Tigara electronica te ajuta sa renunti indiferent de ce zodie esti

Azi m-am gandit sa dau un „search” pe Google sa vad ce se mai scrie de fumat, de renuntarea la fumat, de tigari electronice etc. Am gasit un articol care suna asa „Cum sa renunti la fumat in functie de zodie” (care era copiat pe 100 de site-uri). Articolul cuprinde o multime de motivatii in functie de fiecare zodie, daca va uitati mai jos unde l-am pus o sa vedeti.

Stiu ca poate o sa fiu un pic rautacios dar aceste motivatii, oricat ar parea de incurajatoare, nu cred ca ajuta prea mult. Trebuie sa le spun celor care citesc aceste articole ca, indiferent de zodia pe care au, pot incerca tigara electronica. Exista aburitori de tigari electronice din toate zodiile posibile care au reusit sa renunte la tigari. Toti cei care au renuntat la tigari probabil ca au primit o multime de sfaturi si de incurajari de-a lungul vietii. Si eu imi aduc aminte, cand eram fumator, ca se gasea mereu cineva care sa imi zica „Trebuie sa te lasi de fumat iti afecteaza sanatatea etc etc etc” iar eu de fiecare data dadeam acelasi raspuns „Stiu, o sa ma las”, desi in mintea mea nu aveam nici o intentie dar ce, ma durea gura sa o spun? Desigur, nu este rau sa incurajezi oamenii, dar cu totii stim ca de multe ori doar vorbele nu sunt de ajuns, e nevoie de mai mult ajutor. Pentru cei mai multi dintre noi acest ajutor a fost tigara electronica.

Nu este rau sa ne incurajam prietenii sa renunte la fumat dar cei care au fost si sunt inca fumatori stiu ca nu este de ajuns doar atat. Trebuie sa intelegem ca fumatul este ca un drog care te controleaza, fie ca vrei fie ca nu. Si da este, chiar daca suna dramatic fumatul are aproape aceasi influenta asupra mintii ca si drogurile. E nevoie de multa vointa si de ajutor pentru a putea renunta iar pentru cei mai multi ajutorul poate veni din partea tigarii electronice.

Berbecul si renuntarea la fumat
Este important sa iei decizia de a nu mai fuma. Odata ce decizia este luata, prin vointa si autocontrol te vei ajuta singur sa renunti la acest obicei nociv. Fiind Berbec, inseamna ca esti o persoana activa si dinamica. Ca sa nu ai timp sa simti dorul tigarilor, implica-te in activitati cat mai diverse.

Comentariu: Pentru berbecii care nu reusesc sa renunte „singuri” la fumat exista tigara electronica 🙂

Taurul si renuntarea la fumat
Atunci cand isi pune ceva in cap, nimic nu este imposibil pentru Taur. Aditional insa, pentru a nu recidiva, Taurul are nevoie de incurajare din partea partenerei sale, cea care ii e alaturi in toate zilele. Arata-i ce lucruri deosebite poate achiziona cu banii cheltuiti pe tigari, si il vei convinge in proportie de 80% sa renunte la fumat.

Comentariu: As dori sa stiu cati tauri au reusit sa renunte fara ajutor la fumat…?

Gemenii si renuntarea la fumat
Gemenii sunt motivati de puterea exemplului. Arata-i ca poti, arata-i ca si altii au putut, arata-i cum, arata-i ca il sustii si esti alaturi de el, si nativul Gemeni isi va da toata silinta sa renunte la fumat. Daca aceste trucuri nu functioneaza, hipnoza poate fi o metoda neconventionala de a le micsora apetitul pentru nicotina.

Comentariu: Nu vreau sa descurajez gemenii, dar nu cred si nu am auzit pe nimeni pana acum care sa fi renuntat la fumat cu hipnoza. Dar am auzit gemeni care au renuntat la fumat cu tigari electronice.

Racul si renuntarea la fumat
Racul este extrem de atasat de tot ceea ce inseamna obiectele sale, obiceiurile sale, dependentele sale. Racul este comod si nu va renunta usor la obiceiul de a fuma. Nici daca ii expui toate efectele negative ale fumatului… Cui pe cui se scoate insa. Racul poate renunta la fumat numai daca il suplineste printr-un alt obicei, mai sanatos, la fel de atragator. In loc sa-ti cheltuiesti banii pe tutun, fa-ti un obicei din a te duce in mod regulat la o sedinta de masaj.

Comentariu: Aici sunt perfect de acord, eu fiind un rac, chiar am inlocuit fumatul cu un obicei mai sanatos, m-am apucat de aburit tigara electronica.

Leul si renuntarea la fumat
Arata-i cat de minunat si de puternic este daca renunta la fumat, arata-i cat de mult il respecti si admiri pentru vointa sa, lauda-l in fata a cat mai multor persoane, si ai gasit calea cea mai sigura de a convinge un Leu sa renunte la tigari.

Comentariu: Chiar asa? Daca ar fi asa simplu cred ca nu ar mai exista lei fumatori si din cate stiu eu exista…si sunt multi.

Fecioara si renuntarea la fumat
Fecioara este o zodie meticuloasa si preocupata de sanatatea sa, de corpul sau, de tot ceea ce vine in contact cu ea. Arunca-i o singura pastila, dar sa fie una amara. Las-o apoi sa caute singura informatii despre efectele mortale ale fumatului. Isi va face temele cu brio si foarte probabil ca te va lua prin surprindere la un moment dat, anuntandu-te ca sunt luni de zile de cand a renuntat la fumat.

Comentariu: Acest sfat mi se pare ca seamana cu imaginile de pe pachetele de tigari numai ca, a fost dovedit ca acele imagini nu prea au impact asupra fumatorilor. Oare printre acestia se afla si fumatori in zodia fecioara?

