De Craciun pufai tigari electronice

Dragii mei cititori, este Craciunul si eu nu pot sta departe de voi. Cum petreceti? Ati afumat camerele sau ati aburit tigari electronice?
Eu unul, am in teste doua tigari electronice, de care sper sa va povestesc la anu’.

De regula, in zilele de Craciun, bagam la greu tigari clasice… cand bei e clar ca fumezi mai mult. Normal ca de cele mai multe ori ieseam afara in frig pentru a nu afuma pe toata lumea. Cei din familia mea sunt nefumatori si din respect, preferam sa inghet pe afara pentru a trage dintr-o tigara.
Acum, cu tigara electronica, m-am scos… pentru ca pot pufai alaturi de cei dragi, printre sarmale si piftii. :)) Vinul fiert sau nefiert, spritz sau sec, a mers de minune cu tigara electronica.

Va sfatuiesc sa nu faceti excese de mancat si baut… cu fumatul, sper ca ati renuntat… sper ca toti ati gasit sub brad, o tigara electronica sau macar consumabile pentru aceasta. (forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Daca Mos Craciun nu stia despre viciul vostru, mai puteti spera ca de anul nou sa va achizitionati o tigara electronica. Pana atunci, nu pot decat sa va urez Craciun Fericit si clasica: Aburi de calitate!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

