloseste substanta predominanta din E-lichide in mod normal nu ar trebui sa afecteze . daca stau sa ma gandesc tigarile normale ma faceau sa ma trezesc noaptea tusind si cu mare nevoie de un pahar cu apa . sunt curios daca cu tigara electronica se intampla la fel.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

