Tigara electronica supusa unui nou studiu

Va amintiti ca in multe articole, pe baza cercetarilor ce s-au facut pe nicotina, mi-am tot dat cu presupusul si am tot spus ca este posibil ca nicotina prezenta in tigara electronica sa ne ajute memoria? Ei iata ca in sfarsit a aparut un studiu legat strict de acest subiect care demonstreaza ca tigara electronica imbunatateste memoria utilizatorului.

In cadrul unei conferinte ce a avut loc la Londra, in luna aprilie, Societatea Psihologica Britanica a prezentat rezultatele unei cercetari cu privire la tigari electronice si memorie. Studiul condus de Societatea Psihologica Britanica a fost realizat pe 85 de fumatori carora li s-au oferit tigari electronice donate de o companie din Marea Britanie. Scopul acestui studiu a fost de a masura cum reduc tigarile electronice pofta de nicotina si cum afecteaza acestea memoria de lucru. Cercetatorii au descoperit ca memoria s-a imbunatatit in randul utilizatorilor de tigara electronica. De asemenea, acestia au descoperit ca pofta de nicotina a fost redusa mai mult la barbati decat la femei.

Multi ar putea spune ca aceste rezultate nu inseamna mare lucru, insa ele reprezinta un inceput. Pe baza rezultatelor obtinute si alti cercetatori ar putea fi motivati sa studieze mai departe aceasta problema legata de tigari electronice. Si ar fi frumos sa se intample asta nu pentru mine, sau pentru cei ce deja folosesc tigara electronica, ci pentru acei fumatorii care inca nu s-au convins ca trebuie sa renunte la tigarile traditionale. (Articol publicat pe forumtigaraelectronica.wordpress.com)

Pentru mine si pentru cele cateva milioane de fumatori care au renuntat deja la tigarile traditionale cu ajutorul tigarilor electronice aceste studii nu sunt atat de importante. Pentru ca noi deja stim ca tigara electronica nu ne face rau pentru ca simtim asta. O simtit zilnic de cand ne ridicam din pat si pana ne intoarcem la loc. Si credeti-ma ca o simtim in toate modurile, atat in corpul nostru, in mintea noastra cat si in buzunarul nostru 🙂

3 comentarii

  1. De acord cu convingerea ta că deocamdată nu există efecte negative, dar până acum nu am văzut nici un post dedicat centralizării experienţelor negative asupra tonusului sau a capacităţii pulmonare ale utilizatorilor, eventual confirmat cu rezultate medicale (radiografii, analize sânge).Propun deschiderea unui asemenea topic,pentru eliminarea oricăror îndoieli cu privire la gradul de risc la care ne expunem sau nu ne expunem.Peste tot văd asigurări din partea cunoscătorilor referitor la compoziţia substanţelor din elichide, care s-ar regăsi în alimente, dar noi nu ingerăm lichidul, noi îl inhalăm!.Nu ajunge în stomac, ci în plămân.Poate bine merci să fie în lichid ceva ce este şi în sare, dar sarea nu o respirăm, ci o halim.Sunt noţiuni diferite alimentaţia cu respiraţia.Deci, eu vapez de 3 luni:901 t,ego-c LR şi SR,iar acum bag ego-c twist cu urmatoarele carto/clearo: gs312,gianto ce2 v2,kanger dual coil,boge 501 lr şi sr, şi, în general, nu prea mă simt bine,obosesc repede când vapez, şi mă simt f. bine când nu vapez 2 zile.

    • Pai nu ai vazut asemenea post pentru ca nu mi s-au semnalat astfel de cazuri. Eu vapez de peste 2 ani tigara electronica si n-am astfel de probleme. Am fost si la pneumolog si mi-a zis ca sunt sanatos tun. Acum nu stiu cum esti tu ca utilizator. Poate exagerezi putin cu nivelul de nicotina sau cu vapatul… sau poate ca ai vreo alta problema de sanatate de care nu stii.. doamne fere!

