Revolutia pentru tigara electronica merge acum pe acorduri de rock

Articol trimis de Dacii, aburitor de tigara electronica si membru activ pe forum.

…oare de ce ,adminule, de fiecare data cand citesc cate un raspuns ascult Pink Floyd”The Wall”? :)) (vocalul lor, la aparitia albumului in 1982, si-a exprimat doua mari dorinte: sa apuce ani de viata incat sa vada cum cade zidul Berlinului si oricat de batran ar fi va canta aceasta melodie, ceea ce s-a si intamplat la doar 7 ani distanta… insa piesa lor, desi a fost imnul atator generatii, inca mai iti da fiori, stiind mesajul, imprejurarile ce a dus la aparitia ei…

E drept, cand scriu ascult Accept”Metal Heart”… si imi place sa cred ca si tu atunci cand ai scris primul articol, ascultai Dio „Rainbow in the Dark”,… insa foarte curand va veni timpul cand vom asculta Judas Priest”Painkiller” (medicamentul), insa pana atunci prietene… ei bine, pana atunci, va fi ceva de spus nepotilor !..

Un semn pozitiv este ca am trecut de ….If i close my eyes forever (Lita Ford si Ozzy), ca bulgarele, cum atat de frumos a spus Iulia, s-a nascut datorita tie adminule iar ca acest bulgare se mareste devenind o avalansa este un efect la care te asteptai, sa recunoastem. Era firesc sa se ridice din anonimat si altii, animati de aceleasi ganduri ca si tine, si cati or sa mai apara… important este in ceea ce facem Calitatea sa aduca Cantitatea – daca ar fi altfel, ne-am numii partid politic :)), sa discutam deschis actiunile noastre, incat fiecare dintre noi, pe unde bantuie pe net, ca reprezentant al nostru al tuturora, fiecare dintre noi fiind reprezentant al majoritatii, cel putin aici in virtual…

Uite spre exemplu, eu azi pe masina, am dat de un curios, care vazandu-ma cu tigara electronica in mana, mi-a pus o sumedenie de intrebari. Eu i-am raspuns cat se poate de entuziast, i-am spus si de o atare miscare… nu am putut sa-i raspund pe indelete la avalansa de intrebari despre tigari electronice, fiind timpul scurt pana la destinatie, m-a intrebat „unde va gasesc pe net?”. I-am dat adresa forumului, „cum te numesti?”
„Dacii, sunt unul cu o fata mica, verde si triunghiulara, care scrie mult” – am glumit, i-am spus doar numele desi sunt convins ca nu-l mai stie. Nu conteaza, important e sa vada ce e aici… multi sunt vaperi si nu stiu de existenta unui forum pentru tigara electronica, multi sunt care fumeaza, desi le surade ideea unei tigari electronice.

Auzind atatea pareri pozitive… unul dintre ei, un prieten de-al meu Incze Ciprian – un ungurian super de gasca, a carui venire o astept – am vb ieri cu el, i-am spus ce si cum despre miscarea “tigara electronica”, ce sta sa se nasca – si va veni si el sa scrie.Tipul e filosof, a terminat filosofia, asa ca fii bine venit Cipri si vezi in ce valuri filozofezi… aminteste-ti ca un confrate de al tau a fost silit sa bea otrava si taman i-a dat-o sotia lui … (cate intelesuri are limba noastra ceva teribil:))

O fata pe nume Corina mai este asteptata, tipa e o fata super (si propriu si figurat) este vanzatoare de e tigari electronice la concurenta, insa nu asta conteaza concurenta,(tu stii de unde adminule),de unde azi mi-am luat lichide, de unde mi-am luat si tigara electonica ,tot”fumatoare”de TGO .

Azi ,nu am suportat tramtirului si m-am dus in Alba Iulia sa-mi iau lichide pentru tigara electronica, desi stiam ca nu au din cele comandate de mine de la Bucuresti – culmea e ca drumul dus intors m-a costat cat ma costa sa aduc din Buc., insa cand am dat comanda mai aveam ceva lichide si uite ca… nu am anulat comanda, dracu sa-i piaptene, doar lichide trebuiesc… in fine, pacat ca sunt neseriosi si oricum am comandat si 2 giantomizoare, asa de testare !

