Tigara electronica: Cand trebuie schimbat cartomizorul?

Exista multi utilizatori de tigari electronice care prefera cartomizorele. Eu trebuie sa recunosc ca sunt mai „traditionalist” si raman la atomizoare sau clearomizoare tank (noutate la tigara electronica). Nu-mi place ca este foarte greu de incarcat un cartomizor… trebuie sa folosesti seringa si sa ai multa rabdare. In plus, daca nu ai experienta iti curge o gramada de lichid… care pentru multi nu e tocmai ieftin.
Eu cred ca aceste clearomizere reprezinta viitorul pentru tigari electronice , pentru ca se pot incarca usor si tin mult lichid.

Cei care folosesc sau doresc sa achizitioneaze o tigara electronica cu cartomizor ma intreaba destul de des cand trebuie sa isi schimbe cartomizorul. Trebuie sa fiu sincer si sa va spun ca nu exista o regula fixa, ca si la atomizor de altfel. Dar exista cateva semnale care ne arata ca acesta ar trebui schimbat.

Unul dintre semnelele care ne arata ca ar trebui sa schimbam cartomizorul este scadere semnificativa a cantitatii de vapori. Cand veti trage din tigara electronica veti observa ca trebuie sa trageti mai puternic, poate chiar din doua fumuri ca sa obtineti cantitatea de vapori satisfacatoare. Cu toate acestea, alte cauze ce duc la o cantitate redusa de vapori pot fi si bateria aproape descarcata sau lipsa lichidului, asa ca va recomand sa va incarcati bateria si cartomizorul inainte de a trage concluzia ca trebuie schimbat. (articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Un alt lucru care va mai poate arata ca trebuie schimbat cartomizorul este materialul din interiorul acestuia. Daca acest „material” capata o culoare maro sau maro-inchis este cazul sa schimbati acel cartomizor. Aceasta „murdarire” a materialului poate schimba vascozitatea dar si gustul e-lichidului. Iar daca folositi lichide pentru tigari electronice de culoare mai inchisa (de exemplu: cafea, ciocolata) va trebui sa schimbati mai des cartomizorul.

Cartomizoarele au o durata de viata scurta… furnizorii le garanteaza 5-6 incarcari si in general, dupa maxim 10 zile ajung sa aibe culoare inchisa, lucru care, desigur, afecteaza performanta si gustul.

Ca si la atomizoarele de tigara electronica, gustul de ars, de care nu scapati, poate fi un factor care arata ca ar trebui schimbat cartomizorul. Puteti evita acest lucru daca aveti grija mereu sa incarcati la timp.

Nu in ultimul rand, daca observati scurgeri de e-lichid este cazul sa schimbati cartomizorul.

Cam astea ar fi posibile semne ca trebuie sa schimbati cartomizorul de la tigara electronica.

11 comentarii

  1. Am renuntat la sistemul cartomizor 510 DCT, si am luat,
    CARTOMIZOR 510 DUAL COIL LR XL NEGRU, nu stiu exact cat lichid se pune in el? Am pus mai mult si a inceput sa curga, daca pun putin imi este sa nu se arda!! Cate picaturi se pun, sau cat lichid!!!

    • Acesta este motivul pentru care mie nu-mi plac cartomizoarele… pentru ca se incarca f greu… trebuie sa ai multa rabdare sa pui mult lichid ff incet. Urasc chestia asta…

  2. Observ ca este mult mai bun decat celalalt,Cartomizor tank 510 DCT
    Il umplu mai des, dar este mult mai bun gustul, si de data asta pot sa spun ca aburul expirat are aceasi miros cu aroma pe care o simt, bineinteles ca am luat VG, este mult mai bun decat PG, a mai ramas in sticla de Camal si am pus cateva picaturi de VG turkish blend dar de la PG am inceput sa tusesc si ma ustura in piept, am zis ca ar putea fi gust de ars, dar m-am lamurit, cartomizorul este nou, este mult mai bun VG decat PG

  3. Ma enerva DCT era prea mare si stateam cu grija mereu sa nu sparg tankul, acum este mult mai simplu, si arata si mai bine:)

  4. am incercat si la o prietena cu atomizor dar nu mi-a placut, prefer cartomizoarele, folosea lichid R4, e groaznic, pt gustul meu are o aroma gretoasa

  5. Vreau sa imi schimb atomizatorul de la tigara , si ma gandeam sa incerc clearomizor sau giantomizor . Care crezi ca sunt mai bune?? si conteaza ce baterie am daca vreau sa le schimb??

    • Iti trebuie orice baterie din seria EGO si poti trece pe clearomizoarele Vipercig, sunt cele mai bune acum.

  6. Salu!
    Am o tigara de la Njoye, achizitionata de pe site, i am schimbat clearomizorul de la un dealer local, de 2 ml, si dupa o saptamana cand trageam fumul avea miros de aluminiu. de ce?

    • Pentru ca nu ajunge suficient lichid la vaporizare… cred ca trebuie sa schimbi clearomizorul… sau sa incerci un lichid mai „apos”.

      • Iti multumesc pentru raspuns. Problema e ca clearomizorul doar ce l am schimbat nu l am folosit decat cateva zile, dar fitilul e cam scurt. Mirosul persista si cu clearomizorul plin. Gustul e cam iute, am luat de la dekang lichid de 18 nicotina.

        • Inteleg… inseamna ca acel clearomizor e prost. Ori nu primeste suficient lichid la fitil… ori lichidul e prea vascos (se poate si datorita temperaturii scazute). Ideea este ca nu prea ai ce sa-i faci, daca nu e de la lichid. E prost el.. nu-l folosi cu gustul respectiv, ca o sa te doara in gat. Schimba-l. De regula cand e nou si-l umpli prima data, trebuie lasat cca 10 minute, sa traga fitilul lichid… altfel risti sa arzi din fitil, din prima.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

