Sa facem o revolutie pentru tigara electronica?

Acest material mi-a fost trimis printr-un comment de un membru activ al forumului, caruia ii multumesc! Mi-a placut si am vrut sa-l cititi cu totii. Va reamintesc tuturor ca puteti trimite povestiri cu si despre tigari electronice pe adresa de mail nufumat@yahoo.com.

Comment trimis de Dacii,

Am citit cu atentie ,de cateva ori ,raspunsul tau si iti multumesc in primul rand pentru timpul pe care mi-l acorzi,stiu ca faci o munca titanica si numai raspunzand atator insi, dar sa te mai si documentezi si sa scrii astfel de ne tii pe atatia cu ochii in monitoare! E o munca titanica, insa pe cat de grea pe atat de frumoasa ,la care ,fara menajamente iti spun ,mi-ar place sa fiu partas. Respect asta si tine-o tot asa ,nici nu ai idee cat bine faci,plecand si numai de la exemplul propriu… insa,in legatura cu ce am scris anterior, raman ferm pe pozitii :)), poate ca asa sunt eu mai incapatanat (ce vrei mi-s ardelean:)) sau poate ca si tine sunt capabil mai bine sa “mor” pentru o idee decat sa renunt (si suntem atat de putini,incat ar trebuii sa fim pusi in rezervatii,protejati prin lege!)

Sa recunoastem ca odata, cineva – si dupa cate vad cat de curand –  se va ridica sa stea stavila descreieratilor care apar in media, doar de dragul de a-si hrani vanitatea iar acela ce va face asta, clar ca va avea “spate “asigurat de cateva mii de vaperi… tu spui ca pe tine te citesc 1500 de oameni, multi sunt deja vaperi iar ceilalti in devenire, oameni care sunt convins ca te vor sustine! Sa nu uitam, ca mai sunt si alte forumuri cu mii de vaperi, sunt convins ca stii si tu, nu as vrea sa dau nume, insa si ei daca stiu de o atare miscare de a ne unii toti pentru o cauza ,se aliaza! Sa recunoastem sincer, suntem contemporanii unei revolutii, cea creata de tigara electronica care deja schimba lumea in timp relativ scurt ,insa de noi depinde daca sa fim doar CONTEMPORANII acestei revolutii sau PARTASI la aceasta revolutie!

Dupa umila mea parere  este ceva grandios, numai gandindu-ne la anii de viata care ii dai unui om care apeleaza la tigara electronica… unul dintre argumente -si e doar unul din atatea -,este acela ca la fiecare 8 secunde un om pe glob moare din cauza fumatului… oare de la aparitia tigarii electronice cate 8 secunde au trecu,si nu a murit nimeni? Am convingerea ca si altii pe care acest forum i-a schimbat(Dorel,Cristina ,Bogdan,etc),incearca sa convinga pe altii la randul lor, sa aleaga o cale mai sanatoasa de a “fuma”, insa de ce sa fim doar niste scantei razlete, in speranta ca vom aprinde alte scantei, pe cand uniti fiind ce foc urias am fi? Si sa mai tinem seama ca esecul nu ar intra in discutie, pentru ca si in cazul unui esec, am pune atator oameni, atatea semne de intrebare, incat randurile noastre ar creste colosal. Am avea toate sansele, pentru ca schimbarea s-a produs! Uite, intr-un articol al tau spuneai de al 3-lea colos al tigarilor din America ,cel ce produce tigaretele Kent,ca a preluat o fabrica de tigari electronice! Oare de ce? Ca sa o inchida? Nicidecum ar fi o pata neagra pe blazonul lor si daca vrei ,daca ar inchide-o s-ar recunoaste infranti in fata tigarilor electronice (prima mea facultate este ISE asa ca am putin habar de management si politici de marketing ), ci ca ei sa produca tigari electronice, sa nu piarda teren, in fata viitorului caruia nu se pot opune, cautand bineinteles sa fie lideri si in acest domeniu… pur si simplu, se adapteaza …

In Anglia, unul din 3 fumatori a trecut pe tigari electronice, la ei se vand in farmacii… sunt atatea argumente pro, iar noi ne lamentam de cate ori apare o paragladina la tv si vorbeste in necunostinta de cauza, ne lamentam ca… pana si o publicitate negativa la adresa tigarii electronice e totusi reclama la urma urmei?

