Top tigari electronice 2012

Dragilor, astazi fiind o zi de luni superba, mi-am propus sa organizez un top al tigarilor electronice in 2012. Daca Sailebao a facut un top pentru a afla care este cea mai vanduta tigara electronica a lor, eu vreau sa vad care este cea mai apreciata tigara electronica in 2012 in Romania.

Astfel am organizat un sondaj mai jos unde am pus, care am considerat eu, ca sunt cele mai utilizate tigari electronice in acest an. Am pus si modele noi aparute, iar daca o sa mai apara si altele, si o sa vad ca sunt foarte apreciate, o sa le adaug.

Daca printre posibilele raspunsuri nu se ragaseste si modelul de tigara electronica pe care il preferati dvs. va rog sa il scrieti intr-un comentariu. Eu o sa iau in considerare toate raspunsurile voastre si o sa incerc sa organizez un clasament cat mai elaborat. La sfarsitul anului, fac bilantul si o sa vedem care a fost cea mai apreciata tigara electronica in 2012 in Romania.

Stiu ca in ultima perioada am organizat multe sondaje de opinie si am solicitat ajutorul vostru pentru a le completa insa, aceste sondaje de opinie nu sunt doar niste „nebunii” ale mele. Incerc cu ajutorul vostru sa aflu dorintele si supararile voastre pentru a ne face viata mai usoara noua aburitorilor de tigari electronice. La un moment dat eu o sa fac publice unele sondaje si pe alte site-uri si astfel ele vor fi vazute de toata lumea. Unele dintre ele, ca de exemplu cel cu titlul „Oameni dezamagiti de tigara electronica”, au scopul de a prezenta opiniei publice cat de satisfacuti sunteti sau nu de tigara electronica. Iar acesta este doar un exemplu, exista si altele care au si alte scopuri insa toate doresc sa afle parerea voastra in calitate de utilizatori de tigari electronice.

Prin urmare, apelez din nou la voi, si va rog sa completati acest sondaj. Va rog, cei care aveti cunostinte, sau care frecventati retelele sociale, sa dati un „share” si sa rugati si pe alti sa completeze sondajul. Va multumesc anticipat! 🙂

P.S. Abia astept sa vad rezultatele!

1 comentariu

  1. Clasamentul ar fi real daca cei care voteaza au utilizat toate modelele de tigari electronice folosite in sondaj si care le-ar da posibilitatea sa aleaga pe cea mai buna dintre ele. Daca o persoana a folosit doar unul sau doua modele de tigara este dispusa sa voteze una dintre cele doua ca fiind cea mai buna, iar clasamentul ar arata doar care a fost cea mai vanduta tigara si nu cea mai apreciata dintre ele.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

