Tigara electronica Ego W tank vs Ego tank

Dragi aburitori sau doritori de aburi, pentru ca in ultima vreme au aparut modele noi de tigari electronice si pentru ca mai multi cititori m-au intrebat ce li se potriveste, voi face o comparatie intre tigara electronica Ego Tank si tigara electronica Ego W Tank, modelul aparut mai nou.

Din start va spun ca avem parte de aceeasi baterie (este valabil si pentru cele XXL de 1100 mAh). Bateria de la tigara electronica Ego Tank este similara cu cea de la tigara electronica Ego W Tank. Diferentele intre ele sunt atomizoarele si gustul. Sa vedem despre ce ar fi vorba:

Tigara electronica Ego Tank: are un cartus tank, ce se umple cu lichid. Din cand in cand mai apar scurgeri de lichid. Gustul dat este aspru, potrivit celor ce fumeaza tigari tari. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Tigara electronica Ego W Tank: are un clearomizor, adica nu se mai umple cartusul ci direct compartimentul transparent al „atomizorului”. Cantitatea de lichid care intra in clearomizor este mult mai mare decat aceea din cartusul Tank. Gustul oferit este mai fin, mai apropiat de modelul de tigara electronica DSE901 sau TGO 901. Cu toate acestea si un fumator de tigari tari s-ar putea descurca cu ea, insa este posibil sa i se para putin mai slaba ca tarie, decat tigara clasica pe care o fuma.
Un mare avantaj fata de tigara electronica EGo Tank ar fi ca nu exista scurgeri… cel putin eu intr-o luna si ceva de utilizare nu am patit.

Ca si costuri, zic ca sunt destul de apropiate, ma refer la costurile de intretinere. Poate ceva mai mici la tigara electronica Ego W Tank, pentru ca nu mai trebuie sa cumperi cartuse si clearomizorul, partea din interior, fara carcasa este mai ieftin cu 50% decat un atomizor tank.

Va sfatuiesc sa cititi si review-urile pe care le-am facut pentru tigari electronice Ego W Tank si Glo, noile modele lansate curand in piata.

Acestea fiind spuse, va doresc aburi de calitate pe ambele modele de tigari electronice!

43 comentarii

  1. buna seara.doresc sa stiu daca sunt in danemarca sau in alta parte a europei de vest,de unde sau cum imi procur lichid sau piese de schimb pt. tigara electronica ego-t.eu am cautat in diverse magazine si nu am gasit decit tigari electronice cu cartuse normale.

    • Sal in Danemarca nu poti cumpara lichid cu nicotina dar sunt unele situri de unde poți comanda si sunt trimise din Anglia . In Danemarca este interzisă vânzarea de lichid ce conține nicotina ca ar pierde statul asta nenorocit mulți bani dar in schimb poți cumpara lichid fără nicotina . esmøg.dk , pink-mule.dk , dampshop.dk . Succes !!

  2. Ce tip de etigari se gasesc in romania? Inafara de EGO T W C, sau alte tipuri eGo indiferent de producator sailebao sau joyetech???? Ma refer la : Lavatube, 14500 Cube, sau Screwdriver!!!????? Exista Lavatube si in romania???? Sau Cube 14500

  3. Observ pe youtube ca acelea au bateriile detasabile, sunt mult mai usor de folosit, la ego trebuie sa am grija mereu sa nu o lovesc, carcasa metalica a cube 14500 este mai protectiva cu bateria, decat ego t!

  4. indiferent ca este joyetech sau sailebao, observ aceleasi modele, am gasit pe „alibaba.com” dar cred ca sunt fakeuri 100%

  5. designul este chiar dragut si forma

  6. „http://www.uk-eliquid.co.uk/products/lavatube-mini-vv-mod”

  7. si eu am cumparat tigara electronica Ego-teck,si e ok.dar am inteles de la o emisiune la tv ca provoaca aceasta tigara cancer in gat.
    e posibil?

    • Nu… sunt tampenii. Ai aici pe forum o gramada de articole pe tema emisiunilor mincinoase de la TV. Cauta dupa Antena 1

    • mda.. ma astept in curand la emisiuni cu noi „boli” datorita tigarii electronice: cancer la ochi, degete, dinti, creier si poate la parul din nas….
      oare cati bani primesc de la producatorii de tigari pentru goange de astea?

  8. buna … sunt „virgin” :D… in domeniul tigarilor electronice… am primit o tigara Xam e-Cig din Austria cumparata de la farmacie… ce vreau sa va intreb… este buna, e fake, unde gasesc rezerve de tutun … daca par penibil, va rog sa ma scuzati…