Eu oricum am ales o cale, vazand cat m-a schimbat tigara electronica, facandu-ma sa renunt la ceva ce 20 de ani am incercat sa renunt, prin metode ce m-au costat… atat banuti cat si kilograme in plus:)) Am sa fac lobby tigarii electronice, nicidecum unui site sau unui magazin online, sau vreunui produs anume, prin site-uri de socializare, pe Comunitatea Moto, m-am gandit si la niste filmulete pe Youtube (deci o sa ma vedeti si voi,si poate chiar sa si radeti la gandul ,ca un ditamai colosul la 1,85,se uita la vanzatorul de tigari electronice cu ochi mirati atunci cand pentru prima data a vapat nicotina cu nivel high si avea lacrimi in barba si nicidecum de emotiune:)).

Ma gandesc in viitorul apropiat sa scriu si la ziarul local un articol pe tema aceasta, a tigarii electronice si a beneficiilor ei,… sper sa ma lasi sa ma documentez si de pe aici,nu?:)) NU caut remuneratii, nu fac publicitate, ci doar o fac pentru ca stiu ca sunt altii ca si mine care atatia ani sunt prinsi de acest viciu, care ca si mine au cautat sa renunte – daca fiecare ne-am apucat de fumat, copii fiind, din dorinta de a fi mai maturi de a parea interesanti cu tigarea in mana, ulterior toti am incercat sa si reparam raul produs ,si un numar extrem de mic, poate insignifiant au reusit… ci vreau sa o fac din simplul motiv ca EU CRED si asta e de ajuns!
Iar eu am ajuns sa mai cred in extrem de putine lucruri, mai ales de cand viata m-a determinat sa-mi creez un principiu propriu dupa care sa ma ghidez: in viata multi iti vor binele… vezi sa nu ramai fara el!

Asa ca gandeste-te mai bine si daca vrei sa ne unim intr-o organizatie pentru a ne apara interesele, atunci sa stii ca aici este o locomotiva (nu ma gandesc la cantitatea de vapori:)),care abia asteapta unda verde!

Din pacate la incheierea acestui comment nu va pot saluta cu “Aburi densi”,ca eu nemaiavand lichide ,in asteptarea comenzii din” orasul cu ministrii “, eu nu ma pot urca in taxi sa fug la un magazin de tigari electronice, va pot spune doar “Aburiti si in locul meu!”, pentru ca eu acum-puteti sa ma si blamati-trag la greu din analoage, pe principiul ca desi am electricitate in casa, mai am pe undeva si un felinar cu motorina cu plinul facut, asa ca in extremis… am trecut pe combustibili fosili:)) Aburiti si in locul meu !….autorizez chiar si pe aburitorii de mentol:))

15 comentarii

  1. Multumesc Dacii! Mi-am vazut numele aici pe articolul tau. Da, sa stii, ca la noi sunt schimbari mari.
    Si eu am ramas fara lichid in prima luna, dar am zis, ca nu are sens sa ma reapuc de „nenorocirile alea de analoage”, mai bine stau asa la rece si a duarat 3 zile fara „aburi”, fara „fumuri”, dar a mai fost ceva la mine, atat eu cat si sotul meu am trecut pe tigara electronica si eu am cam „impus politica asta in casa si-n familie”, desi eu eram mai VICIOASA (2 pachete/zi, sotul 1 pachet/zi)…
    Or mai fi si unii cu esecuri, in ceea ce-i priveste tigara electronica, dar, pe mine la vreo cateva luni (nu mai stiu exact), cand a aparut articolul lui Dorel, care m-a pus pe ganduri… Mai, nu stiu daca conteaza foarte mult cantitatea tigarilor, dar pentru mine a contat, durata in timp a fumatului si aici ma refel la Dorel (40 ani de fumat). In mintea mea a fost, daca un om cu o perioada de fumat mai mare decat varsta mea a reusit sa renunte, inseamna ca asta este o MINUNE, si ca la altii se poate, la mine de ce nu ar functiona?
    Cred ca Dorel este cel mai varstnic dintre noi, se poate observa si dupa parul alb, un exemplu pe care trebuie sa-l urmam (din cate stiu eu este ardelean, ca si tine). Pentru mine omul asta are tot respectul meu din multe puncte de vedere, renuntarea dupa 40 ani de fumat cu tigara electronica si manuirea calculatorului la varsta lui, cand altii de varsta lui poate sunt „terminati” ca nu au reusit sa renunte la viciu…
    Deci, se poate incepatori aburitori si viitori aburitori!
    Cu simpatie, Cristina M!

