Cine este Dekang in industria de tigari electronice

Lichid pentru tigari electronice, Dekang

Pentru ca este foarte important lichidul cu care ne incarcam tigara electronica, m-am gandit sa va povestesc cateceva despre producatorul numarul 1 din China, pentru e-lichid. Acesta este fara indoiala Dekang. Va voi da detalii pe care multi nu le stiu si asta pentru ca un bun amic de-al meu le-a vizitat fabrica.

Changning Dekang Biotechnology Co este compania care produce lichidul Dekang. Insa sub aceeasi conducere se afla si Bogetech, fiind firma lor specializata in tigari electronice. Deci sunt practic doua departamente in cadrul aceleiasi firme, insa au nume diferite. Se afla in doua cladiri in cadrul aceluiasi parc industrial. Dupa ce au facut bani din lichide, s-au gandit sa intre si pe productia de tigari electronice. Din pacate pentru ei, aici nu stau asa de bine, eu am testat produsele si n-am fost prea incantat de gust.
Ce este interesant de stiut, compania care produce Dekang, este recunoscuta in China pentru plantatiile de tutun pe care le au. In caz ca nu stiati, clima in zona lor este foarte calda, fiind mai aproape de tropice decat Grecia. Au o vegetatie luxurianta, formata din palmieri si plante exotice. 🙂

Asa ca unul dintre motivele pentru care au crescut si pentru care multi producatori de tigari electronice sustin ca folosesc lichide Dekang, este pentru faptul ca ei sunt recunoscuti pentru calitatea tutunului, respectiv extractului de nicotina pe care-l folosesc la lichid. Am zis ca multi „sustin”, pentru ca unii doar afirma asta, iar in realitate folosesc lichide mai ieftine cumparate de la alti producatori. Dar acum am inteles de ce se folosesc de numele Dekang.

Poate ca va intrebati cam cat produc acesti oameni pe luna. Ei bine, produc cca 60.000 de litri de lichid, adica 2 milioane de sticulte de 30 de ml.
Ce ar mai fi interesant: la ei in fabrica curatenia este la ea acasa. Ca sa intri, trebuie sa imbraci un halat, sa-ti pui „ciorapi” din aceia de unica folosinta peste pantofi, sa-ti pui boneta si „botnitza”, sa iti dai pe maini cu un dezinfectant puternic si dupa ce ai facut toate acestea, treci printr-o camera de sterilizare, asa cum ati vazut in filmele SF. :))
Au camere speciale pentru studiul compozitiei, testari bacteriologice… nebunie… nu cum am vazut ieri la stiri pe unii care fabricau si ei acasa nu stiu ce alifie.
Acum am inteles ca toate certificarile pe care le-au obtinut pentru lichidele lor, sunt corecte. Amicul meu mi-a aratat fotografiile din fabrica, in caz ca va intrebati de unde stiu toate aceste lucruri. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com . Nu mai copiati!)

Eu unul, oricum eram fan lichide Dekang. Acum insa am aflat ce se afla in spatele acestui nume si parca trag din tigara electronica avand mai multa siguranta.
Acum ca v-am spus cine este Dekang si ce inseamna lichidul Dekang pentru tigari electronice, as vrea sa va avertizez inca o data sa nu cumparati lichide din surse necunoscute… de la comercianti „ambulanti”. Lichidul folosit este important pentru sanatatea voastra. Daca o tigara electronica ieftina, de proasta calitate, nu va satisface nevoia de fumat, un lichid prost va poate cauza alte probleme.
Am auzit cazuri, la oameni care au folosit lichide bune si totusi au avut mici probleme. Presa alege sa mediatizeze astfel de cazuri. As vrea sa stiti ca cei care au avut probleme, erau oameni cu alergii. Sunt oameni alergici la capsuni, la polen… la praf etc., sunt sigur ca ati auzit. La fel se mai gasesc oamenii care au alergii usoare si la o anumita componenta naturala din lichid. Insa aceste cazuri sunt foarte rare si nu sunt datorita calitatii acestui lichid.
Eu pufai tigara electronica de mai bine de 2 ani si n-am avut nici un fel de problema. La fel si prietenii din cercul meu. M-am intrebat si eu uneori despre calitatea lichidului, insa acum nu prea mai am semne de intrebare.

