Am trecut pe tigari electronice si mi-am cumparat o casa

Va vine sa credeti sau nu o doamna englezoaica a declarat intr-un articol ca dupa ce a renuntat la fumat cu tigara eletronica a reusit sa isi cumpere o casa. Acum nu stiu cat de reala este povestea, chiar sa iti cumperi o casa cu economiile facute dupa ce ai renuntat la fumat cu tigara electronica este totusi cam mult. Articolul despre care vorbesc este aici: http://www.thisismoney.co.uk/money/article-2093066/40-cigs-day-turn-home-Julie-mortgage-cheaper-400-month-spent-smoking.html

Dar sa va spun pe scurt povestea… Julie Parnell, in varsta de 41 de ani cheltuia pe zi in jur de 13 £ (aprox 66 de lei). “Cand mi-am dat seama ca eu cheltuiesc 400 £ pe luna (2040 de lei), a fost ca un apel de trezire pentru mine.”

Julie, pana la varsta de 41 de ani a reusit sa stranga o mica suma care insa, nu era suficienta pentru a lua un credit. Aceasta si-a dat seama ca daca va renunta la fumat va reusi sa stranga bani suficienti. “Am visat mereu ca voi avea casa mea dar niciodata nu mi-am imaginat ca voi avea resursele necesare, ”spune Julie. “Dupa ce am renuntat la fumat cu tigara electronica am inceput sa am bani pe care inainte nu i-as fi avut. Sa iau un credit a fost mai usor decat am crezut, iar rata mea luna este de 350 £, mai putin decat cheltuiam pe tigari.”

Deci vedeti ca se poate chiar si la 41 de ani sa renunti la tigari, niciodata nu e prea tarziu. Sa mai spuna ziarele ca doar tinerii renunta la fumat cu tigari electronice pentru ca sunt mai receptivi la gadgeturi. Iata ca si persoanele mai in varsta pot fi la fel de receptive. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Stiam ca se pot face economii masive renuntand la fumat cu tigara electronica dar niciodata nu imi imaginam ca cineva va reusi sa obtina un credit cu ele. Cu toate acestea, este intr-adevar posibil acest lucru daca mai aveti niste economii. Daca stam sa ne gandim sunt fumatori care cheltuiesc pe luna, pe tigari, chiar si 800 de lei. Cu bani astia poti plati o mica chirie sau o rata. Bine nu cred ca in Bucuresti, ca aici chiriile si pretul apartamentelor sunt uriase dar, in alte orase din tara sunt sigur ca este posibil.

Oricum lasand la o parte acest aspect financiar, cel mai mare castig pentru noi toti cei care ne-am lasat de fumat cu tigari electronice este sanatatea. Sanatatea este fara indoiala bunul nostru cel mai de pret. Din pacate nu putem s-o cumparam cu toti banii din lume.

Indiferent ca doriti sa renuntati la fumat cu tigara electronica din motive de sanatate sau din motive financiare, important este sa renuntati. Niciodata nu e prea tarziu sa renunti la fumat…

1 comentariu

  1. Da, foarte interesant articolul. Ironic, dar adevarat! Cu 900 de ron cheltuiti pe tigari lunar, chiar faci treaba in provincie, daca renunti la fumatul de tigari traditionale. Va spun din proprie experienta, ca eu din 900 ron cheltuiti pe tigari, in ziua de azi am ajuns sa platesc destul de multe si chiar sa mai am inca „placerea de a fuma (aburii) o tigara electronica… Totul este sa ai vointa si sa ai ambitie, pentru a-ti realiza un „vis”.
    Cu simpatie, Cristina M!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

