Tigara electronica interzisa la cinema

Tigara electronica Cinema City

Din pacate, de acum incolo nu vom mai putea folosi tigara electronica la cinema. Deocamdata aceasta interdictie este in cadrul lantului de cinematografe Cinema City. Mai exact la: Arad – Atrium, Arad – Galleria, Bacau, Baia Mare, Cluj, Cotroceni, Cotroceni VIP, Iasi, Pitesti, Samsung IMAX, Sun Plaza, Targu Mures si Timisoara.

In fiecare Cinema City se gaseste un afis unde scrie foarte clar ca: „Nu este permis fumatul tigarilor electronice.” Nu exista un semn care se ilustreze acest lucru dar probabil ca nu va intarzia sa apara. Cinema City Romania este parte a Cinema City International, cel mai mare operator de cinematografe multiplex din Europa Centrala si de Est. Compania detine un lant de cinematografe Cinema City si IMAX® in Polonia, Ungaria, Cehia si Bulgaria. Compania este de asemenea cel mai mare operator de cinema in Israel.

De mine este bine ca oricum nu frecventam  aceste cinematografe. Eu de obicei ma duc la film in Mall Bucuresti Vitan. Aici deocamdata este inca permisa tigara electronica. Nu ma intereseaza sa ii fac reclama insa, aici puteti sa va faceti si un card unde acumulati puncte pe care le puteti folosi apoi sa va luati floricele sau bilete la film.

Imi pare rau pentru utilizatori de tigari electronice care nu sunt din Bucuresti si locuiesc intr-o oras unde nu au posibilitatea de a alege. Cum este de exemplu Bacaul unde, din cate stiu eu exista un singur mall unde este si Cinema City. (acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Din ce cauza au pus aceasta interdictie nu stiu. Chiar nu am gasit prea multe informatii legate de acest subiect. Bineinteles ca nu mi se pare ca ar avea de ce sa interzica tigara electronica la cinema. In fond, nu afecteaza in niciun fel pe nimeni. Cei care vin la film nu sunt deranjati de aburi. Plus ca nu arde nimic si nici nu se face mizerie sau scrum, chiar nu gasesc un motiv plauzibil care sa le permita sa ia o masura asa drastica.

Cinema City face un abuz fata de utilizatori de tigari electronice. Astept sa vad un motiv plauzibil care sa justifice aceasta masura.

12 comentarii

  1. Interesant, dar consumatorii la LINGURITA pe aia nu i opreste nici jandarmeria, ati inteles la ce ma refer, nu exista colt de bloc, aproape sa nu gasesc cate o seringa de 2 ml, aia au regim special, fumatorii ca fumatorii, dar consumatorii de dyacetil morphine sunt lasati in pace, li-se da o amenda sunt controlati cate grame au, daca au strict pt consum sunt lasati sa plece linistiti, am o prietena si fratele ei este fost consumator, acolo unde este acum nu mai poate consuma, dar cand o sa fie pe aici cred ca o ia de la capat. Ideea este ca DAVISTii cum li-se mai zice, pot sa o arda la lingura si in vazul COPIILOR

  2. asa ca sistemul din romania lasa de dorit, tipic romanesc, ce este foarte rau si nociv este promovat pe fata, ideea este asa: guvernele si instiitutile care trebuiesc sa protejeze cetateanul, fac exact pe dos, peste tot anumite substante sunt ilegale, dar in realitate insasi guvernele din lumea intreaga in mod mascat le promoveaza, de unde ar aparea atatea vile si masini de zeci de milioane de euro, din afaceri cinstite???? Niciodata nu o sa vezi un bogatas sa fii facut numai afaceri cinstite! Ca sa ajunga unde ajung la atatea zeci de milioane, fara compromis nu exista sanse de imbogatire, poate exista dar foarte RAR

  3. exista substante de zeci de ori mai periculoase decat nicotina, chiar si din tigarile normale, cum ar fi Tantum Rosa pt spalat in zone intime.www.citynews.ro/…/tinerii-se-drogheaza-cu-praf-vaginal-tantum-rosa

    • Lol… hai ca asta e tare. Oricum stim cu totii ca cei crea produc tigari se chinuie din rasputeri sa dea banuti pe la toti cei care interzic tigara electronica

  4. asta nu mai este interzis???

