Curatarea clearomizorului la tigari electronice Ego Vipercig

Pentru ca vapez de ceva vreme tigara electronica Ego W Vipercig si pentru ca sunt incantat de gust, de TH si de vapori, m-am gandit sa va mai dezvalui cateva secrete. Mai multi cititori m-au intrebat cum se poate curata acest clearomizor sau giantomizor cum i se mai spune.

Eu nu sunt genul care curata, eu schimb… insa pentru voi am zis sa-mi bag putin nasul si sa va povestesc. Lucrurile sunt mai simple decat ma asteptam. Insa trebuiesc facute cu putina atentie, altfel riscam sa avem o tigara electronica inutilizabila… de fapt un clearomizor defect definitiv… dead.

Sunt oameni care prefera sa schimbe componentele de tigari electronice cand nu mai au randament bun, sunt oameni care prefera sa le mai prelungeasca viata. Fiecare aburitor de tigari electronice are un buget mai mare sau mai mic. Nu multi sunt cei care se gandesc cati bani cheltuiau inainte pe tigari clasice. 🙂

Sa revenim la subiect. Cum curatam un clearomizor/cartomizor/giantomizor pentru tigara electronica Ego W Vipercig

clearomizor tigara electronica egoW vipercig

Primul lucru, desfacem clearomizorul de la bateria tigarii electronice, dupa care utilizand un ac (eu folosesc o agrafa) scoatem capacul de silicon al clearomizorului. Se introduce acul in gaura de reincarcare cu lichid si se forteaza capacul de silicon afara (sitem parghie). O sa vedem in centru o bucatica de plastic alb in care este rezistenta sub forma de arc infasurata pe firul de melana (fibra textila).
Putem scoate si carcasa de plastic transparent al clearomizorului ca sa avem mai mult spatiu de manevra… nu este insa obligatoriu.

Utilizand acelasi ac incercam sa indepartam „scrumul” de pe rezistenta, de asemenea incercam sa introducem varful acului intre spiralele rezistentei (rezistenta are forma de arc clasic de pix) si incercam usor sa „alungim” arcul(miscand acul stanga-dreapta), acest procedeu va disloca bucatele de scrum de pe rezistenta, scrum care nu este altceva decat lichid ars. Aceasta metoda poate revitaliza un clearomizor care fie nu mai ofera randament fie da un gust iute (de ars). (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Dupa ce am indepartat tot scrumul (sau cat am putut) punem clearomizorul sub jet de apa fierbinte, apa fierbine va mai curata din arsura si va curata si firul de melana. Vedem daca mai e cazul sa mai curatam… depinde cum arata arculetul, daca s-a mai curatat.
Dupa ce uscam bine clearomizorul (scuturam de apa si il lasam la uscat) reasamblam si incarcam cu lichid. Acest procedeu poate revitaliza clearomizorul dar il poate si strica definitiv in caz ca rupem rezistenta sau un fir de contact.

Dupa cum vedeti, nu este foarte complicat. Cand reintroducem capacelul de silicon, avem grija ca “atele de melana” sa vina in dreptul gaurilor din lateral, asa cum erau initial.

Sper sa reusiti si astfel sa va mai bucurati cateva zile in plus de vechiul clearomizor.
Aburi de calitate cu tigara electronica Ego W Vipercig!

56 comentarii

  1. In medie cam cati ml de lichid trebuie sa treaca prin clearomizorul eGo-W Vipercig pana sa nu mai dea randament si trebuie schimbat (sau revitalizat)? Pe site scrie intre 2-6 saptamani dar nu este relevant. Multumesc.

    • N-am stat sa calculez niciodata, depinde mult si de utilizator si de modul de intretinere. Am prieten care-l tine o luna… eu am avut clearomizor care l-am schimbat la 7 zile dar si clearomizor care l-am schimbat la 3 saptamani… sunt multe lucruri relative.

  2. Buna seara. Am cumparat si eu o astfel de tigara electronica si am o problema cu incarcarea extraordinar de greoaie a clearomizorului. Prima oara cand introduc acul prin gaurica din silicon curge o picatura (uneori doua) si apoi nimic pentru multa vreme. Ca sa reuesesc sa umplu cat de cat cu lichid clearomizorul, am tot scos si bagat acul. E normal asa un comportament la incarcarea cu lichid? Ar trebui sa am rabdare cateva ore ca in cele din urma sa se umple?

    • Nu, nu e normal. Pesemne ca nu ai bagat acul cum trebuie. Trebuie sa strapungi dopul de silicon prin gaurica LATERALA, nu pe centru unde e rezistenta. Acul o sa ajunga pana in rezervor. Acolo injectezi lichidul!