  2. Desi …. cu cateva zile in urma am citit un comentariu al tau care m-a iritat sa spunem, intr-o oarecare masura, vis-a-vis de parerea ta despre inlocuirea noastra, „a celor care va mananca sistematic creierii”, ca suntem un rau, dar totusi un rau necesar …. acest comment a meritat sa fie transpus aici…..sa facem deci o revolutie!
    „Se simte o adiere de schimbare în societatea noastră. S-a format un bulgăre de zăpadă pe care sper că ” tigara elctronica „îl va preface într-o avalanşă”.

  3. Salutare voua!In primul rand imi cer scuze ca ieri nu am putut sa-mi fac timp sa si postez ,fie si numai de a-i multumii adminului ()pentru onoarea de a dedica un post unui raspusn de al meu,si pentru a va ura un „La multi ani!”tuturor, cei care in adancul sufletului mai sunteti copii!Pe mine cel putin ,toti cei care ma cunosc ma considera un copil mare,si nu gresesc deloc,eu inca mai copilaresc ,si cred ca doar cand imi va lua D-zeu mintile,voi „ucide”copilul din mine … Iti multumesc pentru raspuns Tina ,am mentionat numele tau ,tu fiind printre vaper-ii veterani,pentru ca din ce am citit eu pe aici ,am vazut ca si tu ai stagii vechi,de peste un an .Iti doesc din toata inima la mai mare,si te consider un exemplu demn de urmat-vezi,cati dintre ,masculi recunosc superioritatea unei femei:))Te asigur ,ca accidente din astea ,nu se vor mai intampla,incat sa fiu fortat de imprejurari ,sa rag in disperare precum leul in turbare,si dupa o zi de abstinenta,fara tigare electronica ,am inceput temeinic sa caut dupa stocul de urgenta …departe de mine gandul de a spune ca mi-a placut sa fumez,din contra, insa comparativ cu starea de angoasa si de stres datorata lipsei unu vapor…asa ca ,a fost doar in cazul de „stejar ,extrema urgenta”,a fost o scapare din partea mea,si te asigur ca foarte repede-avand aproape simtomele unei betii cu absint,mai putin flash-urile -am ajuns la concluzia ca mai bine imi fac o rezerva de lichide ,un atomizor de rezerva ,etc…oricum e mult mai safe decat pachetul de tigari dosit strategic…Da,am vazut ca Dorel este de o varsta aproppiata tatalui meu -dacar ar mai fii trait-,iar pe langa respectul pe care il arati unei persoane mai in etate decat tine,il respect…..pentru inca 3 motive:1.s-a dovedit atat de open mind incat sa recurga la acest gadget ,sa aiba vointa sa „dea cu piciorul”celor 40 de ani de fumat,si mai mult ,sa si scrie povestea lui…stii,sa nu ma intelegi gresit,insa aproape ca m-a facut sa rosesc povestea lui,nici nu m-ar fi mirat sa fi spus „Bine,mai tzancilor,eu am putut voi nu puteti?”:)) 2.Sa aiba rabdarea sa intocmeasca in Excel-eu fug ca dracul de tamaie de Excel,nu-l suport,prea seamana a contabilitate ,deci brrr!- doua tabele in care sa tina evidenta costurilor/tigarea clasica comparativ cu tigarea electronica .3….pentru colectoinarea tigarilor electronice,din care sunt convins ca „piecce de ressistance”e tigarea Vipercig,am vazut si poza ,deci…..o locomotiva in lege:)),un exemplu demn de urmat atat de un vaper cu stagii cat si de un incepator …il stimez si il admir!
    Insa Tina,daca ai raspuns ,si ma bucur ca ai facut-o,sper sa fie cat mai multi,tu ce parere ai despre o unirea a noastra a vaperilor?o organizatie cu temei legal,de a fi in masura sa raspundem tuturor neavenitilor care stiu da cu noroi in tigara electronica,orbi la cat de mult a ajutat si inca ajuta la prelungirea duratei de viata a unui om?Ai vrea sa te implici,si in consecinta sa ii atragi si pe altii de partea noastra?bine,rezultatul scontat este sa ii facem pe cat mai multi sa isi recastige dreptul la sanatate ,si asta de departe ar fi de ajuns ,insa ,sa recunoastem sunt destui vaperi „de sine statatori”care ar fi de acord ,daca ar sti ca exista „cineva”care sa le apere interesele…Eu as avea un plan ,iar daca ne unim mai multi,am sa-l si supun discutiei aici pe forum ,incat fiecare sa vina cu idei pro sau contra ,din mai multe capete sigur iasa ceva mai bun decat din unul singur…sa avem -daca vrei-ca un sindicat,cu o forma de