Tigara electronica: Bateria explodata a marcat populatia

Constat cu stupoare ca stirea despre bateria de tigara electronica explodata a marcat populatia. Exista oamenii care habar au ce este tigara electronica dar stiu ca a explodat o baterie, fara gluma e situatie reala. Si nu am intalnit-o la o singura persoana, ci la mai multe :O

Fie ca ne place sau nu mass media are un cuvant greu de spus in viata noastra. Suntem ghidati in continuare de lozinca „mintim poporul cu televizorul.” Greu de crezut si cu toate astea, acest fenomen are loc la niste cote maxime.

Va dati seama ce s-ar intampla daca maine dau astia de la TV o bomba de genul „Un om care fuma tigara electronica a murit!!!” Cred ca s-ar crea o panica totala, un haos imens, oamenii care aveau de gand sa incerce sa renunte la fumat cu tigara electronica s-ar inspaimanta si nu ar mai incerca, aburitorii de tigari electronice ar reveni pe analoage, magazinele online ar fi inchise etc. Dar nimeni nu s-ar gandi ca poate omul ala a murit ca avea cancer sau cine stie ce problema. Toata lumea s-ar gandi ca de la tigara electronica, in mod cert de la ea… (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Oamenii pot fi foarte usor influentabili… de asta rezista pe piata chiar si cei care vand tigari electronice proaste si ieftine, stiu sa se vanda. Ar trebui sa fac un sondaj sa vad cati oameni au fost tentati sa cumpere tigari electronice de la teleshopping?

In fond, bietii oameni nu sunt de vina pentru ca toate aceste stiri si reclame sunt create de asa natura incat sa manipuleze pe oricine. Oamenii nu stiu detalii despre tigara electronica si este normal, pentru ca este un produs nou. Daca vad la teleshopping, apoi mai vad in magazin, dar la teleshopping era mai ieftin, cumpara de acolo pentru ca nu stiu care este diferenta. Abia dupa ce ajung acasa si vad ca tigara electronica nu ii ajuta deloc incep sa faca cercetari pe internet sa vada. In cel mai rau caz nu mai fac cercetari deloc, si catalogheaza tigara electronica ca fiind un produs prost. Si iata cum isi rateaza sansa de a duce un stil de viata mai sanatos si iata cum mai adauga cativa banuti in buzunarele producatorilor de tigari…

6 comentarii

  1. Mda! Am citit articolul si pot spune ca am intalnit si eu tot felul de oameni (cunostinte), spunand tot felul de „tampenii”… replicile mele nu au intarziat sa apara:
    – cati oameni mor, din cauza tigarii (sanatate sau dau foc prin locurile unde stau)?
    – cati bani cheltuiesc?
    – cati se enerveaza ca s-a marit pretul tigarilor? etc
    Le mai spun: cand o sa auziti ca am avut vreun accident, sa stiti ca mi-a explodat tigara electronica, sau ca am ajuns la spital din cauza lichidului pe care voi il considerati la fel de nociv… Pana una alta intr-un an nu mi s-a intamplat nimic si chiar am vazut si eu in supermarket-urile din Bucuresti, dar si in magazinele din provincie sau la colt de strada aceste tigari electronice… Sunt indoielnice si sustin, ca eu am cumparat sa vad cum sunt, asta dupa cele calitative achizitionate de mine … Asa am renuntat la ele si am trecut la „prietenele mele DSE 901”.
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Pfuai,ce sa mai spun,cica bateria explodata a marcat populatia..taaare de tot ,stire de senzatie ….dar cei care din cauza prostiei,betiei etc.ard in casa ca soarecii,noi astialalti de ce oare mai folosim gaz ,la bucatarie?accidentele se intampla din cauza prostiei…si chiar daca prostii mor ,prostia ramane – cum spunea Conu’Caragiale!)…nu a luat omul ceva bun ci ceva vandut la tarabe ,si uite ca a muscat-o !…la mine in mail,abunda ofertele de tigari electronice care de care mai fitoase ,cu consumabile garla ,in pachet,cu fel de fel de luminite de parca esti la tzircus cand vapezi,si ,ca sa vezi minune ,la pretul de doar 50 lei!!!!…insa,eu sunt de principiul ca sunt prea sarac sa-mi iau un lucru ieftin ,dau 100-150 lei in plus la o tigara electronica care ,e apropape in pielea goala ,nu are nici atatea consumabile ,nici tu lumini de zici ca e show Kiss…insa are patalama de firma ,are garantie ,are o mica stanta – apropo ,de stanta,am o bricheta cu cremene,stantata 1916,posibil sa fi fost folosta in cele doua razboaie,si multi ce au folosit-o cu siguranta au murit insa cel mai probabil nu din cauza brichetei:))…asa ,ca daca te uiti la un lucru ieftin,nu deschizi ochii (dupa caz ,punga)si o patesti .atunci…soarta !Media???…pai,la cum verifica astia sursele..si e clar ,cum spui,daca ar murii un om ,clar din cauza tigarii electronice,e la moda inca,si nicidecum ,ca a dat foc gratarului,cu benzina….”eleftrica,bat-o vina!”doar ,doar s-a gasit asupra cadavrului o tigara electronica …si eu lucrez in media (radio)dar ca peste tot ,si mai mult in media parca,din pacate,e plin de diletanti,care mai usor prezinta stirea ca atare ,nicidecum sursele….la aruncat cu pietre ,tot prostul de priecepe!Oare daca odata pe post as arunca asa,in doara (cica!)ca am partile moi -nu ma refer la ochi!-patrate,oare cati ar venii sa le pipaie?:)))….si ca sa termin in ton cu articolul….ieri mi-am facut comanda ,maine imi vine aburoasa, sunt entuziasmat la maxim e TGO ,si ce bine ,o pot aburii si in studio,tu poate ma asculti,si eu o aburesc:))),si DA ,MA RISC ,sa-mi si explodeze bateria in gura ,ca asa sunt eu imi place riscul,doar de aceea rider-esc cu o motocicleta care ma defineste – e veche,e greoaie, „bea”mult insa…..arata intotdeauna splendid!:))…tot din cauza adrenalinei,fac si sex fara pv,…Aburi densi! _din ce am citit pe forum,tinde sa devina un salut-,abia astept sa fac si eu parte din „tagma”,si cred ca in viitor o sa-mi achizitionez si o pipa ,asa,de „kiki”ca „filosofae non facit barba”:))URA si numai bine pe toate planurile!
    Dacii

    • Salut Dacii, bine ai venit pe la noi. Imi place cum scrii… te mai astept! 🙂 Aburi de calitate si tie… in curand!

  3. Multumesc de primire, multumesc si de apreciere ,sigur voi mai trece ,doar de trei zile sunt „cu ochii pe voi”:))Desii inca nu o am ,- fac 13-14 in asteptarea ei….deja ma si vad vapand in pat,fara o scrumiera in preajma,fara sa imi cada jar pe „pept”…..si mai stii,o luminita ,in intunerixul se sub plapuma,cand evident,nu esti singur…let the LED light ,guide me!:))URA !

  4. Iti dai seama cat lichid s-ar irosii?:))…si oricum ea cica e multumita ca are legata de baterie un clearomizor de 1,85 m:))…insa pentru cei care citesc ,moi NU ne gandim la prostii!doar o….aburim!”Aburum,non verba!!:))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