Insa oricum ideea este ca acum cand scriu, vapez tacticos tigara electronica, savurand amestecul facut de mine 60% Marlboro high 30% ciocolata ,10 % mentol, e o combinatie de milioane intr-o stare de veritabila „mimoza pudica”, plescaind din limba la intervale dese de timp… cam ca atunci cand intr-o zi torida esti la o bere si pe langa tine trece o felina mare cu forme care-ti da metafizicul peste cap :)) brrrrrrrr!

Sper cat de curand sa vina si o prietena f buna de a mea, medic primar si membru de vaza in elita judetului sau (mai multe despre ea cand vine, sanse de 75 % sunt, nu am prea apucat sa vb multe cu ea ) stiu ca e invitata periodic la antena 1 si ca se cam ia de aia, si cine stie cand vom avea si un nume, poate ca va vorbi asa „intr-o doara”si despre noi…

Ei vezi adminule, ca incet incet, bulgarele se mareste? Ma bucur ca si Tina e in asentimentul meu, sa creeam o rubrica, un post, in care fiecare membru al forumului sa se prezinte, sa lase date de contact… si chiar posibilitatea de a vota daca e pro sau contra “revolutiei”, urmand ca intr-o a doua faza, sa gasim – tot cu ajutorul membrilor – un nume pentru organizatie ,o sigla… Cel putin Tina si eu te rugam frumos frumos….eu promit sa te rasfat si cu aburi dulci de la Dekang:))

Vad ca spui de BAT de Phillis Morris….cine-s aia?:)) oh, da, aceia care de atatea decenii sunt calaii planetei? Pai e cam problema fiecaruia, ce mustrari de constiinta are, daca si are asa ceva iar daca vin sa te intrebe de… calitatea vaporilor, trimite-i la mine … tu esti din start exonerat, eu mi-am exprimat punctul de vedere si asta nu i-o poti lua unui om … promit sa nu-i rasfat cu aburi de cioco:)) ci am sa le cant frenetic in timpane Doro „I rule de ruins” (mai ales ca ne referim la tigara electronica, pasajul „one for all ,and all for me!!!”,iar cand din ei raman numai… cartoanele, am sa le fredonez in urechi, Queen „Another one bites the dust”, asta asa ca imi place rock-ul, ca imi e mila de ei iar daca vaper sunt doar de o luna si 10 zile, rock-er sunt de 21 de ani….din ultimii 37!

Hm,instigare la violenta??? Pai cum instigi tu la violenta si la ce acte huliganice ne dedam noi ?
Doar nu ne apucam sa luam cu asalt standurile de e lichide pentru tigari electronice? Ne-am lovi „pe noi”… noi suntem pasnici, nici macar nu dam cu piciorul in… centrul gandirii unei tzoape ce apare la tv si guitza ?
Sau s-ar crede ca daca fug cat mai repede de langa ala care cu mutra de bostan rascopt trage din analoaga, de zici ca trage din viata, sa fug ca sa pot vapa in liniste o tigara electronica in aer curat, aburi de calitate… e oare un act de violenta redundanta faptul ca eu imi apar dreptul la sanatate, ca eu comparativ cu tine BAT, P.M., pot sa si argumentez ca dispozitivul meu electronic e mult mai sanatos, al tau orice bou stie ca ucide…

F.D.A.,nitrozamine la tigari electronice? Culmea, guma cu nicotina si plasturii au aceleasi componente chimice, si la alea de ce nu sar de partile moi in sus? Oare de ce numai la natia aia nascuta din scursori, se intampla toate – doar atunci cand nu sunt inventate de ei?

Nu pot sa nu ma gandesc la ineptia aia cu bateria explodata la o tigara electronica… ce naiba poate exploda in reactia intre un acid si o baza? Puneti niste sare intr-un pahar, turnati apa peste si cu o fasie de aluminiu, legati-o la un aparat de masura si minune, ai curent!!!.

