Cum a primit Dorel cadou o tigara electronica Vipercig


Articol trimis de Dorel, aburitor cu vechime

Am aflat de existenta tigarilor electronice cu mult timp inainte, dar am fost retinut in a cumpara din mai multe motive. Am fost fumator timp de 40 ani si imi era frica sa fac aceeasta investitie pentru ca daca nu as fi reusit sa renunt la tigarile clasice as fi avut discutii in familie, cu sotia.
Avand si mai multe boli cronice m-am gandit ca ar fi bine daca as renunta la fumat, alcool nu am mai consumat din 11 decembrie 1985, tocmai ca sa nu mi se mai adune si alte boli, la momentul respectiv avand bolile: Neurastenie Depresiva Anxioasa, Steatoza Hepatica si Discopatie.
Dar a venit momentul cand mi-am luat inima-n dinti si am facut comanda de un kit de tigari electronice DSE901 iar o data primit acest colet am inceput sa « fumez » tigara electronica.
Acest lucru s-a intamplat pe data de 17 februarie 2011. De la aceea data nu am mai pus tigara traditionala in gura, nu am mai tras nici macar un fum.

In curand se implinesc 1 an si 2 luni de cand folosesc tigara electronica.

De cand am inceput sa folosesc tigari electronice am facut in excel un tabel cu cat cheltuiesc pe tigara electronica si o rubrica cu cat as fi cheltuit daca as fi fumat tigara traditionala. La rubrica pentru tigara traditionala am trecut 300 de ron cu toate ca as fi cheltuit mult mai mult. Pe data de 17 februarie 2012 cand am implinit 1 an de aburit am constatat ca am economisit 2100 roni.

Spunand sotiei ce economie am facut la bugetul familiei mi-a raspuns ‘ dar unde sunt acei bani ?’
Da, o incurajare minunata venita din partea ei insa, acest aspect nu ma mai intereseaza o data ce am reusit sa folosesc numai tigara electronica. Sigur ca asteptam un alt raspuns din partea ei, ca nu mai este miros de tutun in casa, ea fiind nefumatoare nu mai inhala si ea fumul degajat de mine, deci nu mai este un fumator pasiv.

Vreau sa spun ca in ciuda faptului ca am cumparat acest kit DSE 901 am mai cumparat de la o persoana o tigara electronica EGO T « no-name », care dupa 2 saptamani s-a defectat, am cumparat si alte marci de tigari electronice cu tabachera PCC, si am luat si tzeapa cu niste e-lichide. Si cu toate aceste cheltuieli tot am economisit acei 2100 roni.

In sprijinul meu, si pentru a stii cat mai multe despre tigari electronice, de mare ajutor mi-a fost forumul https://forumtigaraelectronica.wordpress.com Pe acest forum am si postat comentarii si tzeapa luata, precum si unele intrebari la care am primit raspunsul prompt, precum si indrumarile necesare pentru a cumpara tigari electronice de calitate si consumabile pentru acestea.

Nu v-am povestit nimic despre situatia mea materiala. Cert este ca nu mi-am permis niciodata o tigara electronica de calitate. Am tot sperat ca voi strange bani pentru ea si intre timp ma voi descurca cum pot, cu ce aveam… cu componente mai vechi, cu cate o baterie folosita, primita cadou. Bolile de care sufar nu-mi mai permit sa fumez tigari clasice.
Tot povestind cu Adminul acestui forum pe mail (nufumat@yahoo.com ), am avut marea surpriza si placere ca acesta sa-i roage pe cativa importatori de tigari electronice de calitate, sa-mi faca o sponsorizare. Le-a povestit situatia mea materiala, starea mea de sanatate si « Evrika ! », a reusit sa-mi obtina o sponsorizare de la site-ul http://www.tigaraelectronica-nr1.ro , carora le multumesc din suflet pentru acest cadou.

Astfel, de Paste, Iepurasul mi-a adus cadou un Kit complet Tigara electronica Ego W Vipercig si o tabachera. Nu va pot descrie in cuvinte emotia si bucuria pe care le-am experimentat. Am trimis cateva poze cu ce am primit si cu care ma voi mandrii fata de cunostinte si de prieteni, pe care doresc sa ii ajut sa renunte si ei la fumat folosind tigari electronice. Pana acum am reusit sa conving cateva persoane sa renunte la tigara traditionala si sa foloseasca numai tigari electronice de cea mai buna calitate.
Ce sa mai… este o mare diferenta sa vapezi o tigara electronica ieftina, de proasta calitate si un Vipercig. Acum scot aburi ca o locomotiva, nevasta-mea se mai si sperie cand intra in camera. 🙂

Cu respect, Dorel care, inca o data va multumeste pentru cadoul oferit cu ocazia sarbatorilor Pascale.

Nota Admin Forumtigaraelectronica: Dorel, ma bucur tare mult ca am putut sa te ajut. Sper sa-ti ajute Dumnezeu sa fi sanatos si sa te bucuri de tigara electronica oferita. Multumesc totodata si importatorilor Vipercig, tigaraelectronica-nr1.ro care au stiut sa asculte rugamintea mea de a te ajuta si a-ti face acest superb cadou de Paste.

5 comentarii

  1. Salutare, sunt posesor de Vipercig de 1 luna si putin…ideea este ca acum cateva minute a suferit un soc mecanic, in sensul ca am asezat`o vertical..si din greseala am atins`o si a cazut pe birou..ideea este ca LEDul bateriei se aprinde insa aburi nu`mi mai da…am incercat s`o conectez si la incarcator si LEDul de pe incarcator ramane tot verde…deci banuiesc ca s`au dezlipit firele prin ea..daca o avea asa ceva (la electronica nu excelez). Ideea este: o mai pot repara cumva? Si daca da, cum? Merci frumos si scuze daca nu am postat unde trebuie.

    • Mda… cu siguranta s-a dezlipit un fir. N-ai decat sa incerci s-o desfaci… am scris aici un articol despre cum sa faci asta. Daca nu esti priceput, roaga pe cineva care se pricepe.

      • Am gasit postarea legata de repararea bateriei si intr-adevar a fost cum am banuit, era dezlipit un fir. Am remediat problema cu folie de aluminiu (neavand fludor si letcon hihihi) facuta monobloc (impaturita in mai multe straturi). Merci pt prompitudine man! Aburi de calitate hihihi !

  2. Al meu TGO,a cazut accidental din buzunarul de la piept ,pe betonul din curte ,de vreo doua ori,poate nu a cazut bine ,merge struna….chestia e sa nu mai incerci sa bati cuie cu ea :)))

  3. Foarte frumos gest. Felicitari celor implicati


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

