V-ati ingrasat de cand folositi tigara electronica?

V-ati ingrasat de cand folositi tigara electronica?

V-ati ingrasat de cand folositi tigara electronica?

Pentru foarte multi fumatori (in special pentru femei) teama de a se ingrasa daca vor renunta la tigarile clasice este foarte mare. Chiar si aici pe blog primesc adesea comentarii de genul „Ma voi ingrasa daca ma las de fumat cu tigara electronica?”

Este adevarat ca exista studii care confirma ca nicotina este o substanta care inhiba pofta de mancare si am mai discutat despre acest subiect. Teoretic, daca veti renunta la fumat cu tigara electronica, care contine nicotina, nu ar trebui sa aveti probleme. Eu personal, aburesc de 2 ani, si nu m-am ingrasat deloc dupa ce am renuntat la fumat. Acum aburesc e-lichid concentratie low de care sunt foarte multumit. Am mai intrebat si alti aburitori de tigari electronice ce efecte secundare au intampinat dupa ce au renuntat la fumat, insa luatul in greutate nu a fost unul dintre ele.

Acum, cum noi suntem unici in univers, este normal ca si organismele noastre sa fie unice si sa reactioneze diferit. De aceea nu pot sa garantez cu certitudine nimanui ca nu se va ingrasa pentru ca nu am de unde sa stiu cum de altfel au aparut tot felul de schimbari in organism la unele persoane neasteptate, pe care nu le-am mai auzit la nimeni. Aceste schimbari nu au fost majore, dar au aparut totusi.

Ce doresc sa fac, si sper sa si reusesc cu ajutorul vostru, este un sondaj prin care sa imi raspundeti daca v-ati ingrasat sau nu. Astfel cei care doresc pe viitor sa renunte la tigarile clasice cu tigari electronice pot sa isi faca o idee de procentul persoanelor care au luat in greutate. Sunt convins ca in special doamnele si domnisoarele isi vor lua o „piatra de pe inima” daca vor vedea aceste procente.

Asadar dragilor, apelez din nou la voi cu intentii bune si va rog sa raspundeti sondajului de mai jos 🙂

8 comentarii

  1. Da, este curios, in cei 25 de ani cat am fumat m-am lasat de 3 ori de fumat pentru o perioada mai indelungata si de fiecare data dupa 2-3 luni am luat in greutate aprox.10 kilograme, acum am 4 luni de cand o aburesc si curios … nu am luat nici un kilogram in plus, am reusit insa sa mai slabesc cateva kg dar asta se datoreaza faptului ca s-a incalzit afara si pot sa ies la alergat cate o ora dimineata. problema ingrasatului se pune altfel, cand te lasi de fumat trebiue sa ai intotdeauna o activitate iar acea activitate (ca sa mai uiti de fumat) este ca va trebui sa rontai cate ceva tot timpul, in schimb acum daca ai chef de fumat pufai putin din aburitoare si creierul se relaxeaza, nu mai trebuie sa il ti ocupat cu alte dulciuri,dropsuri samd. PASTE FERICIT

  2. Ironic! Am peste 1 an si 2 luni de aburit, dupa 16 ani de fumat, NU m-am ingrasat deloc… De mancat, mananc mai mult ca inainte, gustul mancarii este total schimbat, dar, ca femeie daca vrei sa arati bine, mai mananci si cu „cap”… Eu, una, mi-as fii dorit sa ma mai ingras, dar la mine lasatul de tigarile clasice cu ajutorul tigarii electronice, nu m-au ajutat sa ma ingras, chiar am renuntat si la nicotina din electronica. La mine nu a fost valabila aceasta chestie. Am mers la farmacie sa intreb, daca exista vreun tratament de ingrasare, dar cum cea mai multa lume are probleme cu slabitul, nu am gasit! 🙂
    Fetelor, incercati cu incredere tigara electronica!
    Cu simpatie, Cristina M!

  3. Nu, folosesc de cam 1 an , si nu am avut astfel de probleme

  4. dupa 25 de ani de fumat am trecut la tigara electronica,mi se pare destul de ok,nu mai simt nevoia sa le iau pe cele normale,dar in schimb am pus 10 kg in prima luna -martie 2012- si nu mai reusesc sa le dau jos .Oare cum se poate proceda?va ginditi ca a trebuit sa schimb toata garderoba…nu maninc mai mult ca inainte,ba chiar incerc tot felul de restrictii la mancare si dulciuri…am 1,55m si 62 kg la 45 de ani,imi vine sa mor ca eu mai mult de 54 kg nu am avut niciodata pina acum,mai repede ma sari decit ma inconjuri….hahaha

    • Mariana… cel mai probabil, ai trecut la tigara electronica si ai micsorat doza de nicotina cu care era obisnuit organismul. De aici si un apetit mai mare. Eu asta cred… oricum inhibatorul poftei de mancare e nicotina. Deci ar fi singura explicatie. Normal ca trebuie si atentie… sa nu iesi din tiparul normal…

      • am ajuns la 67 de kg,mananc numai buruieni.si 3 km pe jos in fiecare zi ii am asigurati de un an……….sunt tare dezamagita…m-as apuca din nou de tigarile normale,dar cand stau si calculez banii ….

  5. M-am ingrasat vreo 14 15 kg de cand cu electronica :((((

    • Offf… ce ne mai place shaorma asta.. vorba clasicilor. Te ingrasi oricum daca papi la greu, parerea mea. Acum ce sa zic, sport si cura… se poate slabi. Eu pun in weekend 2 kg si in timpul saptamanii le dau jos. Aveti grija oameni buni, ca de la o varsta kilogramele se pun mult mai usor.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