Mai bine inchei aici, cu regretele de rigoare daca iar v-am supus unui supliciu, va doresc weekend frumos si…..Tina, am aruncat tigarile ramase ! Puteam sa le dau unuia, insa mai bine sa rabde sau sa isi faca altul pomeni de genul asta !ABURI DENSI!

22 comentarii

  1. Frumos articol, Dacii! L-am citit si m-am amuzat copios! Foarte bine ca ai aruncat tigarile, ca practic dadeai „cuiele de la cosciugul tau, altuia!” 🙂
    Am observat, ca ti-ai facut combinatie de lichide printre care si mentol si ai dreptate ca te racoreste in zilele calde sau toride! (eu citind printre randuri cele scrise de tine, super punctat si amuzant). Ai aceeasi varsta ca si mine (37), dar daca mai spui perioada cat ai fumat si cantitatea, sa stie lumea, ca aici vin oameni cu multi „ani de prosteala si fandoseala de a fuma analoage”. Mi se pare mie ca si moderatorul acestui forum cam pe la varsta asta se invarte si el.
    Sincer sunt atat de curioasa, sa vad si eu varsta tuturor care au renuntat la fumat cu ajutorul tigarii electronice. Sunt convinsa ca sunt multi care nu scriu, dar citesc. Babacu, ne-a dat „clasa” la toti, sau cel putin mie, om in varsta si cu 40 ani de fumat, pe mine omul asta, m-a facut sa cred ca „ambitia nu are varsta”…
    Cu simpatie, Cristina M!

    • … esti f aproape de adevar… Tina. @ Dacii… incearca sa-mi trimiti articolele putin mai aerisite. Am lucrat jumatate de ora la el si Cristina tot printre randuri a citit. :)) Oricum multzam fain pentru el!!!

    • Desi nu am renuntat inca (am abia 9 zile) pot sa spun ca nu as mai reveni la analoaga sub nici o forma asa ca raspunsul meu il iei sau nu in calcul: 38 ani cu peste 20 de ani de fumat analoage. si tot atata de rock 🙂

