Cu tigara electronica in avionul Bue Air

Dragii mei, am plecat si eu in concediu si ma chinui din rasputeri sa raspund mesajelor voastre. De regula incerc sa intru seara pe net. Ii rog pe cei care-mi trimit intrebari sa nu ma injure ca nu le raspund imediat… sau ca nu pot aproba mesajele voastre intr-un timp foarte scurt.

Sa revenim la subiectul acestui articol. Am plecat la Bolognia si pentru ca singura cursa directa din Romania era Blue Air, am ales aceasta companie aviatica. Din cate stiam eu, ei nu interziceau uzul de tigari electronice in avion. E drept ca nu am intrebat pe nimeni si mi-am luat tigara electronica, asa cum am facut de fiecare data cand am zburat. De data aceasta nu am avut surprize neplacute cu intarzieri de zbor sau cozi nesfarsite in aeroportul Baneasa. Cei care folositi acest aeroport stiti despre ce vorbesc.

In ultima vreme am postat locuri unde tigara electronica a fost interzisa (vezi Cinema City), multi dintre voi mi-ati spus de diverse altercatii cand ati folosit o tigara electronica prin avion. Incepam sa ma intreb daca s-a schimbat ceva de cand eu n-am mai zburat. Anul trecut am avut vreo 6 zboruri si n-am patit nimic… nimeni nu s-a luat de mine.

Secretul, pe care vi l-am mai spus… si vi-l spun din nou. De ce aburim tigari electronice? Pentru ca simtim nevoia sa fumam… pentru ca ne „arde buza”… cum se spunea pe vremea cand fumam clasice. Va intreb eu pe voi, acum, ce e mai important… sa ne satisfacem nevoia… sau sa ne dam in spectacol cu aburii??? Eu am ales sa-mi satisfac nevoia de a fuma… iar in locurile unde stiam ca tigara clasica e interzisa, nu m-am dat in spectacol… adica am incercat sa folosesc tigara electronica fara a ma face remarcat. De regula am ales aceasta cale, pentru a nu fi nevoit sa dau explicatii unora care habar-n-au ce este o tigara electronica. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Asa ca solutia voastra este simpla… cand va aflati in astfel de locuri, avioane, cinematografe… mall-uri… etc., incercati sa nu mai faceti multi aburi, ca sa fiti remarcati. Cum faceti acest lucru? Simplu… trageti mai putin din tigara electronica si tineti mai mult aburul in plamani. Veti vedea ca atunci cand expirati… nu vor mai iesi aburi „grosi”… se poate sa nu mai iasa nimic. In acest timp veti simti totusi satisfactia pe care tigara electronica v-o ofera… Nu va fi ea maxima… insa va fi ok, cat sa va faceti pofta de fumat.

Asta este recomandarea mea si va spun cu mana pe inima ca nici de aceasta data nu am avut nici o problema cand am aburit tigara electronica in aeroport sau in avionul de la Blue Air. Aburi de calitate dragilor!

3 comentarii

  1. Apropo de acest subiect, prima zi cand mi-am achizitionat, tigara electronica eGo T, am fumat sin ea in penny market, stiind dinainte sa o cumpar, ca nu este interzisa !
    Si am avut o surpriza, un individ se uita la mine cu o figura!!!! Am inchis tigarea si am pus-o in borseta, imi era frica ca imi trage una, avea o privire se uita la mine de parca fumam opium la pipa!!! Este clar ca oamenii nu stiu de tigarile electronice, eu stiam de mult dar am amanat momentul, se uita la mine ca la o aratare venita de prin china,india, care fuma opium, sau cannabis!!! Avea o fata individul, sa oprit sa se uite la mine amenintator, daca continuam sa fumez, ori imi lua tigarea, ori ma pocnea!

  2. 🙂 si eu am avut placerea, un pic sadica, sa vad cum reactioneaza lumea la vederea unuia care „fumeaza” in locuri in care este interzis acest lucru dintotdeauna.

    Asta inseamna ca am vapat in librarii, sala de lectura de la biblioteca judeteana, farmacii si in diverse magazine/supermarketuri. M-a amuzat privirile perplexe, de cele mai multe ori, ai angajatilor din spatiile respective. Dupa ce-si reveneau din soc ori ma lasau in pace ori ma intrebau ce fac. Cred ca si cei care nu auzisera de tigara electronica si-au inchipuit ca nu as fi indraznit sa fumez in acele locuri. Dupa explicatiile de rigoare m-au cam lasat in pace, desi de multe ori nu au parut prea convinsi ca e bine.

    Sunt curios cat mai dureaza pana o sa fiu dat afara in suturi de pe undeva 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