proprietate legal constituita,un purtator de cuvant -eu as propune chiar pe adminul nostru,fiind cel mai autorizat pentru asta -,membrii cu nume si date de contatct,centralizate…Vom alcatuii chiar si un mesaj .pe care il vom lasa fiecare pe net ,pe unde „bantuie”despre cine suntem si ce dorim sa facem…Ia gandeste-te ,oare cum ar fi ca intr-o dupa masa ,tu si sotul tau – ca si multi alti vaperi- sa va umpleti cartusele si uitandu-va la tv ,la purtatorul nostru de cuvant,aflat in disputa (care oricum,cu groaza de dovezi avute ,e din start castigata),sa spui „uite vezi,si datorita mie,a ajuns acolo!”,iar cand ,datorita aspectelor pozitive asupra sanatatii ,tigara electronica va avea locul sau bine inradacinat si la noi,tu sa poti spune „si eu am fost una din acea mica mana de oameni ce am facut asta”…bine ,ca ulterior,ai nostri guvernanti cu minti luminate artificial,ar fi in stare sa puna accize pe e-lichide,sa scumpeasca curentul pentru alimentarea bateriilor,insa ….vom fi mai multi care sa-l poata platii,ceea ce e oarecum ok:))…e normal sa-ti pui intrebari cand pleci la un astfel de drum ,sa te gandesti la finalitate ,la castigul actiunii noastre ,insa eu mi-am pus altfel intrebarea :ce avem de pierdut?..si invartin problema pe toate partile,am gasit si raspunsul NIMIC!….
    Am vazut si pe alte forumuri ,s-au unit,nu sub un nume,sau organizatie,nimic legal cu scopul de a milita sau a duce un razboi mediatic(nici eu nu ma gandesc sa fiu in consiliul director al Shenzen:))),au facut si o lista luuuuuuuuunga,cu cei care urmeaza sa se duca la intrunirea pe tara a vaperilor….a fost si intalnirea aia mare pe tara….au fost 5 ,si oricat de „suparati”ar fi fost ,oricum erau numai 5 …si apropo,ca vorbesc de forumul acela,si ca am amintit si de Dorel….pe acel forum ,in care sunt multi ,cu o rabdare – de chinez:))- un tip cam de aceeasi varsta cu Dorel,punea poze,cu explicatii,pe parcursul a mai multe „episoade”despre tot felul de inovatii aduse atomizoarelor ,modificari,si la toate lua cate o pauza de o zi-dupa terminarea unei etape a transformarii-fiind urmarit cu sufletul la gura de atatia,punea intrebari,fiecare spunand ce nu a inteles ,omul raspundea in scris,venea iar cu poze marite….era ceva FULMINANT ,sa ai o rabdare de Sisif,sa urmaresti un profesor,pe care nu stii cum arata ,sa dai explicatii amanuntite unor elevi necunoscuti…am stat nopti intregi urmarind,punandu-i si eu la randul meu intrebari…m-a frapat elocinta cu care atatia oameni sunt deschisi la nou ,incat sincer mi-am spus ,am ajuns la concluzia ,ca asemenea oameni chiar numai un semn le lipseste,semnul de a -i chema pe toti sub un singur ideal…acela de a-i schimba pe cat mai multi,de a reda sanatatea nu doar catorva mii de vaperi,de a pune capat unui flagel care de atatea sute de ani musca din oameni,aducand noi victiime….la fiecare 8 secunde !.Oare cand ai parte de un bine ,un bine atat de mare incat iti scimba viata in mod radical,un bine care iti reda cea mai mare bogatie a unui om,SANATATEA,oare nu doresti sa-l impartasesti si altora ,stiind ca si cei dragi tie tanjesc dupa ea ,fiind inca sclavii viciului de care tu de-ai debarasat? Daca ai putea prin intermediul actiunilor tale ,ai putea salva un om de la o moarte prematura ,insa lenta si inselatoare cum e fumatul nu ai face-o?Ei bine,daca raspunsul tau e DA ,asa cum banuiesc atunci ,te astept sa-mi dai un semn ,si sa dam si altora posibilitatea de a aduce in gand multumiri celui care i-a schimbat ,asa cum aduc si eu,si cum pe acest forum pot sa spun deschis ca ma simt ca intre prieteni,ca ma simt acasa….Va multumesc mult,pentru rabdarea pe care sper ca a-ti avut-o citind acest comment ….va salut vapand (desii numai de luni,cand imi vin lichidele….chiar nu ma incalzeste cu nimic scuzele lor,de miercuri puteau sa le trimita,insa asta e,am vapat mentol desii nu-l suport,insa tot mai bine decta analoaga,insa uite ca de joi seara ,am „scapat”in 5 analoage…din greseli inveti si…..sa fie asta cea mai mare greseala a mea :))