  2. No ,servus voua!Adminule ,multumesc din suflet ,de cinste si sa traiesti ca trebuiesti!:))Oare cum ar putea fi ,altfel o revolutie decat pe ritm de rock?oare nu au atatea in comun,rock-ul cu tigara electronica?nu si rock-ul ,ca si tigarea electronica se adreseaza unor „consumatori”open -mind?oare nu,rock-ul,”instiga”oamenii,sa ramana oameni,indiferent de cat incearca mentalitatile invechite,sistemul,sa te subjuge,sa fii si sa gandesti liber?oare de ce se numeste rock(stanca),pentru ca nu stanca e ceva ce stie sa stea neclinita,cand tot in jurul ei se misca,se transforma,sau dupa caz moare?Oare nu ca si tigara electronica,a nascut multe controverse ,insa poate ca si datoarate acestora,a inceput sa prinda tot mai mult?Rock-ul nu e numai un gen de muzica ,e o stare de spirit ,e o traire ce odata ce ai apucat sa o incerci,vrei si faci tot posibilul sa tina cat o viata!Ati asculatat vreodata Dire Straits „You lattest trick”,stand in camera voastra ,in intuneric ,lumina fiind doar o candela aromata (trandafir si magnolie),si led-ul tigarii voastre,iar tigarea cu o foarte suava aroma de mentol si migdale,iar afara sa rapaie ploaia?Eu da ,si am trait o senzatie ca atunci cand toamna,dupa o ploaie,am intrat in padure ,in noianul de frunze moarte ,si miros de pamant si lemn ud,iar in casti ascultam „Anotimpurile” de Vivaldi… e ceva MIRIFIC.
    Insa mai bine sa revenim la ale noastre „aburoase”probleme:))Sincer ,ai putea tu vreodata vedea vreun manelar/manelara (astia cam de regula sunt toti la o culoare:))cu o tigara electronica in buza ,cert fiind faptul ca „astia „se tem cel mai lup de …..lup,si mai nou si de tehnologie ?”….sa ma mance lupu,moo,de oi pune buleftrica din aia pe buza me,sa-mi bufneasca in gura me ,ca la ala de io zburat falcile?…fugi de aici ,mooo..”:))..doar,pe acelasi principiu ,nu o sa vezi nici punul din ei pe motor ,nu ca ar avea alt mijloc de autopropulsie – prezenta doar in denumirea rasei lor,insa genetica spune altfel:))-ci pentru ca le frica teribil de moarte ,de parca ,lupul care i-ar papa la o adica ,nu ar patii la fel!
    Deci,vezi,intotdeauna va exista o granita bine definita ,intre noi,si din pacate multi altii…
    Tina ,ma bucur ca ma citesti cu atata aplomb,asta ma face ,ca de cate ori intru aici,pe langa admin,care ii primeste cu caldura pe toti,sa spun”sigur,ma „intalnesc „cu prietena mea Tina,…si ,apropo,ti-am vazut poza pe aici,ne „abureai”…sincer,desii se spune ca poza imbatraneste,nu prea arati de 37 de ani,insa daca tu asa spui te credem pe cuvant:))Ma bucur sa vad-bantuind si pe alte site-uri- ca cei ce incearca ,si cei ce au lasat analoaga,sunt de o varsta sau mai „experimentati”ca noi,au o varsta apropiata noua -ce am vazut eu cam dupa 34 de ani-deci …oldies but goldies ,ceea ce arata ca deciziile hotaratoare in viata se iau la o anumita vasrta _ la nemti,permisul moto se acorda numai la 25 de ani,pe cand la conserve inca de la 18,insa ,pe pricnipiul ca esti la varsta la care esti destul de copt incat sa stii ca fierul ucide,de la conserva treaca-mearga…cam asa e si cu tigara electronica,iar daca pe acest forum Dorel este un exemplu demn de urmat ,ce sa mai spunem de tobosarul de la The Rolling Stones,care are la ani garla,incat vb aia umbla cu moartea -n spinare ,si s-a apucat de electronica….si omul acela a fost in atatea clinici de dezintoxicare…Ca sa-ti raspund ,Tina am fumat de la 17 ani ,in timp Viceroy (continut f mare de nicotina si gudron chiar si pentru o tigara normala )si Marlboro lung si rosu,cam un pachet /zi .Am incercat multe metode de renuntare,metode ca in timp m-au dus la bani aruncati si kilograme in plus,ceea ce oricum nu era bine ….ultima data cand am renuntat la tigari,doua saptamani frigiderul era tot deschis:))Apropos de fumat,si de fandositi cum spui tu,am intrat pe un site medical,unde la rubrica fumat,era un creier de molusca ,un tanar,care nu fuma dar il tenteaza al naibii de mult sa incerce -analoaga -.Multi fumatori/ex fumatori ii dadeau sfaturi cum ca nu ,aratandu-i cate aspecte negative are tigarea,etc…asta cred ca se bucura copios pe seama atator oameni binevoitori,insa eu intrigat de atitudinea lui ,fiind si fire mai pragmatica ,i-am propus ca in incercarea de a scapa de tentatia fumatului ,sa isi bage degetele in priza ,si va scapa printre altele si de tentatia asta ?Nu am dreptate?niciodata nu voi avea timpul necesar si nici nervii ,mai ales nervii pe care nimeni nu mii da inapoi,sa deschid unui om ochii mai ales cand el nu vrea asta …..ei,daca e vorba de ajutor,atunci un DA imens,doar de aceea alaturi de atati alti sunt pe forumul acesta ….si plus de asta mama prostilor e mereu cu burta la gura ,iar disparitia unuia nici ca se vede,si decat un batran complexat si plin de boli,ca o viata intreaga nu a reusit sa se lase de fumat,mai bine un cadavru tanar si frumos….apropo,de asta ,acu doua zile,am evitat in ultima clipa,un pustan care a tasnit la fuga prin fata mea,pe loc nepermis,insa sa se asigure nu a avut timp,nu sa traga din mahoarca….scartz de roti,incat am pus motorul de-a curmezisul….pana departe a vazut pumnul meu ridicat amenintator….oare….oare ,daca nu calcam frana?nu incepeam ,cam brutal,o camapanie impotriva fumatului ?:))Va multumesc ca existati,si pentru ca sunteti cu ochii ,ci pe mine:))Intotdeauna imi place aici cu voi,si inca scriind ,mi-au venit alte idei de discutat ,insa o sa revin,cat de curand…..Abrui densi si o dupa masa ,in care sa nu faceti nimic din ce eu nu as face:)) URA