Aburi de calitate dragilor!

37 comentarii

  1. si eu folosesc e-lichidul Dekang si-l cumpar din mall din Braila,o fi origiginalul sau o fi contrafacut??ce parere aveti???

    • contrafacut!

      • eu folosesc cumparat de la un reprezentant de ego-w din Carfur Focsani. Aceeasi intrebare: cotrafacut sau original?

        • calitate mai proasta… Nu este doar o firma care produce Ego W… deci nu putem spune „original”. Putem spune calitate buna sau mai proasta.

          • in concluzie care sunt aromele de calitate si imi puteti arata un siet de incredere de unde sa comercializez ceva de calitate? ajutati un suflet amarat , cu un sfat bun, sa nu se apuce iar de a-fumat… 🙂

          • Doina, aromele sunt in functie de gusturi. Nu stiu ce aroma iti va placea mai mult. Ca lichide insa, iti recomand dekang sau liqua vipercig. Un site de incredere este in bannerul din dreapta. Aburi de calitate!

  2. Spune si de unde iti cumperi lichidul….eu unu am comandat tigara de pe ****, si sunt oarecum multumit de ceea ce`mi ofera.Lichidul care l-a trimis in pachet mai are putin si o sa trebuiasca sa`mi comand altul, d`asta ti`as fi mare recunoscator daca mi`ai spune o sursa, cat de cat sigura.Am mai testat cateva solutii din Real de la vanzatori ambulanti care la gust/miros par foarte OK.una dintre ele e Davidoff, ma rog nu stiu daca chiar se numeste asa sau doar se folosesc de aceasta marca.Daca doresti sa`mi raspunzi te rog sa`mi lasi si o adresa de e`mail, pentru a schimba pareri/impresii si de ce nu cateva sfaturi, pentru ca sunt nou in acest domeniu.
    Iti multumesc anticipat!!!

  3. Spune-mi, te rog, Dekang nu produce decat lichide cu cele 6 (parca) arome care apar pe site-ul recomandat sau cei de la tigaraelectronica nr.1 doar asta importa (pe baza cererii, evident)? Intreb pentru ca vreau lichide de calitate, dar, sunt si eu, ca si tine, un pui de gurmand si as vrea sa incerc combinatii in care sa apara si ceva „exotic” pe langa clasicul Marlboro. (cu menta o sa incerc, desi tigarile mentolate nu m-au atras prea mult niciodata, dar, in imaginatia mea, tutunul/nicotina nu se impaca cu aromele fructate: peach, cherry).
    In concluzie, daca aromele interesante se gasesc doar in lichide proaste, multam fain, renunt! Ma multumesc cu ce ofera …nr.1 si stiu ca-s din sursa sigura. Dar daca exista arome diverse fabricate de Dekang despre care nu stiu eu, as vrea sa aflu!
    Multumesc.
    ioana

    • Ioana… exista vreo 200 de arome si la dekang… insa de-a lungul timpului (2 ani) acestea s-au dovedit a fi cele mai ok: Marlboro (USA MIX), Kent (SEC), Tabac, Cherry, Jucy Peach, Mint si Ruyan 4. Celelalte cam deriva din acestea. Ideea este ca aromele exotice sunt bune de folosit ocazional… pentru ca daca o faci in mod curent te plictisesti de ele. Si eu mai bag cirese din cand in cand, de exemplu, in rest m-am obisnuit cu combinatia 50-50 de Marlboro cu Mint. Oricum abia ai inceput… o sa ti se „ascuta” si gusturile dupa ceva timp de aburit. Stiu ca cei de la tigara electronica nr 1 au facut un deal si o sa mai aduca si alte lichide foarte curand… le astept si eu… tot ca diversitate.

      • Cu Ruyan 4 nu se lauda pe site, si nici nu m-a dus mintea sa-i intreb. Da, ai dreptate, doar ocazional, mai ales ca Marlboro chiar e ok si aromat (nu ce incercasem eu (de la colegi) de la o alta firma, care era bleaaaachhh!). Ruyan 4 are aroma de caramel?

