Tigara electronica in finala de la Masterchef!

Aseara a fost finala de la Masterchef Romania. Castigatorul acestei prime editii a fost Petru Buiuca, felicitari lui. Initial imi doream sa castige tanarul Bogdan insa, dupa ce acesta a iesit si am vazut cum toti concurentii „invidiosi” il huiduiau pe Petru am inceput sa imi doresc sa castige el. Trebuie sa marturisesc ca am urmarit toate episoadele acestui show, mi-a placut foarte mult si m-a facut sa privesc altfel bucataria. De asemenea, dupa cum probabil stiti, sunt si un gurmand „inrait”, imi place sa mananc tot felul de preparate si sa incerc diverse combinatii. Desigur imi place doar sa mananc, nu si sa gatesc. 🙂

Aseara in timp ce ma uitam la emisiune observ ca la balconul unde stateau concurentii iesea „fum”. Ma gandeam cum de ii lasa sa fumeze in timpul emisiunii? Insa, dupa o privire mai atenta am observat la gatul lui Sissoko o tigara electronica Ego atarnata. El era defapt singurul din acea sala care scotea „fum” cu tigara electronica. Nici nu va imaginati ce tare m-am bucurat sa vad o tigara electronica intr-o emisiune live care este si foarte apreciata de multi oameni. Cine si-ar fi imaginat ca la finala Masterchef va fi prezenta si tigara electronica.

L-am simpatizat mereu pe Sissoko insa, acum ca am vazut ca este si el aburitor de tigari electronice il simpatizez si mai tare. Sissoko este o persoana care pe mine m-a amuzat mereu cu glumele si comentariile sale dar si cu pasiunea sa pentru gatit. Il felicit pentru faptul ca este aburitor si pentru ca probabil a reusit sa renunte la tigari. De asemenea, il astept aici in clubul nostru de aburitori de tigari electronice sa ne impartaseasca din secretele lui din bucatarie.

Cred ca tuturor bucatarilor fumatori le-ar prinde bine sa abureasca tigari electronice. In bucatarie banuiesc ca nu au voie sa fumeze, tocmai de aceea ar putea folosi tigara electronica fara probleme. Ca sa numai spunem ca aburii de la ciorba cu aburii de la tigara electronica sunt cam acelasi lucru. 🙂

1 comentariu

  1. L-am vazut si eu pe Sisoko, chiar mai mult… l-am vazut cand aburea, cand tragea din ea, acolo, la balcon 🙂 F tare!
    Bucatarilor fumatori le-ar prinde f bine tigara electronica nu doar pt ca nu au voie sa fumeze in bucatarie, ci mai ales pt ca dupa renuntarea la fumat ti se ascut simturile gust si miros… iar asta pt un bucatar e ESENTIAL! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