Balanta si renuntarea la fumat
Balanta nu vrea sa se simta pe cont propriu atunci cand vine vorba de a renunta la fumat. In doi, totul se poate face mult mai usor. In doi, vointa va fi mai puternica. Daca esti fumator, cea mai buna metoda de a convinge o Balanta sa renunte la fumat este aceea de a renunta odata cu ea.

Comentariu: Cei din zodia balanta mi se pare ca sunt candidati perfecti printre viitori aburitori de tigari electronice.

Scorpionul si renuntarea la fumat
Spune-i in gluma ca este nevoie de o vointa uriasa pentru a renunta la fumat si Scorpionul va rumega cu seriozitate la replica ta. Este mandru si orgolios. Va simti replica ca pe o provocare de a-si dovedi siesi ca este capabil sa o faca si pe asta. Scorpionul nu isi va anunta niciodata decizia de a renunta la fumat in gura mare, ci te va refuza sfidator data viitoare cand ii vei intinde o tigara.

Comentariu: Am prieteni foarte buni in zodia scorpion carora le-am tot zis sa renunte la fumat. Cand mi-am luat tigara electronica si-au luat si ei si au renuntat 🙂

Sagetatorul si renuntarea la fumat
Calitatea oamenilor din jur si calitatea mediului in care se afla conteaza enorm pentru un Sagetator. Du-l intr-un mediu ‘oxigenat’, intr-un anturaj de ‘nefumatori’ sau de ‘nefumatori care au fost odata fumatori’, departe de influentele ‘nocive’. Implica-l in activitati cat mai antrenante si palpitante. Treptat, Sagetatorul va uita de fostele sale obiceiuri si se va intreba de ce s-a apucat din start de fumat.

Comentariu: Lasati sagetatorii sa vina la mine, eu o sa ii vindec de viciul de a fuma!

Capricornul si renuntarea la fumat
Se spune despre Capricorn ca nimic nu il poate opri atunci cand vine vorba de a-si satisface capriciile, indiferent de cat de sanatoase sau nesanatoase ar fi acestea. In cazul Capricornului functioneaza bine puterea exemplului negativ. Suna macabru, dar arata-i efectele negative ale fumatului dandu-i ca exemplu o persoana din anturajul vostru a carui sanatate a fost afectata drastic de aceasta dependenta. Capricornul isi doreste sa traiasca mult, bine, sa se bucure de cat mai multe si sa fie cat mai sanatos.

Comentariu: Imi place cum gandesc capricornii, iubita mea este capricorn, ea a fost si cea care m-a determinat sa renunt si care mi-a cumparat prima tigara electronica. E bine ca vrea sa traiesc si eu sanatos si bine alaturi de ea 🙂

Varsatorul si renuntarea la fumat
Oricat de multe argumente solide i-ai da, este greu sa convingi un Varsator, fire nesupusa si neimblanzita, sa renunte la fumat, daca nu s-a convins el singur inainte de toate. Varsatorul are nevoie de o pregatire psihologica solida in prealabil, dar si de o perioada de acomodare cu gandul renuntarii la acest viciu. Renuntarea la fumat trebuie sa aiba loc in cazul Varsatorilor treptat, progresiv. Incurajeaza-i cat mai mult sa vorbeasca despre ceea ce simt. Convinge-i ca a renunta la tigari poate fi un gest la fel de nonconformist, poate chiar mai mult, decat cel de a se lua de fumat.

Comentariu: Este bine pentru varsatori ca exista e-lichide cu concentratie diferita de nicotina. Astfel pot renunta „treptat, progresiv” la fumat cu tigara electronica.

Pestii si renuntarea la fumat
Fumatul reprezinta pentru Pesti un rau necesar, un rau mic care ii ajuta sa treaca cu bine peste toate greutatile zilei. Nativului Pesti ii pasa de cel din jur si adesea tine prelegeri memorabile celor dragi cu privire la obiceiurile sanatoase. Nu insa si in ceea ce il priveste. Pentru a se lasa de fumat, nativul Pesti are cea mai mare nevoie de sprijinul si incurajarea familiei. Mare atentie ca sa nu suplineasca fumatul prin dulciuri in exces sau mancare nesanatoasa.

Comentariu: Daca vor continua sa isi ia doza de nicotina necesara, atunci cand se hotarasc sa renunte la fumat, pestii nu vor mai avea nevoie sa isi suplineasca fumatul prin dulciuri in exces sau mancare nesanatoasa.” (Sursa: desprediverselucruri.blogspot.com).

3 comentarii

  1. Mda… Este exact cum scrie aici (la scorpion). Vointa de fier nu prea avem in ceea ce priveste tigarile. Am avut o groaza de incercari, esuate, pana cand am auzit de tigara electronica. Nu mi-au trebuit mai mult de 5 minute sa pun mana pe telefon sa cer nr sa fac comanda… Ba, mai mult, vointa a fost atat de mare, ca, intr-o luna am trecut treptat de la nicotoina tare, la fara nicotina.
    Atat de mult, imi doream sa scap de „stapana tigara” si dupa 16 ani de fumat foarte mult, am reusit!
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. vapez de 2 zile si deja ma simt mult mai bine,mult mai odihnit,este super tare tigara electronica si ma bucur foarte mult ca m-am documentat pe acest blog inainte de a imi cumpara vipercig-ul.mii de multumiri!

  3. Rac fiind ….am reusit sa inlocuiesc tigarile cu tigara electronica….nici nu ma asteptam sa fie asa usor; in plus, este un mod infinit mai placut de a fuma si de a te simti mult mai bine atat fizic cat si psihic….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