        • Da, are o aroma ca de zahar ars, caramel… nu stiu cum s-o denumesc exact… poti incerca

        • eu as incerca o aroma de cafea sau ceva coniac

  4. Spui ca pufai de 2 ani tigara electronica, inseamna ca n-ai reusit sa renunti de tot la fumat?

    • Da, chiar nu mi-am propus niciodata sa ma las de fumat. Trecerea la tigara electronica a fost intamplatoare. Am primit una cadou, mi-am dat seama fara sa vreau de avantaje si pe urma am devenit fan tigari electronice. Imi placea sa fumez la fel cum imi place acum sa aburesc. E cam acelasi lucru pentru mine… chiar n-am nici un motiv sa renunt si la tigara electronica.

  5. Buna,am citit toate postarile in legatura cu tigarile astea electronice,insa as avea nevoie de un sfat .In mai e majoratul prietenului meu si as vrea sa-i cumpar o tigara electronica,dar nu stiu care ar fi mai ok.Nu vreau una extraordinar de scumpa dar pana in 150 de lei,dar sa il tina.Astept raspunsul tau.Ruxandra

    • Ii poti lua o tigara electronica Ego W Tank, kitul simplu. E 150 de lei la care-i mai trebuie si lichid. Pe urma isi mai poate el lua inca o baterie, clearomizor… etc. Asta daca nu maresti bugetul.

  6. despre elichidele hangsen ce parere aveti? la pret sunt la fel cu dekang.

  7. ati incercat lichidele ovale ?? asta ca un mic pont 😉 parerea mea sunt mult peste dekang ca si calitate , un pic cam scumpe cei drept dar se justifica

    • Ovale nu e producator de lichid… e doar un brand. Hai sa ne gandim cine-l produce. 🙂

      • Pai nu trebuie sa ne gandim foarte mult este produs de:
        life prodotti srl piacenza italy….. prodottilife.it este posibil ca cei de mai sus sa fabrice acest lichid special pentru ovale ! au am inceput sa fumez tigare electronica cu un kit ego c de la ovale si lichid ovale dupa care din curiozitate am luat dekang care sincer nu e pe gustul meu dar evident fiecare se adapteaza cu tipul lui preferat de e lichid. Apropos am 2 saptamani de cind nu am mai fumat tigare normala si asta o spune un om care fuma un pachet jumatate pe zi de dunhill lung va salut !!

  8. Salut. eu mi-am luat o tigara electronica geo-t de la real de la un diler de la cluj care au si solitia pt tigari tabaco,kent si malborro.ce poti sa-spui despre ea si solutie?

    • Vrei sa spui Ego-T… da, ce sa zic, e un model mai vechi. Poti citi pe aici despre el. Partea proasta e ca mai curge atomizorul tank. In plus calitatea la magazinele din Real, cam lasa de dorit.

    • Tigara mea electronica este cumparata tot din Real, o folosesc de aproape doua luni si sunt foarte multumita dar nici nu am incercat alte modele din alte surse, sa pot face diferenta. Au un site scris pe plasuta si din ce scrie pe net distribuitorii sunt din Galati, nu stiu ce ai cumparat tu. Incep sa vad la din ce in ce mai multe persoane acest model de tigara atarnat la gat si lucrul asta ma bucura. Azi dimineata la 9 eram trei persoane care asteptam sa deschida acolo…

      • Intr-adevar cand esti incepator nu prea poti face diferenta… nici nu ai cum daca ai incercat o singura tigara electronica. Eu zic ca ai avut noroc… foarte multi s-au plans de acele tzarcuri/baraci din hypermarketuri… Ma bucur insa ca sunt tot mai multi cei care apeleaza la tigari electronice. Asta e un lucru bun… insa produsele de cea mai buna calitate, nu le gasesti in Real… sau in alte hypermarketuri. 🙂

        • De lichidele lor ce parere ai? Care e diferenta fata de cele de pe net? Sunt Dekang? In plus, de la lichidele VG mi se usuca foarte tare gura, simt nevoia sa consum lichide in permanenta, ei au si PG, desi stiu ca nu sunt cele mai recomandate. Prefer sa amestec un vg cu un pg si nu mai am aceeasi senzatie.

