In 2011, Tigara electronica Ego-T a fost cel mai vandut produs de la Sailebao

Potrivit oficialilor de la Sailebao, Tigara electronica Ego-T a fost cel mai vandut produs pe piata din SUA si UE, in 2011. Exista mii de consumatori care se mandresc cu aceasta tigara electronica. Si daca stau bine sa ma gandesc, cred ca le dau dreptate celor de la Sailebao, avand in vedere cata valva a facut acest produs numai in Romania cand a fost lansat. Ego-T a fost intr-adevar o incantare pentru toti utilizatorii de tigari electronice.

Practic Tigara electronica Ego-T a dus o revolutie in industria tigarilor electronice. Pana la aparitia ei, nu mai exista nici o tigara electronica care sa aibe o capacitate asa mare de stocare a e-lichidului. Cartusul Tank a fost o adevarata inventie, care la vremea aceea s-a dovedit a fi foarte practica. Capacitatea de stocare a cartusului este de pana la 1.2 ml.

De asemenea capacitatea bateriei este o alta calitate a acestui model, bateriile avand capacitati de 650, 1100, 1300 de mAh. O baterie completa poate tine pana la 700-1000 de pufuri. Cantitatea de vapori pe care o ofera este uriasa iar TH-ul este excelent.

Desigur, la inceput au existat si cateva minusuri la acest produs, ca de exemplu scurgerile de e-lichid. Nu am mai folosit de mult timp acest model insa, din experienta mea ca utilizator de tigari electronice stiu ca de obicei tehnologia se perfectioneaza. Tind sa cred ca si in ceea ce priveste modelul Ego-T s-au facut imbunatatiri cu privire la acest aspect.

Cert este ca tigara electronica Ego-T este un model care a adus o evolutie majora in industria de tigari electronice. Cu scurgeri sau fara scurgeri, Ego-T a fost o adevarata incantare pentru toti. Spun „a fost” pentru ca cei care sunt aburitori de mai mult timp stiu ca deja exista modele mult mai evoluate ca Ego-T. Insa, vorba aceea, nu trebuie sa uitam de unde am plecat, in numai cativa ani industria a evoluat de la baterii de tip AAA si cartuse cu vatelina, la baterii de tip litium-ion si cleromizoare. Incercati sa va imaginati ce se va intampla in urmatorii 10 ani….

8 comentarii

  1. intradevar ego T este o tigara electronica reusita zic eu , bateria tine in jur de 12 ore iar rezerva cu nicotina in jur de 2 zile , fata de tigara 510 T , aceasta este parfum , isi merita banii ! oare este alta si mai performanta ?

  2. Pt ca tu, admin ( :p ), ai folosit si una si alta, chiar exista, realmente, vreo diferenta de calitate/functionare intre Ego W clasic de la SLB si Ego W Vipercig? 🙂
    Si o sa iti spun si de ce te intreb… Pt ca am cautat peste tot, inclusiv pe vipercig.com, si nu am gasit nicaieri sa spuna 1 lucru pe care il face mai bine, 1 caracteristica imbunatatita fata de Ego W SLB. Numai exprimari generale, ca „sunt mai bune”/imbunatatite. Poate ar fi de ajutor celor interesati.

    • Sigur ca exista diferente. Si clearomizorul este diferit. Gustul si TH-ul sunt clar superioare la tigara electronica Ego W Vipercig. Asta e principala diferenta. In plus cel putin in cazul meu, clearomizorul de vipercig tine mai mult decat cel de SLB.

  3. Salut tuturor !
    Am trecut de la tigara clasica la tigara electronica prin anul 2008 si vreau sa spun ca mi-au trecut prin mana majoritatea tigarilor electronice aparute pe piata, dar singura care m-a satisfacut pe deplin este EGO-C. Dupa parerea mea nici una nu se poate compara cu aceasta, din multe puncte de vedere: intretinere usoara, chiar si pentru incepatori, raport calitate/pret, consumabile si aici ma refer la „pastila de aromizor” – ieftina, foarte durabila si rezistenta la abuzuri, fara nici un pic de scurgeri, gust si TH clar superioare multor tigari cu renume etc. Sa asteptam sa vedem ce ne rezerva viitorul, tehnologia avanseaza incredibil de repede si cu siguranta vom avea parte de lucruri din ce in ce mai performante. Sunt convins de acest lucru.

    • Jan… nu stiu ce ti se pare tie usor de intretinut… sa schibi pastila? :)) De asemenea multe din Ego C curg de rup… la fel ca si ego tank. E de fapt aceeasi palarie, decat de atomizorul este desfacut in carcasa si pastila… costuri de intretinere ceva mai mici. Insa eu n-am fost niciodata satisfacut cu aceasta tigara electronica… Oricum… poate ai fost tu norocos.

      • Cand am spus intretinere nu m-am referit la schimbarea „pastilei de atomizor” ci doar la intretinere (curatare), nu inlocuire consumabile. Am un set de 2 buc. Joyetech eGo-C 650 mah din luna februarie anul acesta si pot spune ca pana acum nu am avut nici un fel de probleme legate de scurgeri de lichid cu toate ca nu am schimbat niciodata cartusele (acestea sunt gaurite din fabrica), iar pastilele de atomizor le-am schimbat cam la 3 saptamani si nu pentru ca s-ar fi ars, ci pentru a beneficia de gustul deosebit pe care ti-l da un atomizor nou. Nu stiu de unde achizitioneaza unii aceste kit-uri, dar daca acestea sunt contrafacute sa nu se astepte ca o sa le functioneze impecabil. Si eu m-am „ars” de multe ori (am luat teapa cum se spune, doar datorita pretului mai mic) si, intradevar, ai tendinta de a spune ca acea tigara nu este buna de nimic, dar daca o procuri de la un magazin care vinde originale se vede imediat diferenta. La fel si lichidul, daca este de proasta calitate nici tigara nu functioneaza perfect. Nu am nici un interes sa laud un anumit tip de tigara, dar Joyetech eGo-C, pentru mine, este cu mult superioara oricarui model pe care l-am folosit pana acum si mi-au trecut foarte multe modele prin mana: DSE 808, 901, 902, eGo, eGo-T, eGo-T LCD, eGo W, eGo SUN, TGO, chiar si „celebra” E-Health. Pana la urma poate am fost eu norocos, dar nu cred deoarece sotia mea foloseste aceleasi tigari ca si mine si nu cred ca mai este vorba de noroc atata timp cat nici ea nu are probleme cu acestea. Cum am spus, atentie de unde cumparati, nu va uitati ca pretul este un pic mai mic pentru ca o sa aveti probleme si nu merita. Sa auzim numai de bine !

  4. eu folosesc tigara ego t de o luna si ce sa zic e bn pana acum bateria tine 4 , 5 zile bineintles e de 1200 si pana acum e bn merge bn nu am avut probleme cu scurgeri de lichid ce sa zic merge bien si nu am probleme cu ea delok eu sunt bucuroasa cu tigara ego t


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

