Tigara electronica si viata noastra sociala

Articol trimis de Cristina, aburitoare de tigara electronica, membru activ pe forumul nostru.

Povestea mea incepe, din 18 februarie 2011, cu tigara electronica si evident cu o alta viata… (atat pentru mine si pentru cei mai dragi mie: baietelul meu si sotul meu). Acum, cam 2 saptamani m-am intalnit pe net cu o foarte buna prietena, cu care nu m-am mai vazut cam din 2008 si de vorbit nu mai vorbisem nici telefonic cam de un an de zile. Ii impartaseam ei “reusita de renuntare la tigari traditionale” dar stateam si ma gandeam, ca multe persoane nefumatoare, ajung acum sa relege legaturile de altadata.

Am ajuns la o concluzie, foarte nasoala pentru mine, ca persoanele fumatoare ajung sa ma ocoleasca, dar sentimental este reciproc si sa relationez mai mult cu persoanele nefumatoare… Imi aduc aminte, ca nefumatorii la vremea aceea ma tot dojeneau (printre aceste persoane se numara si prietena mea Mihaela), eu chiar ajungeam sa ascult, doar ce-mi convenea de la ei, acum la randul meu, dau si eu sfaturi si chiar ajung sa ma “enervez” cand lumea imi da senzatia ca sunt “o ciudata”. Persoanele nefumatoare, imi spun: “bravo!, felicitari…etc”; iar cele fumatoare ma iau peste picior si-mi spun:
• AI UITAT CAND FUMAI CA LOCOMOTIVA? sau
• MAI LASA-MA PE MINE CU DIN ASTEA, sau
• CINE STIE CAT FUMEZI TU ACASA TIGARI SI VI SI DEFILEZI CU TIGARA ELECTRONICA IN MANA, sau
• NU MA POT LASA DE TIGARI, TU POATE AI FUMAT MAI PUTIN, SAU FUMAI DOAR CAND PUTEAI… (putin zic ei, cand eu ajungeam la 2 pachete de tigari sau peste 2 pachete/ zilnic).

Constatarea mea este ca tigara electronica m-a ajutat sa reinoiesc legaturile cu oamenii “sanatosi la trup si la minte” si cei care nu vor in ruptul capului sa se lase de fumat, este pentru ca au “un carcalac in creier, care nu-i lasa sa renunte la fumat”… Nu mi-a pasat de ce spun fumatorii si au spus, foarte multe, eu dand dovada de “o putere de convingere de a trai sanatos si armonios, de a ma bucura de viata, de banii arsi zilnic pentru un lucru prostesc, numit FUMATUL…”

Dragi aburitori, nu va lasati intimidati de ce spun cunoscutii fumatori, ei o fac din invidie ca nu pot sa fie ca voi sau ca nu-s asa “puternici” cum am fost noi cand am renuntat cu ajutorul unei tigari electronice. Trebuie sa recunosc, ca eu nu am fost suficient de puternica ca alte persoane, care pur si simplu au renuntat fara vreun “ajutor”, dar si asa sunt mandra, ca am avut capacitatea sa renunt la nenorocirile de tigari. Mai vad cunostinte fumatoare, la care baietelul meu se duce in brate si poate au tigarile aprinse, senzatia mea este ca “vad negru-n fata ochilor”. Am uitat cand fumam cu copilul meu aproape, cand intr-o mana aveam ceva pt baietel iar in cealalta tigara. Este un capitol incheiat pentru mine si ma bucur ca am avut PUTERE SA SPUN CU VEHEMENTA NU TIGARII ANALOAGE…

Dragilor, treceti pe tigari electronice cei care aveti de gand, pentru ca nu aveti nimic de pierdut, iar cei care deja o utilizati, continuati, fara sa le combinati (analoaga cu tigara electronica) si fara sa va pese de “glumele fumatorilor”.

Cu simpatie, Cristina M!

2 comentarii

  1. Da…recunosc si eu comentariile unor fumatori ….se pare ca sunt aceleasi….e vorba, probabil, de aceeasi invidie de care vorbeai. Eu nu am uitat in schimb de unde am plecat, nu am uitat ca am fost fumatoare, nu pot uita faptul ca acei nefumatori de atunci se uitau la mine exact asa cum ii privesc eu pe ei acum. Nu cu scarba, as fi ipocrita sa spun asta, as vrea doar sa-i pot face sa inteleaga ca tigara electronica e o solutie in urma incercarilor lor esuate de a renunta la tigari.
    Nu trebuie neaparat vointa, trebuie doar constiinta….sa constientizeze faptul ca tigara electronica nu inseamna a renunta in totalitate la fumat (asta ii sperie pe multi), nu inseamna a renunta la viciu, nici macar la obicei, inseamna doar a fuma intr-un mod mai…. sanatos, sa spunem, mai economic si muuuult mai….gustos, as putea spune, avand posibilitatea de a alege dintr-o paleta larga de arome….

  2. Iulia, am uitat sa specific in povestea scrisa de mine ca dupa o luna de vapori am trecut la lichid de concentratie 0 nicotina (de pe 18 febr 2011 – 18 mart 2011 am vapat lichid de concentatii de la 24mg la 0 mg nicotina). Pot spune ca am avut de vreo 3 ori tentative de a renunta la tigari, fara nici un fel de ajutor si bineinteles esuate.
    Eu am uitat de unde am plecat, pentru ca fumatul nu este o „mandrie pentru nimeni” si in cazul meu a fost necesara VOINTA, eu fiind o „vicioasa”, fumam de la 2 la 3 pachete de tigari zilnic si am reusit cu DSE 901 (mega baterie), iar aici se tot vorbeste de ego si alte neamuri de tigari electronice pentru cei viciosi.
    Cu ajutorul tigarii electronice, eu am reusit sa renunt la fumat, asta pentru ca lichidele mele au concentratie 0 nicotina, de peste 1 an si 3 luni si sigur as avea succes, daca maine le-as lasa si pe astea…
    Dar fiecare alege, ce face, unii vapeaza, altii doar se agata de acest minunat instrument sa se lase si inca o chestie pentru mine, care cred ca asa va fii, indiferent ce „coborasuri ale vietii as avea”, la tigara normala nu ma mai intorc, deoarece o privesc cu scarba si repulsie…, la asta m-am referit aici, dar tu fiind la inceput, depinde ce ti-ai dorit, sa fumezi sanatos, sa le lasi (cazul meu).
    Iulia, sa ne mai scrii si pe parcursul timpului, sa ne spui cum evolueaza lucrurile la tine. Ai dreptate cand spui de arome, eu cand fac comanda spun „vreau si eu niste acadele, bombonele, dulcegarii…” Cei care-mi livreaza marfa, deja stiu ce cer, eu trebuind doar sa spun cantitatea… (ma cunosc ca pe un cal breaz) 🙂
    Cu simpatie, Cristina M!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

