Review tigara electronica pentru femei, Lipstick Vipercig

Dragi cititori, va aduc in atentie noua tigara electronica Lipstick Elipse Vipercig, pe culoare rosie destinata in primul rand femeilor si in al doilea rand, pe culoare neagra, barbatilor care cauta un design mai deosebit.
De multe ori am fost intrebat de cititoare care doreau sa renunte la fumat ce tigari electronice le recomand. De multe ori eram pus in situatia in care sa nu stiu ce sa le spun… ce compromis sa fac, forma sau putere… ce sa aleg?

Am fost intrebat de fumatoare de 2 pachete de tigari pe zi, ce tigara electronica li s-ar potrivi. Normal ca nu puteam sa le recomand tigari electronice dse901… avand o baterie ce nu face fata la doua pachete de tigari pe zi. Am fost nevoit sa le recomand tigara electronica Ego W Vipercig (preferata mea), desi stiam ca forma acesteia nu e tocmai potrivita pentru o femeie.

tigara electronica vipercig lipstick elipse

tigara electronica vipercig lipstick elipse

Dupa cum stiti, femeile sunt foarte pretentioase la designul produsului cat si la modul cum vor arata ele folosind acest produs. Iata ca acum am ce sa le recomand. S-a lansat tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig. Dupa umila mea experienta in accesoriile femeiesti aceasta seamana foarte bine cu un ruj.
Desi sunt barbati care folosesc tigara electronica Elipse pe culoarea neagra, mie mi se pare o tigara electronica destinata femeilor. Vipercig a finisat designul tigarii electronice Elipse si mai aproape de dorintele feminine si a numit-o “Lipstick”… adica ruj, de la forma acesteia.

Din dorinta de a stii cat mai multe despre tigari electronice si de a va informa, am testat si eu pentru Dvs., impreuna cu prietena mea (cum altfel? 🙂 ) , tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig.
Sa va impartasesc impresiile. Tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig dispune de o baterie de 350 mAh, aproape dubla fata de tigara electronica dse901. Din punctul meu de vedere dse901, forma sa clasica de tigara, este recomandata doamnelor si domnisoarelor care fumeaza sub un pachet de tigari pe zi. Nu prea exista pe piata o tigara electronica potrivita celor care depaseau un pachet pe zi.

Tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig le va satisface deopotriva si pe fumatoarele de sub un pachet pe zi si pe cele de peste un pachet pe zi, datorita bateriei mai puternice. In plus, designul este foarte atragator pentru femei, cel putin asa mi-a marturisit prietena mea. 🙂
Dimensiunea acestei tigari electronice este egala cu o tigara normala… si nu din cea mai lunga. Este mai scurta si decat dse901.

Tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig dispune de tehnologia Tank, avand un rezervor care se umple cu lichid. Astfel, nu veti fi nevoite, dragi aburitoare, sa umpleti cartusul dupa fiecare 10 pufuri. Un rezervor plin de lichid va poate ajunge o zi intreaga… normal daca nu fumati exagerat de mult. Este foarte simplu sa scoti Elipse Lipstick Vipercig din geanta si sa tragi un “fum”. Nimeni nu se va uita la voi surprins, pentru ca vor avea senzatia ca v-ati scos rujul.
Industria de tigari electronice se dezvolta si astfel apar diferite modele de tigari electronice pentru toate tipurile de fumatori si pentru fiecare sex in parte.

Butonul de la tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig se aprinde in 3 culori, in functie de puterea bateriei. Astfel veti putea stii cat va mai tine bateria… Colorile sunt placute: albastru, albastru+portocaliu si portocaliu.
Nu v-am pomenit nimic despre gust. Gustul la aceste tigari electronice este fin si placut. Nu am incercat-o cu un lichid foarte tare, sa-mi dau seama cat de aspru este, insa sunt convins ca face fata. Cantitatea de vapori nu este ca la Ego W Vipercig, insa este suficienta.

Singurul inconvenient care mi s-a parut, in primul rand pentru incepatoare, prima incarcare cu lichid poate fi dificila. Desigur daca nu citesc instructiunile de folosire. De ce spun ca mi s-a parut dificila prima incarcare? Rezervorul care se umple cu lichid are un capacel ce trebuie gaurit. Nu merge gaurit cu un ac pentru ca este dintr-un plastic. Ar merge gaurit cu un cui, insa pentru o femeie, e ceva pe care nu i-l ceri. Trebuie gaurit direct cu atomizorul. Pentru acest lucru, trebuie sa prindem atomizorul la baterie si sa apasam puternic rezervorul (care e gol) pe varful atomizorului. Se va gauri, atomizorul avand un varf puternic. Pe urma trebuie sa-l scoatem, sa-l umplem pe gaura nou facuta si sa-l punem la loc.
E mai greu doar la prima incarcare, ca sa gauresti acel rezervor, pe urma doar il scoti si-l umpli pe gaura existenta. Vipercig a ales aceasta solutie pentru a nu exista scurgeri de lichid. La capacelele de silicon, dupa cum stiti la sistemul de tigari electronice Ego Tank exista des scurgeri din acest motiv.

In afara de prima incarcare, restul este foarte usor cu tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig.
Un alt plus, este faptul ca tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig poate fi folosita cand sta la incarcat… pe sistemul de Passtrough. Adica daca ai uitat sa incarci ambele baterii (ca ai doua in kit), poti “fuma” atunci cand incarci bateria.

Un alt avantaj este mufa de NOKIA pentru incarcare. Poti folosi un incarcator de NOKIA pentru a incarca bateria. Multi oameni au telefoane Nokia… asa ca-l vad ca pe un avantaj.

Ce sa mai, Elipse Lipstick Vipercig mi se pare cea mai draguta tigara electronica pentru femei… doamne, domnisoare. Nu mai sunt nevoite sa stea in mana cu tigari electronice ce au dimensiunea unei banane. :)) … exagerez putin, insa nu este elegant pentru ele.

Dragile mele domnisoare si doamne, va urez sa renuntati la fumatul clasic si sa incercati tigara electronica Elipse Lipstick Vipercig disponibila pe http://www.tigaraelectronica-nr1.ro

5 comentarii

  1. am cumparat tigara asta si curge lichidul din tank, in jumate de ora e gol tancul si tigara unsa, am schimbat tankul, am schimbat atomizorul, am schimbat tigara – ca erau 2 in kit – degeaba
    mi se pare ca am aruncat banii dati pe kit 😦

  2. Am de vanzare un atomizor ,un tank si un capac,plus bonus.o sticla de e lich …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