  2. Valer,subsrciu la comentariul forumistului,si spun ca cel mai bine ar fi sa consulti un medic,sa nu care cumva sa suferi de te miri ce…si ti-o spun pentru ca am mai dat si pe alte forumuri ,nu doar pe aici,iar in ce grad a ajuns sa ma „subjuge”tigara electronica daca ti-as spune in mod sigur te-ai speria (acu nici nu te gandii la tampenii).Insa sincer.nu am vazut pe nimeni sa spuna ce spui tu,ca te oboseste vapatul…de aceea iti recomand un control.Bine ca recomand ,ca eu am oroare de medici,mai ales de cand am si stat cu ai mei parinti in spital pana s-au stins,D-zeu sa-i Ierte !…si plus de asta Valere,de ce sa imi spuna un doctor ca am evoluat in bine,cand vad eu transformarile?dimineata nu mai am un gust de carne in putrefactie in gura -chiar asa si asociasem mirosul acela-,cand nu mai dau recitaluri dimineata ,cand nu mai obosesc asa repede,cand ca barbat,primul lucru inca adormit nu mai este sa dau cu perina in ceasul desteptator,ci sa imi caut o pozitie de echilibru,pentru ca trezirea „pe burta” e extrem de instabila-risc sa nu ating salteaua cu barbia:)))…. Orice om e cel mai potrivit doctor pentru el insusi….cand fumam ,imi spunea cate un doctor,sa renunt la fumat,insa el fuma ca sarpele….si culmea,el inca mai fumeaza,eu nu:))…poate pe acelasi principiu prin care biserica vede ca fiind un pacat sa fumezi(bine .tot pacat e si chiar mai mare ,si ca iti arunci soacra la urs)insa duminicica la slujba-si stiu caz concret nu din auzite,popa,prin altar,iesea in spatele bisericcii sa rada cateva fumuri de tigara,apoi se intorcea la piosii enoriasi…eu personal am avut altceva….ma speria dependenta subita fata de tigare electronica,atat de tare incat cautam rapoarte toxicologice asupra lichidelor…daca inainte cand intamplator nu aveam tigari ,ma visam fumand ,acum din contra ma visez vapand ,intr-o noapte am avut un vis ca inotam intr-0 piscina ,afara era un soare torid,iar cand am iesit din piscina ,in faldurile prosopului meu albastru inchis ,statea lenes TGO -ul meu,din care am tras cu nesat Dacii expresso (m-ati prins,era aroma facuta chiar de mine)….inca vise cu Vipercig sau LavaTube knightrider nu am avut….din simplu fapt ca desii imi doresc asa ceva nu le am….inca:))..Da,revin,ca urmare a cautarilor mele,asupra lichidelor,am vazut ca atat sunt de” toxice” si „nocive” regasindu-se in mai toate aromele folosite in cofetarii,incat…..poate o sa imi spuneti ca sunt nebun,si oricum la cati mi-au spus asta as lua-o ca pe un compliment,insa ,da am ajuns si pana acolo ,incat sa imi prepar propriile arome ,propriile mix-uri pe care le supun degustarii cand ma intalnesc cu putinii vaperi din cercul meu de prieteni,insa care sunt unanim apreciate!deci,la doar o luna de la primul abur,sa ajung deja sa ma „subjuge”atat de mult microbul,incat ,nu dpar sa confectionez rezistente la atty,_daca tot lucrez sub lupa la integrate de motherboard,cat imi ia sa fac o rezistenta?,am ajuns mai mult sa imi fac propriile arome,oare la un an,ce voi face?:)))Ca vorbesti de topic,poate ca ar trebuii sa propunem forumistului nostru,sa deschida un topic legat de retete,mixuri,hand made….pun ramasag ca ar „ploua”cu pareri,retete,cum ar fi aia,da sa vezi ce e ala,etc:))…asa ca nu va speriati ,nu exista aspecte negative,e ca si cum ai spune ca daca imi e sete,beau apa,are vreun efect negativ?Si inainte sa inchei,,,ceea ce vor ramane ever,aspectele negative ale tigarii electronice – in acceptiunea mea -sunt doua: 1 -intotdeauna ,cand vapez,mai ales dimineata ,dar absolut intotdeauna ,imi da o stare de…cum te simti cand te simti prost,cu o furie interioara ce nu o poti face sa erupa,furia cat de prost ai putut fi ca in 20 de aani ai ars atatia bani pe tigari,ai pierdut atat „teren”comnparativ cu un nefumator…..si 2 :cand te afli in oarece momente intense cu „jumatatea de pat”si inchipuiti-va in orice pozitie ati fi,cum ai putea sa tii in buze o cata „duda”?Mda ,oricat de mult iti place sa faci sex cu tigara in gura ,cu analoaga era mai usor,insa deh,merita efortul:))Aburi cat mai densi!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

