Cum trebuie sa tragi dintr-o tigara electronica

Articolul de astazi este pentru cititorii care doresc sa isi achizitioneze o tigara electronica. Foarte multi cititori care isi cumpara pentru prima data o tigara electronica imi scriu ca au fost dezamagiti, pentru ca nu scotea suficienti aburi. Problema este ca multi dintre noi nu stiu la inceput cum sa traga dintr-o tigara electronica.

Cand incerci prima data o tigara electronica ai tendinta de a trage ca dintr-o tigara normala; un puf scurt, ascutit si direct catre plamani. Dar o tigara electronica, desi similara in multe privinte, nu este ca o tigara din tutun (este mai buna, dar diferita). De aceea atunci cand achizitionati tigari electronice este bine sa cititi instructiunile de utilizare.

Cei care au o tigara electronica care are o baterie ce functioneaza automat (Exemplu: Tigara electronica DSE901) trebuie sa traga mai incet si mai mult. Aveti aici un filmulet care va arata cum sa procedati.

Utilizarea unei tigari electronice cu buton nu presupune prea multe reguli (Exemplu: Tigara electronica DSE510, Tigara electronica Ego). Prima data cand o folositi trebuie sa trageti mai prelung din ea. Apoi trebuie sa trageti pur si simplu din ea, asa cum va place. Spre deosebire de cea automata aici nu trebuie sa aveti o miscare controlata atunci cand trageti. Aveti demonstratia in video:

Desi in filmulete nu este specificat, eu cred ca atunci cand tragi mai prelung si mai intens dintr-o tigara electronica aburii ajung mai intai in gura apoi in plamani. Astfel poti savura mai bine gustul bun pe care il ofera tigara electronica.

Dar desigur, gusturile sunt subiective atunci cand vine vorba de tigari electronice. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

31 comentarii

  1. Buna ziua,

    Mi-am cumparat o tigara Ehealth si nu am stiut ca trebuie sa-mi cumpar si lichid. Va rog sa-mi recomandati un lichid pt un fumator 10 – 15 tigari/zi LM light.
    Si as dori sa-mi spuneti de cate ori se pune lichid int-un cartus. Sunt incepatoare am citit cateva informatii , dar nimeni nu spune concret cum se foloseste , ce trebuie sa-ti comanzi de la inceput.
    Va multumesc!

    • In primul rand, cu parere de rau o sa iti zic ca acea tigara electronica nu te va ajuta deloc. Daca o sa citesti pe aici si pe oriunde pe net o sa vezi ca toti se plang de ea…nu este buna de nimic.
      Referitor la lichid te sfatuiesc sa mergi pe o aroma clasica (Marlboro, tobacco sau kent) cu o concentratie de nicotina mediu.
      Cartusul se incarca in general, cam dupa 15 pufuri acum…acest lucru depinde de la fumator la fumator pentru ca unii pot sa traga mai puternic, altii mai prelung etc. Daca ai un cartus cu vatelina ideal ar fi sa il incarci cat mai des pentru ai prelungi durata de viata. Daca nu il incarci suficient de des vata din interiorul lui se va arde si gustul nu va mai fi asa de bun.
      Oricum ti-am zis ca nu o sa fi incantata de aceasta tigara electronica..daca vrei iti pot recomanda o alta tigara electronica…

      • Multumesc, te rog sa-mi recomanzi o tigara ok.
        Am tras cateva fumuri si are un gust ciudat. Este normal sa se incalzeasca partea unde este atomizorul? iar in momentul cand trag din tigara se aude un suierat, de parca ai trage dintr-o tigara rupta.
        Cred ca mi-am luat teapa, asta este cand nu te informezi corect.
        Se potrivesc atomizoarele si cartusele de la o tigara la alta? As putea sa-mi cumpar rezerve pentru D901 si sa le folosesc la Ehealth?

        Multumesc si astept sfaturile tale!

        • Din cate stiu eu nu cred ca se potrivesc…Pentru cat fumezi tu iti recomand sa mergi pe o tigara electronica DSE901, http://www.tigaraelectronica-nr1.ro/tigara-electronica-dse901.html . In general, eu le recomand celor care isi iau prima data o tigara electronica sa mearga pe un kit complet pentru ac au tot ce le trebuie pentru prima luna insa, nu stiu exact ce consumabile ti-ai luat pana acum. Daca nu ai lichid si nici cartuse te sfatuiesc sa mergi pe un kit complet.

          • salut dragi aburitori,
            ieri am primit, in sfarsit, kit-ul DSE902. sunt multumita de acest model de tigara,doar ca a aparut o problema. dupa ce am pufait toata ziua,seara mi s-a aprins ledul de vreo 20 ori,atomizorul se supraincalzise si se auzea un zgomot in ea….de parca fierbea apa(nu stiu cum sa descriu acel zgomot).am pus-o la incarcat dupa care toate bune si frumoase. acum face la fel ca aseara si nu am tras decat vreo ,nu stiu,10 fumuri! imi poate da cineva un raspuns la problema mea!?!

