Treci pe tigari electronice de Anul Nou

Unul dintre lucrurile pe care le facem de Anul Nou este sa ne stabilim noi obiective. Incercam sa ne facem o viata mai buna, sa facem fapte bune si sa fim mai buni. Cu totii pasim in Noul An cu speranta si incredere in suflet.

Nu cred ca sunt singurul care si-a propus de nenumarate ori sa renunte la fumat de Anul Nou. Cu totii cunoastem expresia „Ma las de la anul!”. Si nici ca am reusit sa ma tin de promisiune si probabil ca multi dintre voi la fel. Insa, cei care intr-adevar isi doresc sa renunte la tigari de Anul Nou vor reusi daca isi vor lua o tigara electronica.

Nu trebuie decat sa va luati un kit complet si veti reusi sa renuntati la fumat mai repede decat v-ati asteptat. Anul viitor va veti imbunatati nu doar sanatatea dvs. dar si pe a celor din jur. Cu tigara electronica nu veti mai umple camera de fum sau de gudron si agenti cancerigeni. Veti emana doar vapori care sunt inofensivi atat pentru dvs. cat si pentru cei din jur. Cu tigara electronica va veti imbunatati vizibil sanatatea chiar din primele clipe de utilizare. In plus, veti putea sa simtiti adevaratul gust al mancarii pe care sunt convins ca nu l-ati mai simtit de mult timp.

Pe langa faptul ca va veti imbunatati sanatatea, folosind tigari electronice puteti sa faceti si economii incepand cu Anul Nou. Din prima luna de utilizare economiile nu vor fi foarte substantiale insa, incepand cu a doua luna banii cheltuiti pe tigari electronice pot fi chiar si de trei ori mai putini decat ati fi cheltuit in mod normal pe tigari clasice. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Deja am primit multe mesaje de la oamenii ce au primit cadou de Craciun tigari electronice. Cu totii sunt fericiti ca au reusit sa renunte la tigari si multi dintre ei mi-au marturisit ca este cel mai frumos cadou pe care l-au primit vreodata.

Noul An ne bate in usa si sper ca odata cu el sa aveti parte numai de lucruri minunate si sper ca vor mai exista multe persoane care sa imi povesteasca cum au renuntat la fumat cu tigara electronica.

26 comentarii

  1. Va garantez ca este posibila renuntarea la fumat cu ajutorul tigarilor electronice. Personal, nu mai fumez tigari clasice de aproape 7 luni si nici nu mai simt nevoia. Trec zile intregi si nici de tigara electronica nu ma ating. Marturisesc ca nu ma asteptam la acest rezultat. Dupa 21 de ani de fumat, iata ca am reusit.

    • Razvan, multzam de comentariu… sunt multi care nu cred ca e posibil si ori n=au incercat, ori au nimerit vreo prostie de tigara electronica gen E-healt

  2. si eu mi-am propus sa incerc tigara electronica. recunosc ca am avut si mare noroc, pentru ca am inceput cu un ego-t, nestiind cu ce se mananca electronicele, deci la fel de bine puteam nimeri si un e-rahat. de la primul abur nu m-am mai atins de analoaga si fac deja 3 luni. acum am trecut la un ego-c, sunt asa de incantat, incat nu m-as mai atinge de scarbosenii, nici daca le-as lua gratis.

  3. TZEAPA MARE!
    FIRMA EGO-T vinde tigari in mall-uri .
    totul bine si frumos ,dar calitatea lor este indoielnica !
    lichidul curge singur din ele.
    poate s-a inventat tigarea mestecata si nu am aflat inca .

    • In primul rand, daca ai citi mai intai ce s-a scris pe forum, ai vedea ca nu exista firma Ego-t :), acest tip de tigara electronica fiind produs de mai multe firme. In al doilea rand, pe piata exista nenumarate copii nereusite, si nu numai la Ego-t, fabricate pe vapor, in drum spre Romania 😦 . Tot de pe acest forum ai constata ca nu exista e-tigari originale prin Mall-uri. Imi pare rau ca ai luat teapa 😦 insa vezi ca poate reusesti sa combini, de exemplu acumulatorii, cu atomizoare si cartuse originale luate de pe site-uri de incredere. Citeste cu atentie comentariile de pe forum si vei reusi sa identifici aceste site-uri. Unul este cel promovat de admin-ul forumului. Altele le gasesti cu „Goagal” insa trebuie sa vezi si criteriile care ar trebui sa le satisfaca un magazin online. Nu fi suparat si hai sa trecem cu totii in Noul An ca „ABURITORI FERICITI” 🙂

      • Stiti ce mi-as dori o tigara electronica made in JAPAN, cu o baterie la fel de longeviva cu a unui telefon mobil de ultima ora,si in loc de atomizor sa se incarce la orice sursa de caldura, iar nicotina sa fie in stare solida. Prin condens sa iasa aburul, bateria sa o schimbi odata la trei ani, gen Renata elvetiana, si sa stai sa-i schimbi doar lichidul, oricum am convingerea ca asta se poate dar nu este in avantajul producatorului, ar vinde doar accesorii. Dar oricum timpul nu este trecut, oare cand or sa aibe baterie solara! Interesant nu?