  3. Da….frumos articol. Intr-adevar e …. compact, e prea multa informatie intr-o singura propozitie si din acest motiv este un pic cam greu de citit…
    Am 12 ani de fumat din cei aproape 30 ai mei si numai vreo doua saptamani de vapat. Lumea din jur desi…curioasa, e sceptica cu privire la inlocuirea analoagelor cu tigara electronica ajungand astfel, uneori, sa ma demoralizeze dar voi toti de aici imi dati puterea sa continui si sa-mi spun ca se poate.
    Va multumesc tuturor pe aceasta cale!
    Va salut si eu cu… deja traditionalul … ABURI DENSI !

    • Era Aburi de calitate! :)) Dar pot fi mai multe saluturi… ca la peste… Aburi densi de calitate, daca vrei tu 🙂

  4. 🙂 Initial am scris si de calitate dar…daca sunt de calitate, sunt densi, nu? :-p

    • Nu neaparat… pot fi vapori… insa gustul prost. Gustul vine odata cu experienta. Nu doar cantitatea conteaza. Asta tot spun pe aici… gustul 🙂

  5. Am tot cautat aricolul acestui domn … Dorel si nu il gasesc nicaieri 😦

    • L-am gasit! E de apreciat atat fapta voastra buna cat si domnul Dorel! Multa sanatate tuturor, ca e mai buna decat toate si…Aburi densi de calitate:P!

  6. Bine ai venit, Iulia! Constat, ca sunt multi de diferite varste care au inceput sa vapeze, dupa multi ani de analoage. Eu am fumat 16 ani, 2 pachete zilnic (pall mall albastru), uneori ajungeam si la 3 pachete (in perioada cand am fost suspecta de cancer ovarian), nici atunci nu am avut ambitia sa le las, sau mai bine spus „sa ma lase ele pe mine…”.
    Dacii, tu spui ca fotografia imbatraneste, eu iti spun altceva, am facut aceea fotografie dupa 90 zile de tigara electronica, deci am intinerit in 3 luni, ce am imbatranit in 16 ani de fumat! „Acum sunt si mai tanara, ca am ajuns la performanta de 1 an si 5 luni (aproape). 🙂
    Cu simpatie, Cristina M!

    • Bine v-am gasit! Pall mall albastru lung am fumat si eu in aproape toata aceasta perioada, minim doua pachete/zi dar aveam zile in care il incepeam si pe al treilea… acum vapez tot pal-mal mediu dar mi-au ajuns 10 ml in aprox. o saptamana, e un pas inainte, zic eu…..insa e de apreciat faptul ca in scurt timp tu ai reusit sa renunti definitiv la nicotina….eu nu as putea…acolo e dependenta ca de obiceiuri scapam usor…..

