Dupa tigara electronica s-a inventat jointul electronic

Pe sistemul, incercam sa ne mentinem viciile dar dorim sa le imbunatatim, dupa tigara electronica s-a inventat jointul electronic. Stiu ca pare incredibil dar, persoanele din filmuletele de pe youtube si opiniile utilizatorilor ne demonstreaza ca acest produs exista si este chiar de succes.

Potrivit declaratiei unui dealer din Romania „Fumul de la joint este foarte usor recognoscibil, asa ca riscai sa fii mirosit de cei din jurul tau. Jointul electronic este exact ca unul normal, mai putin mirosul de la fum, care aduce cu cel al unei tigari normale. Deci poti sa fumezi in cluburi, pe strada, unde vrei tu, ca nimeni nu-si va da seama ca tu, de fapt, te droghezi. Un alt mare avantaj al jointului electronic, a adaugat dealerul, este scaderea riscului de incendii. Cu atat mai mult cu cat o persoana care a fumat un joint este mult mai predispusa sa uite tigara aprinsa.”

Haios nu? A nu se intelege ca promovez asa ceva… sunt impotriva drogurilor, insa mi se pare de-a dreptul funny… Mai la inceputuri, ma intrebau cititorii de pe forum daca exista si lichide cu „Mary” in ele… ei bine iata ca apar. :)) Eu raman deocamdata la tigari electronice.

Asa cum la tigari ne deranja fumul se pare ca acest lucru ii deranjeaza si pe consumatorii de marijuana. Si asa cum unii s-au gandit sa inlocuiasca tigarile cu tigari electronice asa s-au gandit si altii sa inlocuiasca jointul clasic cu jointul electronic.

Pana acum nu am vazut cum arata acest joint electronic insa am gasit cateva filmulete pe youtube care arata cum iti poti face asa ceva cu o tigara electronica. Din ce am vazut nu aveti nevoie decat de o tigara electronica, un ulei cu marijuana si cateva instrumente pentru a „opera.” Pentru „amatorii” de asa ceva am pus aici un filmulet.

Joint electronic

Filmuletul mi se pare cam aiurea… nu e nevoie sa infasuram hartie pe tigara electronica… important este sa ai acel ulei pe care-l vaporizezi. :)) Insa poate pentru unii e importanta si hartia… I don’t know… (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Nu pot sa zic decat ca suntem o rasa de oameni inventivi. Cred ca daca am scrie fiecare cate o idee despre un lucru pe care am vrea sa il facem am face o lista lunga si atunci chiar am avea activitate. Fiecare dintre noi avem vicii si trebuie sa le luam ca atare. In fond, suntem stapanii propriului nostru corp si nimeni nu are drepturi asupra noastra.

3 comentarii

  1. da, este o mare tampenie, dupa ce ca astia nu stiu cum sa faca sa interzica tigara electronica (ca de, pe marii producatori ii afecteaza la pusculita) se mai gaseste si un idiot care sa le dea un motiv in plus sa le scoata de tot inafara legii.
    In curand o sa se interzica si e-lichidele, pe motiv ca cine stie ce buruieni aburim noi.
    Nu putea cretinul sa gaseasca o alta metoda sa isi fumeze ierburile si sa moara impacat fara a avea noi de suferit?

    • Hmm… din perspectiva asta n-am privit. Ai ceva dreptate in ce spui… totusi marijuana se fumeaza de mult si tigarile nu le-au interzis. Insa iti dau dreptate pentru ca ei cauta mereu ceva negativ de care sa se lege. De fapt cred ca si de asta popularizeaza acest joint electronic. Totusi, droguri se pot fuma si cu alte dispozitive…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