    • EU AM CUMPARAT DE LA FIRMA AGREATA DE ACEST FORUM.DUPA CE AM CITIT PE AICI. SI VREAU SA ZIC CA AU TRECUT 7 ZILE AZI. SUNT INCANTAT, NU AM MAI FUMAT ALTCEVA DOAR CA AMBELE BATERII TIN MAI PUTIN DECAT JUMATE DIN INITIAL( LE INCARC LA 1-2 ORE), PROBABILCA IN 2 SAPTAMANI IMI VOI CUMPARA ALTA BATERIE CEEA CE FACE CA PRETUL SA FIE MAI MARE DECAT LA TIGARILE OBISNUITE. MA ROG ASTA E CHINA, NU AVEM CE FACE. MACAR NU MOR DE CANCER. MULTUMESC

      • CE VREAM SA SPUN ESTE CA ACELE CALCULE CU ECONOMISESTI NU STIU CAT SUNT ERONATE.DE FAPT TE APROPII LEJER DE PRETUL TIGARILOR. ATI PUTEA FI SINCERI .MAJORITATEA CHIAR SE INTERESEAZA DE SANATATE IN PRIMUL RAND.EU DE EXMPLU DESI SUNT DEZAMAGIT DE CALITATE \O SA CUMPAR IN CONTINUARE.

        • Mihai, esti inca la inceput. Pe masura ce te vei obisnui cu tigara electronica, vei stii sa-ti alegi cel mai potrivit model stilului tau. Ti-am raspuns si la mesajul anterior… Calculele nu sunt eronate… doar ca fiind la inceput, inca n-ai intrat in perioada de economii. La inceput, costurile sunt cam la fel. Pe masura ce trece timpul scad. Fa-ti un excel si vei vedea. Acum, normal ca depinde si cat de econom esti tu. Eu schimb foarte des atomizoarele si nu-mi pasa foarte mult de economii. Cu toate acestea tot ies la jumatate fata de tigarile clasice. Stiu ca se poate sa iesi si la o treime, mai ales daca fumezi mult.

        • Mihai, scurt si la obiect: eu, desi am bagat in jucarii ce tin de tigara electronica aproximativ 3000 RON, avand in vedere ca alaturi de nevasta fumam 4 pachete de Rothmans pe zi, azi, nivelul de economii este de 3100 RON! Asta doar din august 2011.

      • Mihai… ce model de tigara electronica ti-ai cumparat. Poate ca fumezi foarte mult si bateria e prea mica pentru stilul tau de fumat. Si eu descarcam o baterie de 901 in jumatate de ora. Una de TGO ma tine cam 6 ore. In alta ordine de idei, cand atomizorul se invecheste, tragi mult mai mult si descarci bateria mult mai repede. Tine cont si de aceste lucruri, calculele sunt destul de exacte. Iti spun din experienta si pe timp indelungat de utilizare.

        • AM LUAT UN KIT 901, INAINTE FUMAM I PCH PE ZI, am 3 sapatamani deja si o baterie nu mai merge deloc, iar cealata 1 ora.presupun ca dc o trimit la garantie(dc exista) platesc curierul dus/intors si ma ajunge mai mult. o intrebare se potriveste o baterie de tgo la atomizorul de 901? nu as vrea sa cumpar inca un kit la 20 zile. nu mi-o luati in nume de rau, poate sunt la inceput, cert e ca-mi place, n-am mai fumat clasice, dar 2 baterii pe luna nu mi se pare nici tehnic nici economic admisibil.

          • De regula la inceput strici baterii de 901 deoarece nu ai grija cu lichidul si ajunge in baterie. Tigara electronica nu trebuie tinuta vertical in buzunar. Am patit si eu la inceput cand pufaiam tigara electronica dse901. Se potriveste bateria de TGO la atomizor… si nu mai exista riscul de a ajunge lichid in ea.