  9. Anul acesta trebuie sa apara cateva modele noi de tigari electronice.

  10. Salutare! Sunt fumator pe vreo 11 ani din care de 8 Kent Lung si de 6ani 2+pachete pe zi. Am decis ca pana aici a fost, trebuie sa fac ceva sa le reduc. Am incercat cam tot ce e pe piata, in carti, naturiste, medicamentoase, plasturi… cam tot si acum vreau sa incerc si tigara electronica. De vro 5 ore tot citesc forumul vostru, am luat fiecare categorie in parte sa vad cam ce se discuta si daca se pliaza pe interesele mele. De la site-ul vostru am ajuns si la altele si la diferite filmulete pe internet cu zeci de tipuri de tigari electronice.
    Intrebarea mea dupa ce am vazut in mare parte gama de tigari electronice de la noi din tara si nu numai este ce imi recomandati. Tineti va rog cont ca am nevoie de maximum de mobilitate, adica nu am cum sa incarc tigara la fiecare 2 ore si nici sa umblu cu fiola de nicotina in buzunar. As fi fost interesat de tiagra Rok Star cu un rezervor destul de incapator si baterie mare, dar in tara nu am gasit, daca cunoasteti produsul va rog sa imi spuneti care ar fi echivalentul lui aici la noi. Si sa va mai dati cu parerea si despre trabucurile electronice deoarece am vazut ca stau mult mai bine la autonomie de pufuri si baterie.

    Cu stima,
    Stefan C.

    • Tigara electronica de care vorbesti seamana foarte mult cu Ego W Tank. Are un cartomizor care ti-ar lua destul de mult sa-l umpli… ca este cu vatelina. Ego W tank are rezervor transparent si se umple usor. Ai nevoie de o sticluta cu varf de ac sau seringa. Unii furnizori de tigari electronice iti livreaza si sticluta speciala cu produsul. Poti sa-ti mai iei separat o baterie de Ego Tank XXL…

  11. Buna!
    F interesant forumul. Il tot citesc de ceva ore. Din pacate nu am avut inspiratia sa il citesc inainte sa imi comand prima tigara electronica :(… Mi-am achizitionat ego royal king cu atomizor dse510 si as dori dc se poate o parere! Ma felicit sau nu?
    Oricum indiferent de raspunsul primit, datorita forumului pe viitor cu siguranta voi face o alegere mai buna! Multumesc

    • Mmda.. nu stiu exact de cine e facuta aceasta tigara electronica EGo. Insa chiar daca nu ar fi ok, poti sa cumperi separat cleromizoare de EGo W tank si ai rezolvat problema… daca ea exista.

  12. Buna ziua,
    Am cumparat de curand un kit tigara electronica Ego W Tank, de pe site-ul recomandat de dumneavoastra, si am primit o data cu tigarile si sticluta de umplere a rezervorului. Ori nu stiu eu cat sa umplu, sau unde sa ma uit ca sa vad cand e umplut, insa in doua zile de cand l-am primit, mi se pare ca am consumat mult lichid, aproximativ jumatate din sticluta de umplere. Trebuie sa pun lichid destul de des pentru ca, parca trag in gol din tigara. Gresesc undeva? Va rog sa ma ajutati. Multumesc

    • Diana… cred ca e ceva ce nu faci corect. Ori pufai foarte foarte mult. Trebuie sa umpli clearomizorul pana aproape de top. Ar trebui ca acea cantitate… cca 2-2,5 ml sa te tina ore bune. Sticluta din kit este mai mica, cea cu varf. Nu are 30 de ml aceea, tu de ea vorbesti? Nu trebuie sa pui des lichid in clearomizor… doar cand mai e putin lichid in el. Initial am crezut ca ai consumat jumatate din sticluta mare… si ma cam speriasem.

  13. Buna din nou.
    Spune-mi te rog ce inseamna top? Nu cred ca pufai exagerat, eu cred ca pufai chiar mai putin decat atunci cand fumam tigari normale. Am consumat jumatate din sticluta din kit in 2 zile. Mie mi se pare mult si asa…

    • Eee… nu e mult, pentru ca sticluta aceea e de 10 ml, cred. 2,5 ml pe zi nu e mult… e normal. Top inseamna varf… adica umpli tot si mai lasi cativa milimetri de aer. Cam 3 sferturi ar fi cel mai recomandat.

      • Te referi la partea alba din varf, sau partea transparenta? Scuza-ma de intrebari, poate par penibila…dar sunt incepatoare. Multumesc anticipat.

  14. Buna seara,
    De o saptamana am achizitionat de pe site-ul indicat de dvs o tigara electronica Ego W Tank si sunt super multumita dar in seara aceata am patit o chestie ciudata. Nu mai iesea abur cum trebuie si am desfacut cartomizorul si am constatat ca in locul unde se face contactul dintre baterie si cartomizor era lichid. L-am sters si treaba asta s-a repetat de vreo trei ori la intervale foarte scurte. Care ar putea fii cauza? Poate am pus eu prea mult lichid? Care este nivelul optim de umplere? Eu am pus pana la supapa aceea care este in cartomizor?In cazul in care am pus mai mult lichid si a curs pe contactul bateriei aceasta se poate strica? Va multumesc anticipat ptr raspuns

    • Nu trebuie sa umpli full… trebuie sa lasi cativa milimetri de aer, ca sa se faca vaporizarea. In alta ordine de idei, problema ta este normala. Lichidul pe care l-ai vazut era de fapt condens si se face mai mereu si acolo si sus la mustiuc. Tot ce trebuie este ca de fiecare data cand pui bateria la incarcat sau incarci cu lichid, sa stergi bine cu un servetel orice urma de umezeaza. In rest nu e nici o problema.

