Tigara electronica la teleshopping

De fiecare data cand aud de teleshopping ma gandesc la un singur lucru: la italianul ala care urla ca nebunul si nu se mai oprea sa numere inele in fata televizorului si care striga intr-una „Totul redus la super pret, cumparati acum, super oferta!”

Ma amuzam in fata televizorului cand il vedeam cat de patetic era si cum se agita pe acolo. Nu l-am mai vazut demult pe respectivul domn insa, de atunci lucrurile au evoluat in teleshopping. Acum sunt o gramada de aparate care mai de care mai sofisticate si care sunt prezentate ca find ceva extraterestru. Sincer, nu am cumparat nimic pana acum de la teleshopping. Am avut o data o tentativa insa, avand un „defect profesional” de a cauta pe internet pareri despre produse, am descoperit numai reviewuri negative si numai plangeri despre tampeniile pe care le vand.

Mai nou dragilor, a aparut la teleshopping si tigara electronica. Vreau sa va zic ca m-am distrat fantastic cand am vazut respectivul filmulet. Cei drept nu m-am uitat pana la sfarsit pentru ca erau vreo 15 minute in care spuneau aceleasi lucruri despre tigara electronica. Va dati seama ca respectivul filmulet era realizat dupa modelul de teleshopping.

Cel mai „penal” mi se parut, bineinteles cand a aparut in peisaj reducerea sau bonusul, ca de fiecare data dau cateceva. Si care credeti ca era acesta…, inca o tigara electronica!!! Toata oferta lor cuprinde doua tigari electronice la pret de una. Insa, ceea ce nu stiu cei care au realizat aceasta oferta este ca un kit contine in general 2 tigari electronice. Chiar daca sunt 2 tigari electronice fizic, este defapt una pe care o folosesti, pentru ca cealalta este de rezerva pentru cand o descarci pe prima.

Un alt lucru care mi s-a parut patetic si care in general mi se pare la teleshopping, sunt persoanele acelea pe care le platesc sa apara sa vorbesca despre „miracolul suprem” pe care tocmai l-au descoperit. Toate filmuletele astea de la teleshopping sunt facute pe stilul „vrem sa vindem castraveti gradinarului”, cel putin mie asa mi se par. Nu zic ca unele produse nu pot fi bune insa, ma conving mai usor daca fac un filmulet mai scurt si in care sa scoata in evidenta esentialul. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

O alta greseala care tot apare in filmuletul asta este ca tot repeta faptul ca fumul de tigara electronica nu dauneaza, si zic de cateva ori chestia asta. Din cate stiu eu nu exista nici o tigara electronica care sa scoata fum pentru ca nu arde. Fumul este un produs al arderii care polueaza. Este si un proverb „nu iese fum fara foc” el se refera la altceva, dar in esenta vine de la o chestie practica.

Va sfatuiesc prieteneste sa nu va cumparati astfel de „tigari electronice la pret de una” pentru ca o sa dati banii degeaba pe ele…

10 comentarii

  1. Pai aia de la teleteping e 35 de lei in piata la rahova(e de unica folosinta) si e mica cat un dse 901 care te tine bateria 2 ore si scoate fum cand vrea ea.

    Oricum ei cer 250 de lei+taxe de curier deci NU CUMPARATI ca va luati teapa tepelor………

    Luati-va ego de 1100mA si nu aveti treaba

    • eu mi am luat….

      • teapaaaaaaaaa .ca tigarea este plina de defecte mai mult imi fac nervi

  2. Eu am tigara electronica. Una o cumperi la 150 lei si daca vrei rezerva (adica o „a doua” tigara electronica) costa 200 lei. rezervele costa cat un pachet de tigari dar o sticluta de nicotina ar putea sa te tina si pana la 4 saptamani, in functie de cat fumezi. Sunt ok si doar pt a reduce nr de tigari. poti sa fumezi oriunde si nu dauneaza mediului sau persoanelor din jurul tau. de la un pachet pe zi am ajuns sa fumez 2-3 tigari maxim. Va recomand achizitionarea acestora doar din magazine – unde poti atinge cu mana.

    • Eu am tot scris si pe baza comentariilor ca in multe magazine offline sunt tzepe. Acum nu stiu cat esti tu de pretentioasa si cat te pricepi la tigari electronice. Oricum e bine ca ai renuntat la clasice.

  3. Buna. Am citit si eu acest site si m-am hotarat sa achizitionez o tigara electronica ego w tank de pe site-ul recomandat de tine. Acum voiam sa te intreb daca site-ul *** e original, ca sincer au preturi mai bune decat site-ul recomandat de tine si un prieten si-a achizitionat de acolo si e ok tigara, nu stiu exact care, cred ca tot un ego dar l-a costat doar 200 ron, iar pe mine 300 ron.
    Eu inca nu am reusit sa las tigarile normale, cred ca nu am gasit vointa necesara, dar incep sa am indoieli ca ma voi lasa ca vorbind cu mai multi oameni fumatori, multi au incercat sa abureasca si nu i-au tinut foarte mult timp aburitul..:(..Eu nu prea am vointa si deja m-am etichetat fumatoare pe viata (ca nici in sarcina nu am reusit sa ma las de fumat, care cred ca e un motiv foarte intemeiat de a renunta) , dar inca sper ca tigara electronica e singura mea sansa de a ma lasa de fumat..de azi incerc sa fumez doar tigara electronica, sa vedem, daca reusesc, ca eu cred ca sunt dependenta de fum, nu de nicotina:))) Am ajuns sa cred ca sunt masochista ca sunt dependenta de ameteala si raul care imi fac tigarile.
    Oricum felicitari pt blog, e un super site care vine in ajutor fumatorilor, e o speranta ca se poate renunta usor la fumat.

    • Buna Oana… exista diferente de pret care se reflecta in: calitatea produselor (peste 300 de fabrici in China), diferente in continutul chiturilor complete, serviciile de garantie, serviciile de client care. Le-am pus aici pe toate, la site-ul mentionat de tine stiu sigur ca lichidele sunt f proaste, garantia nu se acorda cum trebuie… unele tigari se strica destul de repede… concluziile le tragi tu.

      • Multumesc mult de raspunsul tau asa rapid.
        Mai voiam sa te intreb in legatura cu Ego w-tank..as dori sa stiu si eu cum imi dau seama ca clearomizorul nu mai e bun? Deja se inchide lichidul la culoare luand o nuante tulbure spre maro inchis. Trebuie sa-mi achizitionez alte clearomizoare? Unul mi s-a dus deja, din cauza ca au pufait toti cunoscutii mei foarte mult, si nu mai scoate abur aproape deloc.

  4. si eu am luat teapa,o gramada de bani si este o tigara de…….2 bani.tigara nu se infileteaza,deci este un chin,iar filtrele nu tin nici cat o tigara.teapa mare…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

