Aburiti mai mult tigara electronica, decat fumati inainte?

Multe discutii controversate au loc pe acest subiect „Aburesti tigara electronica mai mult decat fumai inainte?”

In ceea ce ma priveste trebuie sa marturisesc ca aburesc mai mult tigara electronica decat fumam inainte. Inainte fumam pe zi in jur de 10-15 tigari pe zi. Acum sunt sigur ca aburesc mai mult insa, folosesc un e-lichid low si mai combin cu mediu atunci cand mai ies la o bauta. Cred ca aburesc mai des si pentru ca imi place mai mult dar si pentru ca mereu imi place sa combin diferite lichide si sa incerc arome noi. Oricum pentru incepatori, cand trec pe tigari electronice, le recomand sa abureasca atunci cand simt nevoia de tigara. Astfel nu vor risca sa bage mai multa nicotina, decat o faceau inainte. Organismul le va dicta exact cat au nevoie.

Parerile legate de acest subiect sunt impartite si difera de la caz la caz. Desigur exista si situatia in care oamenii au renuntat de tot, chiar si la tigara electronica.

De exemplu un domn in varsta de 63 declara „Dupa 46 de ani de fumat si mai mult de 1 an de aburit tigari electronice, foarte rar ma vezi fara tigara electronica pentru o perioada mai lunga de timp. In ziua in care am renuntat la tigari si m-am apucat de aburit i-am spus unei persoane ca ma simt satisfacut aproximativ 80%. Acest lucru cred ca este valabil si astazi pentru ca altfel nu imi explic de ce aburesc asa des. Inca nu am ajuns la punctul ala in care sa ma simt satisfacut complet dar, nici nu simt nevoia de o tigara obisnuita.”(Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Pe de alta parte, un alt utilizator declara „Cand mi-am luat prima data tigara electronica, cred ca am aburit mai mult decat am fumat (in mod normal doua pachete pe zi). De aceea probabil atomizoarele nu ma tineau decat cateva zile. Pe cand acum (dupa 385 de zile de aburit) fara indoiala aburesc mai putin decat fumam. In casa, tin rar tigara electronica in mana si imi cumpar 10 cartuse la 3 luni.”

Voi in ce situatie va aflati? Am pus un sondaj mai jos la care va rog sa raspundeti.

5 comentarii

  1. Eu pe 18 februarie am facut 1 an de cand aburesc tigara electronica. Fumam aproape 2 pachete de Pall Mall (albastru) zilnic. In prima luna de abureala am avut 3 etape: in care in prima saptamana am aburit lichid de concentratie mare, urmatoarea saptamana lichid de concentratie medie iar in a treia saptamana lichid de concentratie mica. Urmatoarea luna (a doua) am trecut la lichid fara nicotina si am incercat tot felul de arome si pana la urma am ramas la o combinatie care-mi place mult: mentoll (fara nicotina) cu cherry (nicotina slaba), combinatia este un sfert aroma cherry si restul mentoll. Cantitatea pe care o aburesc lunar si in combinatia specificata este cam de 40 ml/lunar. Nu stiu sa spun cu certitudine, daca aburesc mult sau putin. Sunt nedespartita de electronicele mele… Am ramas cu gestica si-mi place, satisfactia este de 100%…, poate mult mai satisfacuta decat de tigari! Pot spune ca am scapat de viciul tigarii si cred ca, daca imi pun „ambitia” pot lasa si tigarile electronice, mai ales ca organismul nu prea mai are nevoie de nicotina. Deocamdata, raman asa cu abureala, nu deranjez pe nimeni, nu ma deranjeaza. Cand o sa consider, poate o sa spun si NU electronicelor, momentan, nu este cazul la renuntare…
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. sunt incepator in tigara electronica,dar trag mai des …din pacate.o aburesc de dracii o ia…

  3. de o luna aburesc si eu,sunt incantata maxim,imi place mai mult decat tigara si eram si eu fumatoare inraita:)))))))))))))))

  4. +1 here 🙂 (adica… si eu cred ca mai mult)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

