Tigari electronice pentru Sarbatori, provizii

Dragilor, cu pasi repezi se aproprie Craciunul si Anul Nou. Multi dintre noi suntem Mosi Craciuni pentru cei apropiati, insa la randul nostru il asteptam pe Mosu’.

Ma gandeam anul acesta, ce cadouri sa fac celor dragi… tigari electronice le-am luat deja. Cum in fiecare an imi fac si mie un cadou, ma gandesc sa-mi iau un nou model de tigara electronica. Oare ce sa fie? O sa va povestesc la anu’ ce mi-am luat, am ceva in minte, insa deocamdata nu sunt hotarat.

Am remarcat cu placere promotiile lunii decembrie la tigari electronice. Cred ca ar fi cazul sa ne mai schimbam din baterii… sa ne facem rezerve de atomizoare pentru concediu. Putem profita de reducerile la kituri, pentru a ne face ceva rezerve.

Eu o sa plec in ianuarie la ski, la fel ca anul trecut. Sunt sigur ca toti veti pleca pe undeva. Avand experienta anilor trecuti, cand multi furnizori de tigari electronice au ramas fara marfa, va sfatuiesc sa nu lasati proviziile pe ultima zi. Cum bine stiti nu veti gasi tigari electronice de calitate prin magazinele si chioscurile din supermarketuri. De asemenea lichidele sunt proaste, asa ca e bine sa ne comandam din timp proviziile pentru concediu, pentru a nu avea surprize neplacute.

Cei care inca nu si-au luat tigara electronica, ar fi cazul ca din 2012 sa incerce sa renunte la fumatul clasic. Sunt atatea avantaje cu tigara electronica. Este atat de misto sa nu trebuiasca sa mai ai grija ultimelor tigari din pachet. Este atat de misto sa nu trebuiasca sa tii geamul deschis iarna, sau sa nu mai fii expulzat pe balcon cand fumezi. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Eu sunt un fan al gadgeturilor. Cu siguranta gadgetul care mi-a schimbat viata a fost tigara electronica. Pot sa-l pun pe aceeasi pozitie cu telefonul mobil. Se pare ca telefonul mobil nu este atat de sanatos, pe cand tigara electronica, este o placere nevinovata. :))

Sunt sigur ca multi oameni se vor intzepa de Sarbatori si o sa-si cumpere tigari electronice mai proaste. Sper sa nu renunte, sa inteleaga ca nu toate tigarile electronice sunt la fel. Este foarte simplu sa-ti pierzi increderea in tigara electronica, daca nimeresti una care nu-ti da aceeasi senzatie ca atunci cand fumai. Foarte multi oameni s-au intors la clasice din acest motiv.

Pesemne ca vom mai povesti pana de Craciun, deci nu va fac inca urarile. Am vrut doar sa va atentionez sa va faceti provizii din timp, ca sa va puteti bucura in concedii de tigari electronice.
Aburi de calitate!

1 comentariu

  1. Sarbatori fericite!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