  7. Da ,asa e adminule,ABURI de calitate,nicidecum abrui:))….of,graba…Iulia.pe mine taman asta ma incanta,cand se uita toti la mine ,ca la alta aia ,ca ma vad cu ditamai duda in gura,ca sug dintr-un cap pana ce albastreste celalalt(TGO ,asa are luminite albastre) …odata eram foarte abatut de ceva ,ma gandeam febril si cum era si normal,dadeam aburi la greu ,o batranica m-a intrebat „ce faci acolo tinere?” ,” Imi sug lichidele!!!”:))…pe urma vazand reactia bunicutzei,i-am explicat mai pe indelete ce si cum se intampla acolo,asta sa nu creada cumva ca as fi ruda cu ala negru de respira greu .Odata ,mai la inceput,cand megream mandru pe strada,cu mersul acela tipic rock-erilor „ca pe arcuri”,nu ca acum as merge altfel,un cunoscut de -al meu m-a intrebat cu o tenta ironica „Daciane,ti-ai luat si tu electronica ,ma?cum e?”….eu in primul rand ,nu-mi place sa-mi spuna cineva,ma,ba chestii de genul asta ,mai ales ca nu am jucat impreuna cu el popice cu puii de gaina ai vecinilor …..”Da ,coane ,am evoluat,acum fumez electronic,iar in doua zile ma si vad robot,si inca voi evolua,astfel ca saptamana viitoare ,o sa ma trezesc nava spatiala,si ma tirez naibii de aici,va las sa va aruncati cu nenorocitul asta de planetoid,in Soare,ca oricum suntem in 2012,asa ca aia sunteti!”….ce mai,nici eu nu m-a asteptat la un asemenea efect,omul saracu a ramas cu gura deschisa ,fiind uimit pesemne de atata gandire profunda ,eu am profitat de tultburarea lui ,i-am tras un ranjet cabalin , am facut stanga imprejur si dus am fost….Asa ca Iulia ,nu te lasa demoralizata ,de cei care vad mai usor sa dea o fuga la magazin sa -si cumpere tigari,decat sa-si incarce cartusul cu lichid,iar daca eu la unu noaptea ma intalnesc cu unu prin oras ,acela infrigurat cu buza tremuranda , e in fibrilatii sa fuga la un non stop, ca a ramas in pana de tigari,pe cand eu ma duc in oras sa mananc o pizza ,care e mai castigat?pretul unei pizza e cat pretul unui pachet de tigari…..iar daca esti aici,Iulia ,printre noi,este pentru ca tu nu mai ai convingerea ca se poate ,ci tu ai CERTITUDINEA ca se poate !Uite,eu am 20 de ani de fumat,si am putut ,pe cand tu care esti miculutza cu aceia 12,nu poti?sa fim seriosi….Iulia,FII BARBATA !:))
    Am spus in mesajul anterior,ca am lasat un mesaj acelui creier de pepene verde de pe site-ul medical,sper sa il si urmeze….ei,acum poate ma si laud putin,insa pe acelasi site,am scris un articol,cu privire la tigara electronica….a avut ,din data de 6 ,500 de vizualizari,desii nici un mesaj-cu toate ca am si o poza cu mine….sau poate ca de aceea:)),insa daca jumatate din cei ce au intrat ,l-au citit pana la capat,iar doar 10 % au facut si ce scrie acolo,asta inseamna ,ca totusi sunt cativa oameni „salvati”ca ceea ce face adminul aici,prinde roade si in alta parte ,ca si altii vor fi ca mine ,sau mai nou decat mine,Iulia….Sa aveti o seara frumoasa si ABURI DENSI!

    • Mda…..multumesc de incurajari si sustinere…am nevoie! Initial….tragand din tigara electronica mi s-a parut ca arat ca un drogat care trebuie neaparat sa-si ia doza de nicotina necesara organismului…desi….nu e necesara sa traim…asta ma intriga si ma face sa ma intreb de ce am continuat sa fumez atata timp:(… sa zicem ca tigara electronica ar fi o ….oarecare rezolvare a acestei probleme….

      • iulia, prima data cand m-am vazut in oglinda cu tigara atarnata de gat am ras ca un apucat ca aratam ca un caine ciobanesc cu jajaul de gat! Sincer ma doare cam la trei metri in spate de ce zice lumea. Atata timp cat eu ma simt bine cu mine totul este OK. De fiecare data cand ma duc seara sa-mi sarut copilul de noapte buna imi dau seama ce alegere buna am facut trecand la electronica.