      • Multumesc tare mult pentru raspuns. Poate fii o explicatie pentru producerea acestui condens excesiv (cam 10 pufaituri sa zic) faptul ca am tras mai des din tigara si poate mai prelung? Mi se pare ca se formeaza condensul prea repede acum avand in vedere ca 4 zile nu am patit chestia asta?

        • Mda… poate nici n-ai remarcat si pe masura ce rezistenta atomizorului se incarca, cu depuneri, temperatura este mai ridicata si condensul se formeaza mai usor. De asemenea in partea de sus, se mai intampla sa ramana picaturi de lichid formate tot din condens, in carcasa sau la baza mustiucului. Acesta se scurge in partea de sus a clearomizorului. Deci nu vorbim de scurgeri, cum era la sistemul ego tank, cand ne umpleam pe maini de lichid, ci de urme de lichid, produs datorita condensului. Aceasta „umezeala” se sterge cu servetelul cand punem bateria la incarcat si cand reincarcam clearomizorul.

  15. am doua tigari electronice acum…am o ego t w si mai nou si o tigara electronica ego 808, asemanatoare ,daca nu identica ku ego t pix..chestia e ca la 808 simt ca ma ustura gatul…chiar daca are rezervorul plin..e posibil sa nu se infiltreze prin acele2 mici”fitile” destul lichid..la rezistenta? daca trag foarte rar, e ok..dar daca trag des din ea are gust a ars si ustura pe gat..

    • Mda… cu siguranta nu se scurge suficient lichid la vapat. N-am incercat acest ego 808… dar orice atomizor care da gust de ars, e din cauza ca nu are suficient lichid.

  16. Salut,
    As dori sa-mi iau o tigara electronica si sunt destul de confuz in privinta modelului pe care sa-l aleg. In primul rind nu stiu daca sa aleg un atomizor sau un clearomizor (as inclina spre clearomizor pentru ca imi pare mai comod, dar nu as vrea ca gustul sa fie prea fin). Sunt un fumator de LM rosu (20-25 tigari pe zi). Durata bateriei nu este foarte importanta pentru mine pentru ca am vazut ca, cam toate au incarcator usb iar eu imi petrec, datorita naturii muncii mele, mai tot timpul in fata calculatorului. Ceea ce ma intereseaza foarte mult este ca senzatia sa fie cat mai apropiata de o tigara clasica (imi place sa simt fumul pe gat). Am intrat pe site-ul recomandat de tine si sunt inclinat spre Ego W Vipercig, GLO sau DSE901. Poti sa-mi faci ceva recomandari?
    Multumesc

    • DSE901 o recomand celor care fumeaza tigari lights. In cazul tau as inclina catre tigara electronica Glo. Succes!

  17. am un atomizor ego w de vreo 3 zile insa ata din interior mi se pare arsa si in momentul in care inhalez simt un gust de ars, care este cauza? s-ar putea curata cumva sau trebuie sa il schimb?

    • Posibil sa nu-l fi lasat ceva timp dupa prima incarcare… si ai vapat cu melana uscata. Asta duce la gust de ars rapid. Poti incerca sa-l desfaci sa cureti scrumul dupa nichelina cu un ac. Nu stiu exact de la ce producator e ego w-ul tau ca sa stiu cum e clearomizorul.

  18. l-am cumparat dintr-un centru comercial e de la ego-tech si a costat vreo 50 de lei. imi poti recomanda un atomizor?

    • Ar trebui sa se potriveasca clearomizorul de vipercig… vei avea nevoie de cel cu carcasa. Aceasta sigur nu se va potrivi, insa filetul da. Sa ai grija dupa ce-l incarci sa-l lasi 10 minute sa-si traga lichid in fitil/melana.

  19. iti recomand cel mai bun si nou kit pe 2012 pe care mi l am procurat si eu de la un tip care are firma de import export si aduce originalele nu stourile care se vand la noi.

  20. iar la E-LICHIDE mare atentie ca sunt stouri toate din mall . DEKANG original nu contine propylene glycol si are stantat pe sticla data fabricatiei si data expirarii iar sticluta originala este transparenta si are capac alb .

  21. buna seara vreau sa mi spuneti va rog ce consumabila este mai buna decat cleromizor pt ego t

  22. MDA, SINCER INTRE ELE DIFERA DOAR CLEAROMIZOARELE DIN CE AM VAZUT SI EU PESTE TOT,BATERIA E TOT AIA

  23. NU CUMPARATI DE LA EI SI IN SPECIAL DE LA MAGAZINUL DIN PANTELIMON!!!!!Bateria m-a lasat dupa 2 luni(Baterie USB passthrough Joyetech™ eGo-T2 Upgrade 1000mAh),clearomizerul foarte prost si sigurantele la fel.Imi pare rau dar nu sunt singura in situatia asta si sa spun ca sunt ghinionista.alte 2 prietene ale mele au patit la fel.Deci in concluzie :NU CUMPARATI DE LA MAGAZINELE FUMEAZA OK.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

