Tigari electronice in Postul Pastelui

Dragi utilizatori de tigari electronice,
Stateam astazi si ma gandeam ca de saptamana viitoare trebuie sa tin si eu Post… ca na vine Pastele si in fiecare an tin si eu Post,  macar ultima saptamana. Nu prea merg eu la biserica, insa asta nu inseamna ca nu cred in Dumnezeu. Oricum Pastele pentru mine inseamna o perioada de purificare spirituala si putin fizica. Asa ca macar o saptamana am hotarat ca trebuie sa postesc, asa ma pot bucura si mai mult de mancarurile traditionale de dupa…

Ce vroiam sa va povestec cu aceasta ocazie… cunosteti zicala: „Tigara este tamaia dracului”? Cand eram fumator chiar m-am documentat in aceasta privinta si nu am gasit pe niciunde in Biblie, vorbindu-se de tigari. Am ajuns la concluzia ca tigara este „tamaia dracului” pentru ca omoara oamenii, pentru ca este un viciu, pentru ca este o placere si pentru ca scoate fum! 🙂

Este oare si tigara electronica tot o tamaie electronica a raului? Eu zic ca nu, tigara electronica nu a omorat pe nimeni. Totusi tigara electronica este o placere ce se transforma la multi intr-un viciu… DAR… nu scoate fum ca tamaia. :))

De cand fumez tigari electronice nu mai miros a fum… rezulta ca nu mai am de-a face cu tamaia „lui Satana”. Sa se fi gandit Satana ca in secolul 21 sa-si faca din tigari electronice tamaie? Sa fi evoluat? Hai ca aberez… eu zic ca tigara electronica n-are nici o legatura cu acea zicala, creata de biserica deoarece multi fumatori mor datorita acestei placeri. Stiti ca nu e voie sa fumezi in biserica sau in curtea bisericii, nu? Ei bine, eu care sunt credicios, consider ca nu e mare pacat sa aburesti. Totusi, fiind o placere, nu o sa fac acest lucru. In noaptea Invierii, la slujba, nu voi aburi nici tigari electronice.

Dar in Saptamana Mare, cand voi tine post, voi folosi tigara electronica. Voi ce credeti despre acest subiect??? Hai, exprimati-va!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