    • Ai incercat sa presezi usor peretii sticlei cu lichid?

      • Am observat ca presand peretii sticlei de lichid, se produce presiune in interiorul clearomizorului ceea ce face ca o mica parte din lichidul existent in clearomizor sa urce si sa ajunga in canalul prin care noi inspiram…Recomand incarcarea folosind o seringa ( nu apare presiune)..Eu unul prefer sa scot capacelul de silicon la fiecare incarcare si sa picur direct in clearomizor..Pentru mine asta e cea mai simpla metoda..Nu o recomand insa celor care nu au desfacut pana acum nici un clearomizor.

  3. Salut,

    E vreo diferenta intre clearomizorul Vipercig si cel clasic, ego-W?

    • Da… este… gust si TH in primul rand. Daca vorbim de cel de la SLB, acesta difera si la constructie, are un capacel pe care=l scoti cu mana. Insa acestea sunt detalii… gustul, vaporii si TH-ul sunt diferite.

      • Atunci… exista vreun cartomizor care sa ofere acelasi gust si TH ca cel de la Vipercig, dar care sa nu curga si sa nu produca condens?

        • In primul rand clearomizorul de vipercig nu curge… nimeni nu s-a plans de asta, decat daca l-a incarcat aiurea pe gaura centrala pe unde vin vaporii. In al doilea rand condensul care se formeaza nu este atat de mult, eu sterg cu un servetel doar cand incarc. Desigur carcotasi se gasesc la fiecare produs. :)) Nu zic ca ai fi tu… insa eu chiar sunt fan gustului si th-ului dat de acest clearomizor.

          • Si mie imi place gustul si TH-ul acestui cartomizor. Nu se compara cu altele incercate pana acum.
            Nu se pune problema incarcarii, stiu sa-l folosesc. Insa, de cand am schimbat cartomizorul original care a venit in kit cu unul cumparat „de rezerva” de la acelasi magazin, observ foarte mult condens pe gaura atomizorului (cea pe care iese fumul). Si acest condens ajunge destul de repede in mustiuc (dupa fiecare 20 de pufuri trebuie sa curat mustiucul, altfel primesc lichid).
            Nu vreau sa par carcotas, chiar imi place senzatia oferita de acest cartomizor. Singura problema este cea descrisa mai sus.

          • Am inteles ce spui Valentin… ideea este ca toate clearomizoarele si atomizoarele de la toti furnizorii sunt facute manual. Este posibil ca firul de fitil sa fie putin mai subtire la cel nou… adica cel care l-a montat l-a bagat mai strans… de aici mici diferente intre ele. Nu toata sunt 100% identice. Daca ai unul mort, desfa-l, scoate-i capacul de silicon cu o agrafa si intelege-i principul de functionare. Pe urma vei putea sa cureti, sa adaptezi eventuale chestii.

  4. Buna seara..vreau sa spun ca va urmaresc cu interes si ca m-ati convins sa achizitionez un kit Ego W Vipercig sapt viitoare insa nu stiu exact ce lichid sa aleg Liqua sau Dekang, ce aroma si ce cantitate de nicotina eu fiind fumator de 1 pachet pe zi de Marlboro Light..va multumesc anticipat.

    • Salut… la lichid e chestiune de gust… am tot scris asta. In timp trebuie sa incerci mai multe lichide, arome… si vei vedea ce-ti place mai mult. Ca intensitate de nicotina, incepi cu unul mediu. Succes!

      • Am revenit dupa 5 sapt. de utilizare…sunt f multumit, am incercat deja si un marlboro mix dekang mediu, dupa kent mediu dekang..sunt destul de ok dar tot au un iz dulceag..trebuie sa mai incerc si alte variante..problema insa e cu una din baterii care nu mai functioneaza…sau nu stiu ce sa-i fac…se aprinde ledul insa nu isi face treaba
        e incarcata zic eu…am blocat/deblocat insa nimic …daca ati mai auzit si ati avea o idee despre chestia asta luminati-ma si pe mine…
        Si clearomizorul ..am curatat unul din ele dupa sfaturile dvs. de pe forum…era curatel frumos ca nou insa la scurt timp a revenit izul acela sinistru de ars..probabil ca mai mult de 2 sapt nu pot fi folosite si astea…
        oricum …..va multumesc

        • Posibil s-o fi scapat pe jos sa se fi dezlipit vreun fir….

          • se pare ca merge…am schimbat clearomizorul si e ok…nu facea contact cu celalalt.nu stiu…

  5. Am un atomizor CE4 si a aparut o problema: aburul are un gust usor metalic. Care ar putea fi motivul? Trebuie schimbat deja?