  4. Am si eu o intrebare ieri am achizitionat o tigare electronica Ego T pe ea pe baterie scrie Joyetech nu stiu daca este originala sau nu si nici nu ma cam intereseaza, atata timp cat functioneaza, pe mine ma intereseaza altceva, lichidul ma costat 33 ron 18 mg, vad ca mai am in ea de ieri de la 6 seara pana azi, mai putin de jumate este normal, trebuie sa i mai pun ???? sa nu ajunga la fund si sa se arda???? il umplu cu lichid in el???? Eu nu ma pricep de loc!!!! Imi este frica sa nu o stric, ce nu imi convine este estetica tigarii e cam mare si capsula in care este lichidul este transparenta, asa mi-a recomandat vanzatorul ca este mai bine asa ca sa vad lichidul, mi-a recomandat acest model, pt eu am inceput de cativa ani sa fumez peste un pachet de tigari adica cam 30, uneori si depasesc!!! Deci ce sa fac? Sa las lichidul sa se consume din capsula, sau mai pun in el, ma scuzati dar NU MA PRICEP de loc

    • Cand ajunge la sfert lichidul ia o seringa si baga lichid in cartomizor. Umple-l doar 3 sferturi. Te rog, daca mai ai intrebari, grupeaza-le si trimite-le pe mail: nufumat@yahoo.com . Nu-ti pot aproba 1000 de comentarii cu aceleasi intrebari.

  5. si cand trebuie sa o incarc, vanzotarul mi-a spus ca este 70% deja incarcata, cand sa consumat ce se intampla nu mai se aprinde beculetul de la buton? mi-a zis ca pot sa o tin la incarcat si sa fumez din ea!!! Cam cat timp se tine la incarcat????

    • Vanzatorul ala trebuia sa-ti dea si un manual de utilizare. Sigur ca atunci cand nu se mai aprinde butonul trebuie incarcata bateria. Gasesti pe youtube filmulete explicative.

  6. Inca o intrebare cand o incarc la priza pot sa o incarc cu lichidul in ea???? Sau detasez cartomizorul???? Eu nu ma pricep ieri am cumparat-o, vanzatorul mi-a explicat dar destul de repede si nuam prea retinut. Sunt oameni care folosesc de mai demult si stiu ce trebuie sa faca nu vreau sa o nenorocesc

    • Atat timp cat trebuie sa infiletezi bateria normal ca trebuie sa dai jos cartomizorul. 🙂

    • bateria nu se infileteaza, se baga direct, cablul usb in capatul bateriei, desurubez capacelul metalic si acolo introduc partea de usb, apoi cealalata parte a cablului usb,o pun in incarcator si apoi in priza

      • Din cate descrii, tu ai un passthrough, da, poti sa vapezi in timp ce se incarca. Si poti sa o lasi conectata toata ziua, fara probleme!

  7. M-am cam chinuit cu lichidul, cel care era in ea sa pierdut, m-am spoit de ulei pe maini, tigarea este buna lichidul asa si asa eu am cerut mai tare de 18 mg, nu imi prea place gustul e cam aspru, si inainte fumam tigari preferate Gauloises Blondes Bleu, o sa incerc cu alt lichid, de Camel, sau aromat, oricum am tigara de ieri de la 6 cam 24 ore. Tigara electronica este o narghilea in miniatura care foloseste in loc de carbuni baterie, daca cineva din voi a fumat narghilea stie despre ce vorbesc, mai ales cea de cirese. Diferenta este facuta de baterie in loc de carbune

    • Cel mai tare nu e de 18… high normal are 24 mg. Exista chiar si mai tare de 24.

      • Da nu prea e asa tare, de ieri nu prea mai are gust, e seaca si dulceaga, nu stiu de la ce? Am tot pus lichid, mai am un sfert de sticla de pe data de 30 decembrie, pana azi 5 ianuarie, este adevarat ca fumez mult, am tot umplut cartomizorul asa arata si tigara electronica
        dragonflyecigs.com/store/cone-dragonfly-turbotank-tanks-batteries-p-341.html
        Am un cartus de rezerva, am sunat la cei de la care l-am cumparat si mi-au spus asa, cartusul trebuie schimbat la 10 zile, ciudat este ca tot umplu cartomizorul cu lichid, si nu prea mai are gust de nimic, simt dulce in gura sec, ceva fad, lichidul este apos asa trebuie sa fie?
        Cred ca lichidul este prost, sau am pus eu prea mult lichid, din sticluta mai am cam un sfert de lichid in nici 6 zile, este normal? Eu si inainte fumam cam 30 de tigari, chiar depaseam.

        • Linkul trimis ma duce la un con de tigara. Am vazut acolo si cartomizorul, sper ca de acela vorbesti. Problema este ca are gaura pe unde ajunge lichid in atomizor prea mica… si nu prea se scurge lichidul… deci se vaporizeaza in gol. Desafa-l si mareste-i gaura cu un cui si un ciocan. Vezi ca gasesti si pe youtube un filmulet… Cu grija. 🙂 Bafta. Lichidul nush daca e bun… cum il simti si tu.

          • Da cartomizorul este identic, daca observi in pagina este reclama la un capac pt filet, eu nu am filet, tigara este identica cu prima imagine de sus, unde scrie before, asa arata identic


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