    • Wow Dacii… e nebunie sa citesti atat text lipit… nici n-am avut rabdare sa corectez viteza ta de scris. 🙂 Multzam de incredere. Te rog, cand mai ai atat de mult de spus, da-mi pe mail, il corectez si ti-l public sub forma de articol. 😉 Pe bune. 🙂

  4. Raspunsul meu este DAAAAAAAAAAAAA! Am citit, tot comentariul, dar inainte m-am uitat sa vad cat de lung este si apoi am inceput sa citesc… Sunt de acord!
    Sa stii ca a vapa mentol, este mult mai bine decat sa fumezi „nenorociri”, adica te gandesti ca-i mai bun gustul, decat de analoage. In momentul de fatza, eu am lichid de cherry si mentol (combinate de mine) cu nicotina 0, iar sotul meu tabacc de concentratia 24mg. Eu utilizez, cam o sticluta jumatate pe luna de 30 ml (adica, cam 45 ml/lunar), deci, nu cand imi aduca aminte, aburesc si chiar daca pun picaturi destul de des, asta pentru ca imi place mirosul care-l emana si aburul care-l scoate. Daca ma crezi pe cuvant, ca mai incurc cateodata tigarile si dupa un abur de la sotul meu, am o amareala in gura si ma stramb toata. Nu mai suport, nici un mg de nicotina. Cred, ca as reusi cu succes sa renunt si la tigara electronica, pentru ca nicotina este 0, dar nu-mi doresc acest lucru, deocamdata, pentru ca ma face mai „ordonata si atenta” (sa am bateriile incarcate, sa am lichid, sau atomizoare de rezerva si chiar nu-mi creaza nici un fel de problema). Eu cred ca exista destui care „aburesc tigarile electronice”, dar nu scriu si de diferite varste… Pentru mine cel mai reprezentativ a fost Dorel! Sincer, as vrea sa-i cunosc si eu pe toti cei care aburesc si pentru asta chiar este necesar un fel de REVOLUTIE!
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Mai oameni buni, poate ma aresteaza BAT-ul si „Philica Morison” pentru instigare la violenta…sa ne mai potolim :)))))

      • Cine-i violent??? Noi de cand aburim, suntem mult mai pasnici…
        Cu simpatie, Cristina M!