    • Vezi… iar ajungem la gust… posibil sa fie prost… cand da gust de ars… metalic, nu are lichid la vaporizat. Vezi care e motivul… asta daca nu s-a dus… ca nu stiu de cat timp il ai…

  6. il am de doua saptamani si nu am avut aceasta problema pana azi, e plin cu lichid dar are un gust si miros metalic

  7. Salutare voua!Iulia,eu am mi-am cumparat azi un clearomizor C4-sincer ,ma cam saturasem,de scurgeri de lichid din cartus,rezistenta ce „sorbocaia”,nu mai lucra in mediu umed,ci era de-a dreptul barbotata in lichid,rezistenta ma tinea cam o saptamana ,curatata la abur doua,…am si schimbat-o de cateva ori,si e destul de greu si enervant,etc ,asa ca am inceput sa caut variante….initial era Ego W Vipercig ,imi spusese adminul de doua ori ,in doua comenturi.Ei,insa din perindarile mele _ e bine sa aduni cat mai multe pareri-,clearomizorul C4 ar fi over the top in domeniu,neavand minusuri ,asa ca am achizionat unul,si desii e doar o zi,sunt super incantat(nu exista scurgeri,nu incalzeste ,TH mai mult decat incape,vapori asemenea,nu are mustati lungi deci nu consuma lichid in rupere ,rezistenta e numai de 1,8 deci un plus pentru baetrie,insa cel mai important-din punctul meu de vedere-se desface usor_ dupa un plin ,nu am mai rezistat tentatiei:))si nu ia mai muylt de 10 minute sa-i schimbi rezistenta si firele ….in fine,problema ta ,este ca iti da acel gust metalic,din cauza ca mariri,sau chiar distrugerii din cauza temperaturii a acelui doopuletz de silicon,din tubul acela interior….cred,aproape sigur …pacat ca nu putem cumva lua legatura sa te si invat ce sa faci,insa daac crezi ca G4 -ul tau merita 10 minute din viata ta,lasa-mi un semn si o sa incerc sa iti spun ce sa-i faci….o sa fie cam mult de scris ,insa te asigur ca toata operatiunea iti ia mai putin timp decat cititul:))ABURI DENSI si o saptamana cat mai usoara la toata lumea !

    • Dacii, da-mi pe mail si o sa public. Mie nu-mi place gustul de C4… e mai aspru…

    • crezi ca nu l-am desfacut pana acum? nu am reusit sa-l fac la loc
      :(. de fapt….am reusit dar nu functioneaza, ceva nu am pus la locul lui cum trebuie. merg astazi sa-mi cumpar altul nou si….da….astept ajutor din partea ta sa-l repar si pe cel vechi desi am gasit un filmulet pe youtube si m-a ajutat dar nu intr-atat cat sa mearga 😦


      • cam asa ceva….

    • Si eu sunt super-multumita de el…este prima mea tigara electronica si…fiind fidela de fel vreau sa continui sa utilizez acest clearomizor mai ales tinand cont de faptul ca …cum a spus si dacii nu exista scurgeri de lichid si satisface in totalitate nevoia oricarui fumator.
      Ieri, am utilizat un atomizor si…. cartuse….IMENSA DIFERENTA, inspiri jumatate aer, jumatate vapori…. nu stiu sa va explic….oricum…nu asta imi doresc….este inferior, fiind totusi produs de aceeasi firma!

    • Ai spus ca ma ajuti sa scap de acel gust din clearomizor si-mi spui ce sa-i fac….n-ai mai zis nimic 😦

  8. Da ,adminule,cum tu spui de foarte multe ori pe aici e „chestiune de gust”…”de gustibus non discutandum”nu?”:))Mai ales ca eu nu sunt un vaper cu stagii vechi,abia in 26 ,la ora 14:15 ,am doua luni de vapare,acesta e a doi-lea dispozitiv de vapare ,dupa atomizorul TGO. Sper sa fii de acord cu mine,ca fost utilizator de TGO ,ca este o diferenta intre acel atomizor cu minusurile lui,si acest c4,ca de la cer la pamant:nu tu scurgeri,supraincalziri,etc.Insa subliniez ,din punctul meu de vedere ,eu luand in calcul materialele folosite,imbinarile mecanice ,nu cu silicoane si lipituri,simplitatea construirii ,lipsa firelor lungi care inseamna supraalimentare si risipa de lichid,tensiuni de lucru ,pe mine pot spune ca ma multumeste .Oricum .adminule,iti voi trimite un mail,despre C4(model 2012),comparatii facute de mine vis-a-vis atomizor,modare …oricum,ca idee de inceput e bine sa aiba fiecare asa ceva in arsenal!Pana la o viitoare citire,dragi aburitori,va doresc ABURI DENSI ,si desii e luni,sa va mearga toate doar la superlativ:))URA !

