Am vapat tigari electronice la galele Stand Up Comedy

Galele Stand Up Comedy

Marturisesc acum ca sunt un fan al genului de Stand Up Comedy, asa ca n-am putut sa ratez prima Gala a Premiilor Stand Up Comedy 2012, ce a avut loc la Palatul Copiilor, in Bucuresti. Mi-am luat cu mine tigara electronica si prietena si m-am dus sa ma distrez.

Cum bine stiti, in salile de spectacol nu se fumeaza. Insa erau oameni care vapau linistiti tigari electronice. A fost nebunie… sala arhiplina, au pus organizatorii scaune si pe scari si pe scena. Mi-am dat seama ca sunt multi iubitori de Stand Up, un nou gen de Show in Romania. E drept ca a aparut in urma cu vreo 8 ani la noi, insa eu zic ca abia acum a devenit mai cunoscut. Printre cei care au performat s-au numarat: Teo, Vio, Costel, Micutu, Radu, Sorin, Badea si Bordea. Mi-a parut rau ca a lipsit Bobonete, care este si aburitor de tigara electronica.
Ce sa va zic… am ras la greu, baietii au facut super show ce a durat aproape 5 ore. Ne plictisiseram de ras… lumea facuse febra musculara la falci… spre final, desi Costel a incheiat actul artistic la un nivel ridicat, oamenii cu greu mai puteau sa zambeasca. Toti eram nerabdatori sa plecam, anchilozasem pe scaune. :))
Ca sa fac si eu o glumita, daca toti oamenii ar vapa tigara electronica la spectacole, n-ar mai fi nevoie de masini de fum.

Normal ca fumatul si tigarile n-au lipsit din glumele lor. Mi-a parut rau ca n-a existat nici o gluma pe subiectul tigari electronice. Il astept pe Bobonete sa faca un show pe subiect. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Favoritii mei la acest show au fost: Bordea, Teo, Costel si Micutu. Insa toti au fost buni. Am ras cu lacrimi la o gluma despre femei si fumat, despre cum simt ele nevoie sa bage tigara in gura si despre metode de inlocuire a acestui obiect. Stiu, va ganditi la o tigara electronica, insa nu despre ea era vorba aici. :))
Inchei acest articol prin a le ura tuturor comediantilor de Stand Up de pe la noi, mult succes! Si daca vreunul ma citeste, astept glumita cu tigari electronice. Si vedeti sa nu puneti tigara electronica intr-o lumina negativa, ca o sa va cert rau pe aici.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

