Topuri de tigari electronice false!!! Top tigara electronica

Ieri de dimineata imi incepusem si eu ziua frumos, ma gandeam la Ziua copilului, ma gandeam ca vine weekendul si cand sa dau un „search” dupa tigara electronica ziua mea frumoasa s-a terminat. M-am enervat la culme deoarece am gasit un comunicat de presa dat de o companie ce comercializeaza tigari electronice ce continea numai minciuni.

Iata despre ce vorbesc: „La fiecare sfarsit de luna se realizeaza un top a celor mai bine vandute tigari electronice din Romania. Pentru a 3-a luna consecutiv, tigara electronica X a castigat (detasat) batalia pentru suprematie.”

„Cu aceasta ocazie, dorim sa va anuntam ca am extins gama de elichid (nicotina lichida), iar acum avem 33 de arome disponibile cu care puteti sa reincarcati filtrele oricarei tigari electronice. Lichidul este produs la cea mai mare fabrica din EUROPA (nu China!) si a fost testat cu succes in laboratoare din Germania si Romania (pentru care exista si certificate).”

In primul rand vreau sa stiu si eu cine organizeaza acest top pentru ca eu nu am vazut pe nicaieri. Nu exista pe internet decat un singur top al tigarilor electronice iar acela este cel scris de mine „Top tigari electronice 2012.” In acest top pe care l-am facut oamenii pot vota, sau scrie, tigara electronica favorita lor. Va garantez ca modelul despre care vorbeste aceasta companie nu exista in acest top si nu pentru ca nu l-am pus eu ci pentru ca nu a fost votat de oameni.

Ceea ce vreau eu sa subliniez este ca nu exista un top realizat de vreo organizatie, sau vreun institut de statistica, care sa spuna care este cea mai vanduta tigara electronica. Poate topul despre care vorbesc ei este la ei pe site, dintre modele lor de tigari electronice, dar in niciun caz nu este din Romania.

In al doilea rand, oriunde pe internet daca o sa cautati o sa vedeti ca cel mai folosit elichid este cel produs in China. Cea mai mare fabrica de lichide din Europa este Intellicig si in niciun caz aceasta nu are laboratoare in Germania, ci in Marea Britanie. In Germania deocamdata tigara electronica este interzisa sau mai bine zis lichidele cu nicotina.

Cum poti sa minti in halul asta „tigara electronica X a castigat (detasat) batalia pentru suprematie.” Atata marketing dus la extrem eu nu am mai intalnit. Chiar asa am ajuns sa credem ca toti oamenii sunt idioti, ca toti oamenii sunt prosti si nu stiu ce sa cumpere. Chiar atat de disperati sunteti fratilor sa vindeti tigari electronice incat sa ajungeti sa mintiti asfel… sa va proclamati voi cei mai tari in conditiile in care vindeti oricum niste tigari electronice dintre cele mai proaste?

Probabil ca cea mai vanduta tigara electronica este E-health care e cea mai ieftina (35-50 lei) si cea mai proasta. Insa nici voi nu sunteti departe de ei.

4 comentarii

  1. Te rog sa imi dai si mie, pe mail, linkul catre articolul la care te referi 🙂 Din pacate, asta este unul dintre efectele lipsei de standardizare, de reglementari si a dorintei de inavutire peste noapte a romanului. Fiecare poate vinde cam orice in Romania, se pare… si sunt multi cei care vad „portita”, sansa de imbogatire (chiar cu orice pret), piata mare existenta, cererea din ce in ce mai mare… si atunci, cum putina lume are rabdare sa se documenteze inainte, fiecare poate vinde orice… eventual pixuri sub numele de tigari electronice si sirop sub numele de e-lichid 🙂 E PLIN internetul de site-uri romanesti care vand tigari electronice! Si daca nu va exista un control mai strict a ce se aduce si se vinde, ma tem ca astfel de cazuri vor deveni tot mai dese!
    Poate ca pt ideea aceea a lui Dacii… merita gandita o abordare sistematica, cu bataie lunga.

  2. Ce parsh de articol! :)) Ce site plin de minciuni si fake-uri ordinare!!! Tigari produse de… NIMENI :))))))) Cred ca si comenturile alea sunt scrise tot de ei, nu de clienti, nu pot sa cred ca cineva ar putea cumpara asa, fara sa verifice nimic inainte! 🙂

    • Bogdan, eu n-am vrut sa scriu nici site-ul… nu ma intereseaza sa lovesc in ei direct. Cine pricepe pricepe… nu comentez nici calitatea produselor lor, insa m-au enervat cum s-au proclamat ei singuri leaderi. Sa le fie rusine!

  3. Intr-adevar, e plin internetul de site-uri romanesti care vand „Tigara electronica X” sau „Tigara electronica Y”. E o moda printre vanzatorii romani de ecig sa-si creeze propriul brand si fiecare isi promoveaza acest brand cum se pricepe mai bine. In realitate, 90% din aceste modele de tigara electronica sunt „copii” de o calitate slaba ale modelelor produse de Joyetech si Sailebao.
    Acm urmeaza intrebarea: cate modele de tigari electronice ati vazut de vanzare, in afara de celebrele serii DSE si EGO (cu diferite denumiri/culori/briz-briz-uri)?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

