Sarbatorim „Ziua mondiala a aburitului” de tigari electronice

Ziua Mondiala a aburitului de tigari electronice

Ziua Mondiala a aburitului de tigari electronice

Credeati ca numai fumatorii au parte de zile dedicate lor? O sa fiti surprinsi sa aflati ca si noi aburitorii de tigari electronice o sa avem o zi a noastra. Saptamana viitoare, joi 22 martie 2012, sarbatorim pentru prima data in istorie „Ziua Mondiala a Aburitului.”

De obicei zilele dedicate fumatului sunt pentru a educa fumatorii si pentru a-i informa de pericolele care le prezinta fumatul tigarilor. In ceea ce priveste Ziua Mondiala a aburitului lucrurile stau un pic altfel. Aceasta zi nu este neaparat destinata pentru a ne educa pe noi aburitorii de tigari electronice, pentru ca tigarile electronice nu prezinta nici un pericol pentru noi. Aceasta zi este destinata pentru a-i educa pe cei din jurul nostru si pentru a-i informa despre beneficiile pe care tigara electronica le are.

Imi amintesc cand am primit prima tigara electronica, era un cadou de la prietena mea. Normal ca n-a stiut ce sa-mi cumpere, pentru ca nu existau astfel de forumuri pe atunci. M-am procopsit astfel cu o tigara electronica gen e-health, care imi rupea falcile si nu simteam mai nimic. Insa nu m-am lasat pagubas si am crezut in tigara electronica, am cautat pe net, m-am documentat si am gasit tigari electronice mai bune. Astfel prima mea tigara electronica de calitate, a fost un dse901. Acum pot spune ca tigara electronica mi-a schimbat viata si am ajuns sa fiu un fan al tigarilor electronice. Din acest motiv am pus la dispozitia tuturor un forum plin de informatii utile, pentru toti cei care doresc sa treaca pe tigari electronice.

Ziua Mondiala a Aburitului este promovata pentru a „sarbatori utilizarea de tigari electronice” si este sustinuta de nenumarate organizatii pro tigara electronica precum ECCA UK (UK), Stelda NL (Nederland), CASAA (USA), IGED (Deutschland), ATACA (Australia). Prin aceasta zi se doreste sa ii ajutam pe cei care nu au reusit sa renunte la fumat, pentru a creste numarului aburitorilor la nivel mondial. De asemenea, cu ocazia acestei zile se mai doreste promovarea aburitului ca o metoda viabila de inlocuire a tigarilor din tutun. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

In foarte multe tari au loc diferite evenimente pentru a celebra aceasta zi. La noi din cate stiu, nu se organizeaza nimic deocamdata, daca aflu ceva va informez.

Poate ca ar fi frumos sa ne intalnim si noi intr-o cafenea, sa dam drumul la acel „club” al aburitorilor de tigari electronice. Ce spuneti de acest lucru? Aveti mai jos un chestionar pentru a va spune parerea.

3 comentarii

  1. Salut,fumez de aprox 12 ani,iar acum cateva zile imi zice un prieten de tigara electronica,avand un cuc de fake,am zis…da sa iau si eu unul,fiind ieftin(28 lei cu 10 filtre,ciudat e ca acelasi fake il gasesti in locuri diferite chiar si cu 80 lei),iar ieri,vazand ca acum trei zile am fumat doua tigari,acum doua zile nici macar una,ieri am facut o achizitie de un kit cu doua tigari eGo-T si sunt fascinat,tinand cont ca tine bateria destul de mult,nu am nevoie sa o incarc in fiecare zi,sunt multumit de ea,deocamndata,iar eu sper sa nu mai pun in gura tigara clasica,am inteles ca tine si de vointa fiecaruia,adica am inteles de la unii amici ca nu au rezistat,trebuie sa ne gandim cu totii la sanatatea noastra,pentru ca oameni fiind,egoisti suntem, iar apoi la sanatatea celor din jur,daca avem pretentia ca unii sa faca o schimbare,e timpul ca fiecare dintre noi sa faca o schimbare in bine,zic eu,salut!

  2. Oare sunt sanatoase acele tigari electronice? As incerca si eu !

    • Incearca, insa linkul nu ti-l aprob. Daca ai nevoie de informatii despre tigara electronica, aici le gasesti. Spatiu pentru reclama si linkuri gratuite… sorry, nu te pot ajuta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

