Care-i treaba cu tigara electronica in Canada?

Recent am citit o povestioara de la un utilizator de tigari electronice din Canada care suna asa: „Am vazut un kit de tigara electronica online la unul dintre cei mai mari distribuitori din SUA si am decis sa comand, din moment ce pe site scria ca fac livrari si in Canada. Dupa ce au trecut cateva saptamani si dupa ce am dat cateva zeci de telefoane am aflat ca defapt tigara electronica pe care o comandasem a ramas retinuta de cei de la vama din Canada. Si mai rau este ca am aflat ca nici banii nu ii primesc inapoi.”

Din cate stiam eu tigarile electronice sunt permise in Canada iar cand am citit aceasta poveste am inceput sa fac cercetari. De ce nu a primit acest om kitul de tigara electronica?

Tigara electronica in sine este legala in Canada insa, cartusele cu nicotina nu. (vechea problema cu nicotina, o stim deja). Ministerul Sanatatii din Canada permite importul de cartuse cu 0 nicotina, care oricum nu prea sunt de ajutor pentru cei care incearca sa renunte la fumat. Cu alte cuvinte bietii aburitori de tigari electronice din Canada sunt cam limitati.

Nu e de mirare ca de ceva vreme incoace tot vad ca fac petitii si ca fac asociatii, probabil tot incearca sa legalizeze cartusele cu nicotina. Va dati seama ca isi fac rost de e-lichide cumva si de cartuse dar probabil ca le importa ilegal.

M-am saturat de abuzurile astea care nu fac decat sa incalce dreptul oamenilor de a alege, de a alege sanatatea. Ar trebui sa facem o petitie sa introducem dreptul de a alege ce vrei sa faci cu corpul tau si de a alege ce vrei sa fumezi si sa bei :). Glumesc, probabil ca multi ar face abuz de acest drept. In orice caz, deocamdata in Romania nu sunt astfel de probleme desi se incearca tot felul de abuzuri si in cadrul Uniunii Europene. Doar producatorii de tigari clasice nu vor sta cu mainile in san sa priveasca la piata lor in declin.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