          • Acel sfarait se aude din doua posibile motive. Ori bateria e prea descarcata ca sa aiba putere sa vaporizeze calumea, ori atomizorul are prea mult lichid in el si nu poate face vaporizarea. Cand bolboroseste asa, e bine ori sa tragi f incet daca atomizorul e plin de lichid… ca altfel te trezesti cu lichid in gura… ori sa-l sufli pentru a-l curata.

          • ms de raspunsul tau prompt dar tot insist cu acea problema:se supraincalzeste atomizorul chiar si fara cartus si iara se aude acea sfaraitura,am pus chiar si un cartus nou si aceeasi chestie,l-am suflat,am incercat tot ce mi-ai spus! in schimb cu celalalt acumulator e totul ok. sa fie acumulatorul de vina? sa il trimit inapoi? astept un raspuns. ms mult

          • Nu am intalnit aceasta problema ca fiind de la acumulator. Toate atomizoarele se incalzesc… poate ca e normal… Nu stiu ce sa-ti spun mai exact. Si sfaraieturile sunt normale. Important sa faca vapori.

  2. Si eu sunt nou in comunitate, asa ca o sa va rog sa ma ajutati un pic!

    1) stiu ca pufaitul tigarilor normale este chiar mai periculos decat trasul in piept al acestora. cum este in cazul tigarilor electronice?
    2) am obs ca vapez cam 4ml de Dekang VG nicotina 11 / zi. e prea multa nicotina pt. un fost fumator de 1,5 pac/zi de Pall Mall Light?
    3) in afara de nicotina, mai avem alte toxice in e-lichidele de orice fel?

    Multumesc anticipat!

    • Salut Vali. Poti vapa linistit. In mod normal organismul iti cere aceeasi cantitate de nicotina ca si inainte. Nu vei avea probleme decat daca exagerezi intr-un timp f scurt… ceea ce nu e cazul. Nu mai avem toxine cu e-tigara. Am scris o multime de articole din care reiese clar ca nu sunt periculoase. Daca vrei sa stii mai mult, citeste-le. 🙂

  3. Mai sunt cateva ore dintr-o oferta la o tigara electrica pe **** si as dori sa stiu daca merita sa dau banii sau nu.

  4. Buna! Si eu sunt proaspata consumatoare de tigari electronice. Am un Ego de 3 zile si am o problema cu acumulatorul ( maine aflu si despre cel de-al doilea) si anume dupa ce primul s-a descarcat l-am pus la incarcat/formatat. Bun. Lasat 8 ore in priza, in aceste 8 ore il folosesc pe cel de rezerva cand cel de rezerva se descarca revin la cel initial.Surpriza!!! Dupa 3 fumuri incepe iar LED-ul sa palpaie ca si cum ar fi descarcat. Astept cu interes solutii pt ca nu vreau sa renunt la ea.

    • Esti sigura ca acumulatorul s-a incarcat? L-ai infiletat in incarcator? S-a aprins ledul rosu la incarcator si apoi verde cand s-a incarcat?

  5. Salut,

    As dori sa trec la tigari electronice si as avea nevoie de cateva indicatii daca se poate.
    Prima ar fi daca exista alte modele de calitate in afara de ego tank care sa aiba incarcator usb. Inteleg ca se scurge lichidul din egotank si vreau sa evit aceasta situatie.
    Si in al doilea rand as dori o estimare a cat se consuma pe perioade mai lungi de timp. Evident ca depinde de fiecare cat fumeaza dar mentionez ca fumez un pachet de tigari pe zi.
    Locuiesc in alta tara si nu am vazut tigari electronice pe aici. As vrea sa-mi fac plinul de acasa cu tot ce trebuie pentru aproximativ o luna si inteleg ca in functie de model, atomizorul si bateria au durate de viata diferite.

    Multumesc anticipat pentru ajutor,
    Mircea

    • Salut, poti merge pe modelul Ego XXL normal. Kitul complet contine consumabilele pentru o luna de zile. Intr-o alta luna, la un pachet pe zi, vei consuma 1 sticluta de 30 ml lichid, 1-2 cutii de cartuse si 2 atomizoare. Iti poti face calculul singur… in jur de 120 de lei.

  6. Salutari tuturor „aburitorilor” si LA Multi Ani! Am achizitionat si eu un kit ego/KGO de pe **** Se pare ca nu este teapa. KGO apare si pe site-ul Sailebao. Sunt un fumator inrait (de peste 25 de ani) de 1-2 pachete de Dunhill rosu lung/zi si, dupa aproape 2 saptamani de abureala, le-am redus la 1/2 pachet pe zi. Citind aproape tot de pe forumul acesta, ma astept ca, in curand, sa nu mai fumez deloc. Din pacate, pe site-ul de unde am cumparat, nu au si lichide Dekang ci numai Feellife sau Flavour Art. Ca idee, avand in vedere ca fumez tigari foarte tari (10mg gudron, 10mg CO, 1 mg nicotina) am ales sa iau numai lichide high (24 mg nico). Se pare ca ori lichidele nu sunt de prea buna calitate ori nico este prea multa, pentru ca imi creaza disconfort si tusesc tare la primii aburi trasi. Dupa primii aburi ma obisnuiesc si merge. Am incercat si mediu (18 mg nico) si am aceeasi reactie. Imi este teama sa incerc si Dekang, ca m-ar costa destul de mult lichidul + transportul iar daca am aceeasi reactie nu am facut nimic 😦
    Tin sa mentionez ca am incercat toate trucurile invatate aici pe forum si tot tusesc.