  8. Am revenit cu o replica! Dacii, nu „aburesc”, cand este vorba de varsta mea (articolul meu de anul trecut, am scris ca am 36 ani). Stiu, ca se spune ca o femeie, nu-i bine sa-si divulge varsta, dar nu este general… Cele carora varsta nu o arata, este bine sa o divulge. De regula, cele care sunt mai „batrane” spun ca-s mai tinere, dar nu si invers. Oricum, vreau sa raman cat mai mult timp tanara (chiar daca varsta nu o arat), pentru ca am un baietel mic, care peste cateva zile abia face 3 ani!
    Cu simpatie, Cristina M!

  9. Tina, tu arati mai tanara decat anii tai si cum am mai spus ,sunt convins arati mai tanara si decat in poza….insa oare cum am arata daca am fi si la varsta ce o avem in suflet?eu cel putin,nu as avea nici varsta de buletin ,iar Tina,nu ar mai fi mamica si copilul,ci doi copii… de inaltimi diferite:)) Sa traiesti multi si fericiti ani Tina ,iar baietelul tau sa aiba parte in viata de tot ce e mai frumos…iar daca imi accepti un sfat,fiind singur la parinti ,iar acum am ramas doar singur….pune-te pe fapte mari si fa si o surioara,fratior-numarul de picioruse la cromozomul y nu conteaza-baietelului tau!Motivele?sunt prea multe de enumerat….Va las cu bine,sa aveti grija de voi,si Tina,poate ne arat si noua intr0o poza minunatia ta de baiat,asa ,ca la 3 ani!URA!

  10. Iulia,?- porti un nume ,care mie imi pare cel mai frumos…din motive lesne de inteles-tu spui ca te simti asemeni unui drogat care nu poate traii fara doza zilnica de nicotina….Hai sa vorbim deschis…cati ,dintre cei care vapeaza ,s-au apucat de tigara electronica ,doar de dragul tigarii electronice?Ti-o spun,fara sa cunosc personal pe nimeni de pe forum,ti-o spun cu mana pe inima….NIMENI!tu daca nu fumai,te apucai de tigare electronica?NU!Adminul ,Tina ,Dorel-mai ales Dorel-crezi ca nu am incercat sa ne lasam de tigari?Oare crezi ca eu nu as fi vrut sa am vointa Fie Iertat Tatalui meu ,ca dupa mai bine de 30 de ani de fumat,-ajunsese si la 4 pachete/zi- sa stinga tigara si sa sa spuna”asta a fost ultima tigara”,nu l-am crezut ,insa a avut vointa sa o faca…oare crezi ca nu toti am avut exemple de genul asta…..si din pacate nu le-am putut urma….Pune-ti altfel problema,Iulia…cum ar fi ca tu sa stai la o shueta cu prietenele tale,la tine,la vreo terasa ,si tu vapezi si ele fumeaza…tu crezi ca ele nu sunt constiente ca isi fac rau,insa ,nu se pot lasa?tu cum crezi ca te vad ele?Iulia,sa recunosti ca esti sclavul unui viciu,nu e mare scofala,atata vreme cat nu faci nimic sa te schimbi,insa de aici pana sa ai vointa sa te si ridic impotriva acestui viciu e mai mult decat un pas.Tu de doua saptamani l-ai facut,noi aici te vom ajuta „sa mergi”,asa cum fiecare la randul lui ,adminul,Tina ,Dorel,eu,am fot ajutati.Oare noi,daca nu am avut vointa sa spunem:”asta e ultima tigara”si asa sa si fie insa,am avut vointa de a lupta impotriva viciului ,si am si gasit metoda ,care se pare ca ne-a „adunat”aici pe forum,….
    In incheiere,iti spuneam de tine ,cu fetele ce fumeaza la o sueta….ia gandeste-te daca tu ,cu cei amintiti aici,am fi la un bar,la o masa intre fumatori,ce reactie am face:))Numai bine si ABURI DENSI !

    • Am spus ca initial ma simteam asa, am trecut de faza aia, a fost un pic ciudat la inceput…..
      cum am mai spus….e o alta varianta de a fuma….un pas inainte….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

