Tigara electronica: Calculator de economii

Niste baieti inteligenti din Marea Britanie, care sunt utilizatori impatimiti de tigari electronice, au facut un „Calculator de economii”. Acest calculator iti permite sa vezi cati bani ai salva daca te-ai lasa de fumat. Desigur ca pentru utilizatorii de tigari electronice nu este asa relevant pentru ca noi am renuntat dar tot mai cheltuim bani cu consumabilele. Oricum acum cheltuim mult mai putin, dar este amuzant sa vezi cati bani ai economisii pe an si de-a lungul vietii.

L-am preluat si noi de la ei. Il aveti aici.
Calculator tigari electronice

https://www.ecigarettedirect.co.uk/calculator/newquitsmoke.swf

„Choose Currency”, din pacate la moneda nu puteti sa alegeti decat Euro, Lire sau dolari. „Number of Cigarettes Per Day” inseamna numar de tigari pe zi. „Price per Pack of 20 Cigarettes”, aici trebuie sa puneti aproximativ pretul unui pachet de tigari. Mai trebuie sa mai introduceti si varsta in chenarul din dreptul „Enter Your Age”.

Am incercat si eu si cu aproximatie, pe an economisesc € 1,095.00 iar de-a lungul vietii € 50,370.00, imi ajung si mie de o garsoniera in Bucuresti :)). Oricum cum m-am lasat de fumat de mai bine de 2 ani, daca nu as fi utilizat deloc tigara electronica as fi economisit deja peste 2000 de euro. Cu tigara electronica oricum nu cheltuiesc foarte mult, cred ca pe luna cheltuiesc pana in 200 de lei. Bine si asta ca nu fac nici o economie, imi schimb atomizoarele des si am o gramada de sticlute de lichide pentru tigara electronica. Dar imi place tigara electronica si oricum nu mai cheltuiesc banii pe ceva ce imi face rau. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Insa sunt utilizatori de tigari electronice care nu au renuntat doar la tigarile din tutun, au renuntat chiar si la electronice deci, au reusit sa faca acele economii.

Ar trebui sa faceti un experiment cei care ati reusit sa renuntati definitiv la fumat. Sa va puneti deoparte in fiecare luna banii pe care i-ati fi cheltuit pe tigari. In fiecare an sa luati acei bani si sa mergeti intr-o vacanta cu ei. Sunt convins ca acest lucru o sa va aduca numai satisfactii.

3 comentarii

  1. Am primit mesajul cu acest calcul dragutz dar nu e ptr noi fiind vorba de lire si euro. Eu de la inceput am facut simplu in excel in care scriu ce cumpar ptr tigara electronica si in alta rubrica scriu cat as fi cheltuit daca as fi fumat tigara traditionala. In acest an incercand mai multe variante de lichid, tzeapa si alte variante de tigari electronice sigur ca am cheltuit cu ceva mai mult si totusi am economisit din data de 17-02-2011 o suma frumoasa de 1850 roni. Sigur ca pana in 17-02-2012 valoarea economiilor va mai creste. Nu e mare lucru sa faci un astfel de calcul in excel. Daca modelatorul vrea ca sa il dea aici ca sa-l foloseasaca si altii o sa-l trimit prin mail.
    Aburi de calitate si sarbatori fericite va doreste BABACU.

    • Multzam Babacu… dar nu pot insera excel aici. Oricum oricine poate sa-ti tina evidenta cheltuielilor daca vrea.

  2. fratilor calcul simplu…24 ron pe zi la 2 pachete= 720 lunar…x 12 luni=8640 ron adica (7 zile caraibe) …pe analog…pe electronic=4 sticlute =60 ron x12 luni=720 ron …diferenta consta intr-un concediu de smecher…economie pe anul trecut 1000 euro si cu anul asta ….am plecat…aburi densi si multa sanatate….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