    • Inca o chestiune. Am observat, ca si voi de altfel, ca atunci cand acumulatorul este aproape descarcat, aburii nu mai au aceeasi consistenta. Pot sa-l pun la incarcat inainte de descarcarea completa? Nu-i scurtez viata?

      • Da… este adevarat. Pe masura ce acumulatorul se descarca pierde din putere. Cu cat atomizorul este mai dus, cu atat vei simti si bateria descarcata mai repede. De asemenea cu cat acumulatorul este mai vechi, cu atat se va descarca mai repede. Eu le pun la incarcat cand vad ca nu mai dau ce trebuie.

    • Mihai… ma bucur ca ai citit forumul, chiar am postat o multime de informatii despre tigari electronice si lichide. Acea tuse a ta, banuiesc ca o ai si la tigari clasice? Tusea pe care o aveam de la clasice, nu trece imediat. De asemenea e posibil sa fie cauzata si de lichid. Nu stiu ce sa zic, exact, pentru ca pot fi cateva cauze. De regula dimineaza cand incepi sa pufai, iti vine sa tusesti pentru ca toata noaptea nu ai bagat nicotina in tine.

      • Am vazut ca ai „cenzurat” site-ul de unde am luat. Nu e nici o problema. Insa ai vreun feedback privind calitatea produselor lor? Sincer, imi convine ca-s aproape de mine si au o multime de arome pe care sa le incerc. In ceea ce priveste tusea, ea apare mai ales dupa o pauza de aburit (timp in care mai bag si cate 1-2 tigari 😦 ), indiferent de momentul zilei. Daca stau si aburesc non-stop nu am probleme. Poate este tocmai un semn ca nu trebuie sa ma mai afum 🙂

        • Mihai nush ce sa-ti zic de acel site. N-am inca nici un feedback despre el/ei. cred ca ar fi bine sa nu mai fumezi deloc clasice. Pesemne ca doza de nicotina difera si de asta mai tusesti.

    • tusea este prvocata de e-lichidele pe baza de propilenglicol(PG).m-am intofrmat deoarece si eu am avut aceasi problema.incearca sa folosesti e-lichide pe baza de glicerina vegetala(VG)

      • Lucian… da-mi voie sa te contrazic putin… n-are legatura tusea cu PG si VG… doar daca ff putini oameni au o problema alergica cu una dintre cele doua substante. Tusea poate surveni daca nivelul de nicotina e prea ridicat… sau pur si simplu, eliminarea depunerilor din plamani de la clasice. Desigur poate fi si cauza naturala… raceala, etc.

  7. SALUT.INTRU DIRECT IN SUBIECT PENTRU CA AM O NEDUMERIRE.INTRE ATOMIZOARELE DE EGO-T AR TREBUI SA EXISTE DIFERENTE?EU AM OBSERVAT URMATOAREA KESTIE:LA PARTEA CARE SE INSURUBEAZA LA BATERIE,CONTACTUL DINTRE ATOMIZOR SI BATERIE.LA UNUL ESTE PLAT(CERC) IAR LA CELALALT CERCUL RESPECTIV ARE O GAURICA.DECI….?

  8. Buna ziua! Mi-am cumparat si eu tigara electronica CE4 + de pe tigarielectronicenr1. Nu stiu de ce, dar cand trag, simt un gust de ars in gura si ma frige pe limba si pe buze. Gustul pe care il simteam imediat cum mi-am cumparat-o nu mai este acelasi. Am schimbat pastila din interior dar nu este mare diferenta? ce pot face? multumesc anticipat!

    • Pai gustul acesta il primesti din doua motive: ori n-ai lasat suficient pastila sa-si traga lichid si nu are ce vaporiza, ori pastila este invechita si melana din ea s-a ars, ca atare trebuie schimbata. Atunci cand schimbam pastila trebuie s-o lasam cca 10 minute sa-si traga lichid.

  9. Bună a recent mi-am luat o țigară electronica kanger quad coil (4 bobine) nu una și bateria Istick 30 volți și când trag un fum mare tusesc e problema? Și vreau sa îi i-au una mai mica pentru fratele meu cu o bobina pentru începători îmi recomandați ceva?

    • Pai daca tusesti, e clar ca volumul de aer sau concentratia de nicotina sunt prea puternice pentru aparatul tau respirator. Trage mai usor… sau mergi pe un lichid mai slab. Pentru incepatori eu recomand ce4 plus sau ego w de la vipercig. Am zis pentru incepatori… care n-au nevoie sa se incurce in reglaje de volti, wati sau volum de aer.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

