Cum am renuntat la fumat cu tigara electronica

Articol trimis de Dul Mihai Manea din Brasov, 43 de ani, ex-fumator, actual aburitor de tigara electronica

Pentru ca acest forum (n.r. forumtigaraelectronica.wordpress.com) m-a ajutat foarte mult si in luarea deciziei de a-mi lua o tigara electronica dar si ulterior, m-am gandit sa va impartasesc si voua, „clubul aburitorilor”, cum am vazut ca se spune, experienta mea. Sper ca adminul acestui forum s-o publice si sa fie de ajutor si altora care doresc sa renunte la fumat.

Eram un fumator de peste 1 pachet si jumatate de Marlboro rosu. Din cand in cand simteam niste dureri in piept si aveam o tuse tabacica. Banii pe care ii cheltuiam pe tigari nu erau o problema pentru mine, insa eram ingrijorat de problemele pe care tigara clasica le provoaca sanatatii. Cred ca de teama sa nu ma imbolnavesc am hotarat sa renunt la fumat. Am vazut la un prieten o tigara electronica si mi s-a parut foarte interesanta. Am cautat pe net si am ajuns pe acest forum unde m-am documentat. Initial mi-am cumparat o tigara electronica dse901, pentru ca vroiam sa semene cu o tigara clasica. Gustul si vaporii erau ok, insa bateria ma scoatea din minti, pentru ca se descarca foarte repede. Normal ca m-am prins ca acest model nu era ok pentru mine, pentru ca fumam prea mult. Am citit tot aici ca tigara electronica dse901 este pentru fumatori de pana intr-un pachet pe zi.
Am pufait dse901 cca o luna si eram fericit ca nu trebuia sa mai fumez clasic… ca eram destul de satisfacut de gustul unei tigari electronice. Mi-am dat seama ca am nevoie de o bateria mai longeviva si mi-am achizitionat de la site-ul recomandat aici un kit ego tank xxl. Deja bateria nu mai era o problema… ma tine cam 7-8 ore, depinde de starea de nervozitate in care ma aflu… ca pot fuma mai mult sau mai putin.

Desi nu aveam incredere totala in aceste tigari electronice, am incercat… oricum nu aveam mare lucru de pierdut… dar acum consider ca am castigat. Si voi ati castigat in mine un cititor si un om care transmite altora informatii despre aceste tigari electronice. Sper ca acest club al fumatorilor de tigara electronica sa creasca si sa ajungem sa ne intalnim prin baruri, sa povestim despre ce lichide am mai descoperit.

Am uitat sa va spun ca fumez, scuze, aburesc tigari electronice de vreo 4 luni si ma simt foarte bine. Toate informatiile pe care voi le-ati scris aici, m-au invatat ce si cum cu folosirea unei tigari electronice. E drept ca am avut si un manual (cateva pagini) cand am cumparat tigarile insa sunt multe chestiuni pe care le-am citit aici.

Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea si daca veti considera ca merita publicata sau nu, eu va multumesc pentru ajutor.

Cu stima,
Mihai Manea, 43 ani, Brasov

Forumtigaraelectronica: Multumim Mihai. Asteptam si alte povestiri cu tigari electronice pe adresa noastra de mail nufumat@yahoo.com
Ne bucuram ca te-am putut ajuta sa renunti la fumat.

4 comentarii

  1. da seamana mult cu mesaj de tip melisa si vanesa, zic asa pt ca nu a specificat primele avantaje
    multumesc ca mati ajutat…
    eu am facut un an decand aburesc , recomand celor care doresc sa scape de :
    miros haine oribil
    in casa pute a tabac
    cheltueli
    si multe altele….

  2. Bun venit Mihai din Brasov, in clubul aburitorilor!!! Nu cred ca s-a scris in articol si alte avantaje, pentru ca s-a tot repetat in nenumaratele articole ale acestui forum… Ca oricare dintre noi, aburitorii, a scris dupa cateva luni de la folosinta. Eu una, azi am facut 335 zile (11 luni) de cand aburesc si tot scriu cate un comentariu pentru a ajuta pe altii care vor sa se lase de tigarile traditionale.
    Cu simpatie, Cristina M!

  3. buna, sunt luiza si am comandat si eu o tigara ego w,citesc comentariile si incerc sa ma informez dar in scopul de a lasa fumatul definitiv…. nu de a deveni o aburitoare…..dar vad ca majoritatea au schimbat tigarile de la normale la electronice…..dati-mi va rog un sfat…eu merg pe ideea ca treptat voi reduce nicotina din corp si voi termina definitiv cu fumatul de orice tip….este posibil?

    • Da Luiza. Sigur ca poti sa ajungi treptat la lichid fara nicotina si sa renunti definitiv. Avem printre cititori astfel de persoane. Sunt persoane, insa, ca si mine, care nu vrem sa renuntam la aburit, pentru ca ne place si nu ne dauneaza. Cam asta ar fi ideea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