          • Iulia, din cate vad, tu ai parerea ta si ti-o respect. Foloseste ce-ti face tie bine. Nici PG nici VG nu sunt daunatoare.. depinde de fiecare cum ne adaptam la ele.

  9. Salut , stii ceva despre lichidul Dekang Silver Label ? Mi am luat acum cateva zile . Eu deobicei folosesc concentratie medie , dar acum am luat cu con. mare . In general pufai la cateva ore si alea cateva pufaituri . Ma afecteaza cu ceva concentratia ?

    • sorry… eu nu stiu. dekang, ce vapez eu nu e pe label-uri.

      • M am lamurit , am intrebat pe vanzator si mi a zis ca e varianta pentru eutopa , e la fel ca lichidul clasic dekang numai ca e altfel ambalat .L am gasit si la ei pe site .

  10. Am cumparat e-lichid Dekang de la un distribuitor din Jupiter City Pitesti (Carrefour). Site-ul firmei este *** . Cum ti se pare calitatea lichidului? Mentionez ca eu nu am mai incercat altceva pana acum

    • Hmm… sincer sa fiu cred ca sunt ok, insa nu le-am incercat. Depinde si cum te simti tu cu ele. La inceputuri stiu ca mai aduceau lichide proaste de la SLB…. nu stiu daca mai e cazul acum… n-am mai incercat. Nu-mi place sa risc, iau de unde stiu 100%.

  11. Sal. M-am apucat si eu de tigarea electronica de cca. 2 luni. Mi-am luat un Ego-T.

    Initial mi-am luat USA MIX, Davidoff si Vanilla de la Dekang. Dupa cca. 3 saptamani de utilizare au inceput sa ma doar dintii.

    Acum am mers la alt dealer local si mi-am cumparat lichid Hangsen. Cand am ajuns acasa am observat un mare „cap de mort” pe spatele recipientului hangsen. Am mers repejor la dulap sa studiez si recipientele Dekang dar nu am gasit acest cap de mort.

    Intrebare: Durerea de dinti poate fi asociata cu tigarea electronica, lichidul folosit ( PG? Glicerina? Mix intre Pg si Glicerina? ) sau e pur si simplu o coincidenta.

    De ce Hangsen are cap de mort pe sticulta de plastic iar Dekang nu?

    • Alin… hai s-o luam pe rand. E posibil sa te doara gingiile daca ai ceva infectii si exagerezi cu consumul de nicotina… acum tu stii, eu cred ca e coincidenta. Capul de mort este de la nicotina… este obligatoriu un Anglia si alte state UE… nu si la noi. Din acest motiv pe unele sticlute de e-lichid apare si pe altele nu. Insa cum toate contin nictina… acesta este avertismentul obligatoriu. Nicotina este toxica, insa in cantitati uriase.. nu in concentratia din e-lichide. Sper ca ai inteles ideea. Depinde de unde vin lichidele si pentru ce tara sunt facute.

  12. Salut
    Eu nu inteleg un lucru drspre lichidele Dekang.Cele pe care le recomanzi arata cu totul diferit de ce se poate gasi pe situl oficial Dekang. Cum ar fi Silver label, Gold label, four seasons etc.

    Eu miam luat deja teapa cu o comanda de Dekang contrafacuta de la un distribuitor dibios 🙂 iar acum urmarrsc ca produsele care le cumpar sa fie identice cu cele fe pe siteul lor …

    Deci cum de recomndarea ta de pe situl celor de la nr 1 de dekang nu se aseamana cu ce e pe situl Dekang oficial
    Chiar vrru sa numi iau teapa iar si vreaubsa fiu sigur de ce cumpar

    MERCI

    • Am mai raspuns o data la aceasta intrebare. E simplu, cutiile pe care le vezi acum reprezinta marketing. Normal ca au pus pe site ce au mai frumos. Insa majoritatea pe care le vand sunt ca cele de la nr1. Cauta pe google images si vei vedea ca sunt tot sticlutele lor. 90% din imagini sunt cu sticulutele in care n-ai tu incredere. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