  9. sal’ aburitorilor.sa va spun si io ceva ce n-am vazut pe aici despre clearomizor ego-w vipercig: aveti grija cum pozitionati capacul de protectie si mustiucul.io am avut probleme cu 3 clearomizoare din cauza asta pana am descoperit k nu era pozitionat bine mustiucul.eu tin capacul cu sigla in spatele butonului de la baterie si mustiucul pozitionat astfel incat atunci cand trag butonul sa fie sub baterie.ceva de genu’.inainte pozitionam capacul cu sigla de la vipercig intr-o parte si nu tragea cum trebuie plus ca dadea gust de ars..h-abar n-aveam ca e asa important cum pozitionezi capacul ala de protectie si mustiucul…dar din greseli inveti asa ca daca mai are cineva probleme cu acest clearomizor fiti atenti si la aspectu’ asta 🙂

    • Florin, am remarcat si eu acest aspect… principiul e simplu… cand tragi, trebuie sa se ridice si lichidul sus. Daca tragi prea mult aer fals, lichidul nu se mai ridica bine si da gust de ars mai repede. Eu am desfacut unul, pentru voi mai mult… si voi scrie ce remarci am… l-am facut sa mearga brici!

      • foarte utile sfaturile tale admin si absolut MINUNAT cometariul lui Florin! Timp de 14 ani am fost fumator (un pachet pe zi) pana in urma cu o saptamana, cand tigara Ego W (prima tigara electronica incercată) mi-a ajuns acasa. Sunt de-a dreptul incantat de usurinta cu care am renuntat la tigările clasice. Nu ma asteptam ca TE sa le inlocuiasca atat de usor! In aceasta saptamana am observat ca experienta vapatului a fost diferita (uneori foarte satisfacatoare, alteori asa si-asa). Stiam de importanta nivelului de incarcare a bateriei, dar se pare ca nu era singurul aspect. In concret, diferentele constau in gust, cantitatea de abur si nu in ultimul rand in modul in care trageam din tigara, destul de greu, ca dintr-un creion, sau usor, ca dintr-un pai. Credeam ca e obstructionata vreo gaura si am incercat sa modific pozitia elementelor tigării, prin rasucirea carcasei, mustiucului etc. Pozitia sugerata de Florin a rezolvat toate problemele! Nu inteleg totusi si motivele, adica principiul pe care l-ai descris in raspuns. Din ce a scris Florin am retinut ca esential este ca butonul bateriei sa fie in jos cand trag, nu vad ce influenta ar avea unde se afla sigla carcasei, sus, jos, stanga sau dreapta. E adevarat ca sunt la inceput si nu am apucat inca sa desfac nciunul din cele 2 clearomizoare din kit le-am examinat doar din exterior. Cand urca si lichidul in sus si cand nu? MULTUMESC!!!

        • George… explicatia e relativ simpla. E recomandat sa rasucesti de carcasa clearomizorului pana in pozitia in care te simti confortabil cand tragi. Dupa gust. 🙂 De ce? Pentru ca tabla respectiva e tensionata diferit in functie de cum este taiata… si poate astupa mai mult sau mai putin cele doua gaurele din clearomizor, de la baza… pe unde se trage aerul. Cand sunt astupate bine, tragi mai greu, cand nu… tragi mai usor si tragi si aer fals. Astfel fiecare gasim pozitia care ne permite o inhalare care ne place. Ma bucur ca am putut sa-ti fiu de folos si ca ai renuntat la tigari clasice. Aburi de calitate!

  10. Mi-am cumparat si eu o tigara electronica ego de cateva zile. Porblema este ca scoate foarte putin abur; rezistenta incalzeste; rezervorul este plin dar cantitatea de abur este mica; O singura data a scos abur mai mult exact dupa incarcarea rezervorului,probabil a intrat putina substanta in canalul cu rezistenta; Bateria este incarcata; Ce trebiuie sa fac

  11. eu am alta problema… dupa doua reincarcari, aburul e OK, insa gustul e rau, nu de ars insa, cum am citit la altii. Acelasi lichid, cu alt atomizor, DSE-901T, e OK. Lichidul e de la *** si n-am avut niciodata probleme.