  5. Am citit articolul si eu cu mare placere si surprindere, dar sustin sus si tare, ca cei care aburesc, se pot ABTINE DE A ABURII, MACAR CATEVA ORE, sa nu „deranjeze” pe careva, tigara electronica, iti da capacitatea de a te abtine, fata de cei care sunt fumatori…
    Eu peste 1 luna ma pregatesc sa sarbatoresc „1 an – fara tigari normale”, Sunt fericita, ca am trecut cu succes…
    Cu simpatie, Cristina M!

  6. Salutare tuturor. Sunt din Galati si din cauza faptului ca in orasul meu, spre rusinea autoritatilor, nu exista un cinematograf civilizat ca sa nu mai vbm de unul 3D, mergem in orasul invecinat Braila. bineinteles la Cinema City. Aici, scotandu-mi relaxat tigara electronica bazandu-ma pe faptul ca este un dispozitiv care nu dauneaza si nu deranjeaza pe cei din jurul meu, constat cu stupoare ca in cateva zeci de secunde se apropie de mine un angajat al cinema-ului care ma si atentioneaza ca nu sunt permise tigarile electronice. Dupa cateva precizari … ca nu e daunatoare pt cei din jur, ca nu deranjeaza , ca nu arde, ca nu scoate fum… ca nu … ca nu …intreb totusi de ce o interzic . Raspunsul a venit prompt si a fost de-a dreptul halucinant … „pentru ca aburul tigarilor electronice poate declansa instalatia cu jet de apa de stingere a incendiului”. Iata unul din raspunsurile „plauzibile” pe care le asteptai si sa nu te gandesti ca vreodata vei avea parte de o vreo explicatie admisibila in acest sens.
    Cele bune , aburi densi si de calitate (in afara Cinema City!!!)

    • Foarte tare explicatia… si daca transpiri si scoti aburi se poate declansa alarma de incendiu… LOL… a naibii alarma de incendiu… se declanseaza de la aburi, care dispar imediat… ce sa mai ajunga la senzori :))

      • faptul ca aburii se risipesc imediat i l-am explicat si eu nataraului de la cinema city braila dar era prea dificil pt el sa priceapa cum sta treaba cu ingineria …el vedea aburi si credea ca-i fum…ce sa mai… asa ca mi-am vazut de treaba si in continuare am fost mai atent la „expunere”… asta-i situatia prin unele locuri ca sa nu mai amintesc ca acelasi lucru l-am patit si pe National Arena cu alt dobitoc de steward si mai mult pe stadion chiar nu era nici un anunt de interzicere a folosirii electronicei

  7. Sunt de acord cu aceasta interdictie! Aburul tigarii electronice se ridica si interfera cu lumina proiectorului! Totusi, merg la film sa vad un film CLAR, cu rezolutia de la cinematograf, rezolutie ce bate orice FullHD si… trebuie sa recunosc … aburii nu fac bine la vizualizare!
    Am mai vapat doar cand eram pe ultimul rand… Altfel… imi luam injuraturi meritate 😦

    • Daca tragi din tigara electronica pentru ca ai chef sa fumezi, nu trebuie neaparat sa faci multi aburi. Eu la film, tin mai mult aburul in piept si cand expir nu iese mai deloc. Asfel nimeni nu e deranjat de acest lucru si nimeni nu remarca ceea ce fac eu.

  8. ce e atata cinema city… zdremte… probabil au cota parte de la o anumita companie de tigari (analoage)…bulangii…stau acasa ma mandresc cu tigara mea 1300 bateria si badoaca de 6 ml vad ce film vreau …de foarte multe ori mai nou ca la ei tot 3D ……si mai ales fara bani adica gratis. Mai naspa este ca trebue sa mai dau drumul la ac.din cand in cand ca nu mai vad de abur ha! ha! ha!!! v-am pupat aburi placuti si un an vaporosssssss


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