        • mda,asa e …o fi oarece elemente de ….entropie in lichidele acelea ….insa oricum,adminule BAT e prescusrtarea de la BATman,iar Philica ,sa fie sora lui Jim cel de la „The Doors”?:))

  5. buna tuturor.acum cateva luni miam cumparat si eu o tigare electronica GAMUCI de la o farmacie.cinci zile am fumat numai din ea.in 5 zile mam ingrasat cu 5 kg mai mult.nu ca as fi grasa acum.la 1,60 -55 kg cat am acum sunt bine.din lipsa de bani nu am mai cumparat nicotina.3 bucati nicotina era 12 euro.1 ma tinea cam 1 zi si jumate.si lea lasat.am dato din nou pe tigari normale dar nu am slabit.astept ceva sfaturi.multumesc

    • Incearca o tigara electronica Elipse Vipercig… nici nu te vor costa asa de mult consumabilele si iti va da si o alta senzatie. Sau daca vrei forma clasica, mergi pe dse901

      • salutare voua!Manea,faptul ca te-ai mai implinit cu 5 kg- ingrasat suna urat si ,nu cred ca e vorba de ingrasare la 5 kg:)),mai mult ca sigur ca nu e din pricina tigarii electronice ,si am as-ti spun si de ce .Cand te lasi de analoage ,mananci tot timpul,rozi ca nutria cam tot ce prinzi,dulciuri mai ales – multi trec pe dropsuri,chipurile cand le vine pofta de o tigare ,chpisuri,si ii vezi mereu dand din falci-,si normal ca mancand tot timpul ,se depune….si e logic,atata vreme cat tu mananci ca substitut la tigare!Insa tigara electronica ,asta e rostul ei sa inlocuiasca mahoarca!Iarasi .o gresala ai facut-o ca fumatoare fiind ,nu ai luat si nicotina….ce rol are fara?cum vrei sa iti redea senzatia de tigare normala?si Manea,…incearca sa acorzi mai mult credit tigarii electronice , trebuie sa ai si un dram de vointa,iar daca dai si peste o tigara buna ,o sa ai surpriza sa vezi ca-ti intrece asteptarile…cel putin asa a fost in cazul meu!,si uite ca ieri in 26 la ora 14:16 am avut doua luni de electronica:))Ca recomandare ,tu fiind fata,subscriu cu adminul ,cu precizarea ca DOAR la tigaraelectronica nr.1,vei gasii Elipse Vipercig,numai ei comercializeaza asa ceva….daca vei gasii altundeva,ai mari sanse sa dai chix,fiind fake-uri.O sa vezi ca peste nici o luna o sa citesti cu alti ochi „Sa facem o revolutie pentru tigara electronica”,si mai mult o sa scrii o gramada:))Adminule,te salut cu respect !ABURI DENSI!

  6. sotul meu sia cumparat joyetech.fumeaza de 2 sapt .e multumit cat de cat.cateodata curge uleiul din el.pe sticluta de ulei scrie asa-LIQ E-LIQIUD sia luat pall mall si are acolo pe sticluta cateva spatii unde sunt bifate decat HIGHT-XXX HIGHT,SI BXII-50 MLrestul nu sunt bifate adica unde scrie VG,PG,PG400 astea nu sunt bifate.tigarea se numeste EGO-T. e buna?astept raspuns.si ce nicotina ar trebui sasi ia.multumesc

    • Eu i-as recomanda sa treaca pe clearomizoare vipercig, sa pastreze bateriile pe care le are. Lichid dekang sau Liqua vipercig, high sau mediu, in functie de cat de tari erau tigarile pe care le fuma.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