  12. Lichidul ar trebui sa aibe aroma de cafea. Nu miroase a ars, insa nici vorba de aroma, are gust de ceva expirat, naspa, ce mai, nici nu stiu sa zic ce gust are. In alta ordine de idei, in conditiile in care nu-mi plac cele de la Dekang, de unde si ce imi recomandati sa cumpar? Nu zic de aroma, aceea depinde de fiecare gust, macar din punct de vedere calitativ? Multumesc!

    • Inteleg… intr-adevar lichidele cu aroma de cafea sunt pretentioase. Ma ales in conditiile de canicula… vara. Iti recomand sa incerci Liqua Vipercig, daca spui ca nu-ti place Dekang.

    • Am cumparat si eu un lichid cu aroma de cafea si mi s-a parut groaznic, l-am aruncat. Avea gust de boabe de cafea dar foarte pronuntat, ti se face rau…..cateva ore nu mi-a mai trebuit sa vapez, atat de rau a fost si eu sunt bautoare cafea dar lichidul mi s-a parut execrabil.

  13. salut!
    ma poate ajuta cineva cu o informatie, unde as putea gasi fir melana pentru clearomizor?

  14. Buna. A folosit cineva clearomizorul C4 de la Vipercig? Cum e comparativ cu cel clasic?

    • Sigur ca am folosit. Da un gust mai aspru… insa e chestiune fix de gusturi… trebuie incercat si vazut.

    • Il folosesc de vreo luna.Mi se pare super ok.Adica m-a tinut mai mult decat celalalt,parca scoate mai mult abur si nici nu curge.

  15. salutare. ce parere aveti de tigarile EGO-W de la ego-teck? sunt bune sau….capcane?

    • Din cate stiu sunt facute de Sailebao, in cel mai bun caz. Nu au TH… tarie… asta e problema principala… gust si tarie. Din punctul meu de vedere cele mai importante chestiuni.

  16. Salutare am si eu o poblema .dupa 2 zile de folosire Ego W Vipercig a disaprut gustul dulce ,nu dau de cap am incercat sa pun capacul in toate felurile cum sa spus mai sus si este la fel un gust de metal .mentionez ca l’am umplut cand ajungea la jumatate nu am ramas niciodata fara lichid .ideei ? Tks

    • Hmm… ca sa se intample acest lucru sunt doua variante, ba chiar trei: 1. Folosesti o baterie Ego care nu e de la Vipercig si da curent mai tare; 2. cand ai incarcat prima data clearomizorul nu l-ai lasat un timp sa se imbibe fitilul cu lichid. 3. N-ai incarcat la timp cu lichid. Daca nu te incadrezi in niciuna, nu stiu… posibil ca lichidul sa fie prea vascos si sa nu imbibe bine fitilul. Poti face urmatoarele: sa cureti clearomizorul, sa scoti capacul de silicon, speli cu apa, scrijelesti rezistenta de scrum, cureti iar cu apa, usuci, incarci si vezi cum e. Alta varianta, pune 2 picaturi direct pe gaura din centru… si din cand in cand tragi mai tare din ea… cu capacul pus sa se traga mai greu… Eu tind sa cred ca e lichidul prea vascos…

  17. am rezolvat am curatat arcul acum merge perfect .Tks 😀

  18. am si eu o intrebare astazi mi-am cumparat o tigara electronica ego-t vreau sa stiu daca sunt bune de ceva si cam la cat timp ar trebuii schimbat rezerva acea in care se pune lichid multumesc anticipat

    • Robert… ego t e o tigara electronica de generatie veche. S-a cam renuntat la cartusele tank. O sa-ti curga lichid pe mana, la un momentdat. Vapeaza cat merge atomizorul respectiv si pe urma treci pe clearomizoare Vipercig. Se potrivesc la baterii. Iesi si mai ieftin cu consumabilele si e si mare diferenta. Sper sa fi nimerit baterii ok… ca acelea sunt cele mai scumpe.

      • bateria este ok din punctul meu de vedere…dar un clearomizor Vipercig cam cat tine,adica cam la cat timp ar trebui schimbatt?

        • Depinde cat fumai inainte. Daca mergi pe CE4 plus, de exemplu, schimbi doar pastila… la 7-10 zile. Costurile sunt mici. Poti incerca si clearomizorul de ego w vipercig… mie imi place mai mult gustul dat. Pana la coada trebuiesc incercate in timp… ca tine mult de gustul fiecaruia. Si modul de incarcare e diferit… mai usor la ce4 plus.. fiecare are avantaje, insa ambele sunt peste ce ai tu.

  19. Putem utiliza sarea de lamaie ( acid citric) ca solutie de curatare a rezistentei. Este un excelent agent de curatare a oxizilor ( chelare) cu efecte negative minime si se indeparteaza usor prin clatire cu apa.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

