De ce am renuntat la fumat cu tigara electronica?

De curand am avut o dezbatere cu o domn despre principalul motiv pentru care oamenii apeleaza la tigari electronice. Fumator convins, domnul mi-a marturisit ca daca nu ar fi existat legea care sa interzica fumatul mai peste tot, nici tigara electronica nu ar fi existat astazi. Eu i-am spus ca defapt, principalul motiv pentru care oamenii trec pe tigari electronice, este sanatatea. Pentru a-i demonstra ca am dreptate am facut cateva cercetari si am descoperit un studiu realizat pe un esantion de 145 de persoane. Studiul isi propusese sa descopere care sunt principalele motive pentru care oamenii renunta la fumat cu tigari electronice. Iata care au fost rezultatele studiului:

– din cauza interdictiei la fumat – 14

– pentru a economisii bani – 17

– pentru sanatate – 77

– pentru ca le place tigara electronica – 7

– altele – 30

Dupa cum se observa 53% dintre cei care au participat au raspuns ca sanatatea este principalul motiv pentru care au renuntat la tigari. Tocmai de aceea sunt convins ca acesta este si principalul motiv pentru care a aparut tigara electronica. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Tigara electronica a aparut pentru a satisface toate neplacerile de care aveau parte fumatorii. Si dvs. le stiti deja pentru ca le-am repetat de foarte multe ori.

Dupa cum se vede exista si cateva persoane care au raspuns ca au renuntat la tigari pentru ca le place tigara electronica. Si la mine acesta a fost unul dintre motive insa, principalul motiv pentru care m-am lasat a fost sanatatea.

Desigur exista si persoane care au pus partea financiara pe primul plan. Avand in vedere cresterea pretului la tigari, din ultimii 2 ani, acest lucru este de inteles. Fumatul este astazi un viciu costisitor.

Indiferent de motiv important este ca au renuntat si ca si-au facut un bine. In fond, tigara electronica este mai sanatoasa decat cea clasica…

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

