Cum eliminati aromele din atomizorul de tigara electronica

Foarte multi utilizatori de tigari electronice au o problema cu aromele ramase in atomizor. Este adevarat ca unele arome dispar foarte greu din atomizorul de tigara electronica si de multe ori nu simtim care este adevaratul gust al e-lichidului pe care il folosim. Pe internet oamenii au postat tot felul de metode insa, multe dintre ele nu s-au dovedit a fi de ajutor mereu. Pentru cei care nu stiu cum sa scape de aromele nedorite am descoperit o posibila metoda mai noua. Personal nu am incercat-o pentru ca eu oricum imi schimb atomizoarele de tigara electronica foarte des si nu ma deranjeaza aromele ramase, atat de tare.

Cum exista mai multe tipuri de atomizoare, clearomizoare, giantomizoare, pentru tigari electronice, nu toate se pot curata la fel. Aceasta metoda de curatare este pentru atomizoarele de tigari electronice. Clearomizoarele se pot spala pe interior, insa operatiunea de dezasamblare nu este tocmai simpla. Exista filmulete pe youtube.

Cei care doresc sa incerce curatarea atomizoarelor o pot face cu ajutorul Izopropanolului. Izopropanolul este un solvent care se foloseste in industria lacurilor si a vopselelor, in industria parfumurilor, la deshidratarea diverselor produse, in industria electrotehnica. Acesta va poate scapa de aromele nedorite din vaporizator si poate dizolva orice urma de ulei.

Pentru a scapa de e-lichidul nedorit din atomizorul de tigara electronica, mai intai trebuie sa „scaldati” atomizorul in apa fierbinte si cat timp acesta este inca fierbinte (veti avea nevoie de un cleste sau de ceva care sa va ajute sa il tineti fara sa va ardeti) scurgeti cateva picaturi de izopropanol pe partea unde vine cartusul. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Trebuie sa lasati o noapte pentru ca orice urma de izopropanol sa dispara pentru ca acesta se va evapora. Izopropanolul este practic cel mai simplu alcool secundar si nu este toxic ca si metanolul. Aveti aici cateva date despre aceasta solutie in engleza, pentru ca in romana nu exista ceva foarte elaborat : http://chemicalland21.com/petrochemical/isopropanol.htm .

Inainte sa incercati aceasta metoda cred ca ar fi bine sa intrebati, ca sa fiti siguri, la magazinul de unde cumparati. Eu am gasit metoda aici: http://www.totallywicked-eliquid.com/forum/general-e-smoking-discussions/cleaning-atty-from-menthol/ .

Daca exista utilizatori de tigari electronice care stiu si alte metode, le astept cu placere sugestiile.

10 comentarii

  1. cel mai eficient mod de curățare a atyy-urilor este prin dry burn!

  2. adevarat prin dry burn, am incercat si alte medode dar asta este cea mai simpla si mai eficienta:) dupa parerea mea

  3. Intrebare: exista, se poate aplica vreo procedura de „dry burn” la atomizoarele de DSE901?

    • Nu… nu dry burn.. dar se pot curata prin suflare sau puse putin in apa fiarta. Exista o metoda pusa de o cititoare. Vezi pe aici, la povestiri parca.

      • Ok, alea le citisem. De suflat, le suflu destul de des, cam 1 data pe zi. De bagat in apa fiarta nu am incercat decat cu un ato care dadea semne de oboseala, dupa 2 sapt de utilizare… iar metoda l-a omorat definitiv 🙂 Oricum, din punctul meu de vedere, isi facuse cu brio datoria.

        • Sorry… alte metode nu prea sunt. Eu il tineam 8-10 zile, pe urma il schimbam pt ca nu mai era ok pt mine… insa mai mergea

          • Nici eu nu am asteptat pana nu au mai mers, le-am schimbat cand nu ma mai multumeau ca aroma, desi ele mai functionau. Dar chiar si asa, primele 2 m-au tinut cate 2 sapt… ori au fost f bune, ori le-am intretinut eu prea bine :)) Al 3-lea a tinut doar vreo 8 zile. Doar cu unul din ele am incercat cu apa fiarta, iar aia i-a pus capac. De fapt… mai functiona, dar mai prost decat inainte de baia fierbinte.

          • Mda… se intampla… nu toate sunt identice, toate componentele sunt facute manual la tigari electronice.

          • un atty trebuie sa tina mai mult de 2 saptmani, deci NU le-ai intretinut prea bine.

          • Nu sunt tocmai de acord cu tine… insa e clar ca depinde mult de utilizator.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

