Aveti grija ce tigari electronice cumparati!

Se pare ca nu sunt singurul care sfatuieste consumatorii sa aibe grija ce tigari electronice cumpara, chiar si Wall Street Journal Market Watch face asta (http://www.marketwatch.com/story/e-cigarettes-choice-unsurpassed-in-quality-2012-03-02).

Intr-un comunicat publicat recent in America, pe site-ul Wall Street Journal Market Watch, acesta sfatuieste utilizatorii sa aibe in vedere calitatea tigarilor electronice pe care le cumpara. Articolul subliniaza faptul ca nu toate tigarile electronice sunt fabricate la fel, unele dintre ele fiind de o calitate mai buna altele de o calitate mai proasta. De asemenea au mai adaugat si faptul ca, utilizatorii ar trebui sa cerceteze inainte bradurile de tigari electronice (reputatia lor) inainte sa cumpere ceva.

Desigur cu totii dorim sa cheltuim mai putini bani, dar este important de retinut ca pretul nu este totul. Vechea zicala „primesti ceea ce ai platit” (sau ceva de genul) se aplica foarte bine si in industria de tigari electronice. Cei mai multi producatori fac tot posibilul sa fabrice produse de calitate pentru ca utilizatorii sa se bucure de un aburit sigur si placut. Dar, ca in orice industrie, exista si acei producatori care incearca sa mai „taie” putin din pret folosind materiale mai ieftine, de calitate mai slaba, si cel mai ingrijorator ingrediente pentru e-lichide inconsistente. Acestea sunt tipurile de produse de care sunt convins, ca nu doriti sa aveti parte.

Desigur ca se mai intampla, sunt foarte multi cei care imi scriu ca si-au cumparat o tigara electronica ieftina care nu a fost buna. Din pacate, banii cheltuiti nu mai pot fi recuperati. Nu putem decat sa mergem mai departe si sa incercam totusi sa renuntam la fumat. Cu o tigara electronica de calitate este posibil sa reusim. (Acest articol este publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Dar, totusi este bine ca exista si altii care citesc inainte de a cumpara tigari electronice, ce scriu pe aici si evita astfel de neplaceri. Nu putem ajuta pe toata lumea, dar macar pe cativa ii putem scutii de niste banii dati aiurea.

12 comentarii

  1. salut.am o tigare dse901 cu baterie de 280 care sta aprinsa fara sa fie conectat atomizatorul si nu stiu de ce. daca puteti sa mi zice ti si mie ce se intampla cu ea?

    • E simplu… ti-a curs lichid in ea. Nu prea mai ai ce sa-i faci. Incearca sa sufli in ea ca la nai… poate ai o sansa. Pe viitor ai grija sa nu mai ajunga lichid in ea. Citeste sfaturile pentru incepatori.

  2. multumesc mult!

  3. Vreau sa-mi cumpar un kit de tigara electronica si nu ma pot hotari. Oscilez intre TGO de la Sailebao si eGO-C de la JoeyTech. As inclina catre eGO-C datorita faptului ca atomizorul este mult mai ieftin lucru ce reduce cheltuielile lunare, are acumulator passtroug si canitatea de vapori este mai mare si constanta, dar am citit aici pe forum ca si acestea pot curge. Nu stiu ce sa spun despre gust fiindca nu am incercat niciodata nici una dintre ele. Diferenta de pret dintre ele este semnificativa. Adica cam 100 RON. Prin parerile voastre poate ma ajutati sa ma hotarasc la una din cele doua variante. Multumesc

    • Eu ti-as recomanda intre cele doua tigari electronice pe cea de-a 3-a. Kitul ego w vipercig. Ai costuri de intretinere mai mici ca la cele doua, nemaifiind nevoie de cartuse. Calitatea vaporilor este superioara, nu curge… e drept ca daca te uiti la 50-100 de ron, poate ti se va parea scump. Insa intr-o luna tot dai banii aceia pe tigari. 😉

  4. salut .unde as putea gasi si eu ego w vipercig.un kit ?? multumesc catalindima13 rasuns aici dac se poate

  5. Salut! Am navigat putin pe forumul tau si am vazut ca te pricepi foarte bine la tigari electronice.As dori sa imi cumpar si eu una si vreau o parere de la tine despre modelul Uno Vision.Multumesc anticipat!
    P.S:Ce marca de lichide crezi ca este cea mai buna

    • Mda… probleme cu gustul. Daca fumezi tigari lights iti recomand sa mergi pe ego w vipercig. Daca nu, poti sa-ti iei acelasi clearomizor (+tigara), de la vipercig. Mie mi se pare ca au un gust superior si cantitate de vapori mai buna. Ca lichid, tocmai am scris ieri un articol. Eu merg pe dekang si liqua vipercig.

  6. hey!am intrat pentru prima data pe forumul asta si-mi place ce-am gasit aici…am insa niste nelamuriri…mi-am comandat din germania,de pe un website, o tigara electronica. Riccardo Viper(by Joyetech). cica e model nou,bla bla bla..ce-i drept o am de vreo 3 zile,inca n-am incarcat bateria(e de 650 mah) si nici nu da semne c-ar trebui incarcata :)) anyway,ce vreau eu sa va intreb : in romania am observat ca nu se gasesc accesorii de la riccardo…dar,fiind de la joeytech(pentru ca am vb cu cei de la joyetech si i-am intrebat sa fiu sigura ca nu-i vreo teapa),ma gandesc ca daca ma lasa bateria sau clearomizorul,pot sa iau una de la joyetech…nu?

    • Poti merge intr-un magazin de tigari electronice si vezi daca se potriveste filetul. Pe urma iti iei ce baterie vrei. Tind sa cred ca are filet de ego.

      • pey,scrie pe ea ego-t 😀 deci trebuie sa se potriveasca… 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

