Diana Dumitrescu ia-ti o tigara electronica!

Frumoasa actrita Diana Dumitrescu se chinuie ingrozitor cu dependenta de fumat. „Din pacate aceasta dependenta de tutun, pana acum, s-a dovedit a fi mai puternica. Dar nu ma las. Maine, miercuri 30 mai, ma duc la inca o intalnire a programului Stop Fumat si sper sa reusesc. Nu vreau sa renunt la program pana cand nu voi reusi sa renunt la tutun. In toata aceasta perioada am avut doar 2 zile legate fara tutun. In a treia deja imi venea sa imi smulg fir cu fir parul din cap. Aveam o stare de disconfort extraordinara. Imi lipsea extrem de mult. Am zis, doar una. Apoi la cafea dimineata am mai fumat 2 tigari si uite asa s-au sters cu buretele cele 2 zile. Insa stiu ca pana la urma voi reusi,” a declarat artista pe site-ul sau. Draga Diana iti recomand sa incerci tigara electronica, o sa vezi ca este mult mai simplu si ai mai multe sanse de reusita.

Nu ii inteleg deloc pe fumatorii care tot se chinuie si degeaba, pana cand intra in depresie si ajung la concluzia ca nu pot renunta niciodata la tigari. Luati-va fratilor o tigara electronica si nu va mai torturati atat, ce naiba, sunteti masochisti? Va place sa va chinuiti singuri, sa va faceti rau singuri? Inteleg ca este greu, nimeni nu a zis ca este usor dar de ce sa te chinui cand stii ca exista o cale mult mai usoara….de-aia exista tigari electronice.

Iar programul asta Stop Fumat, care este o mare gluma si un alt mod de a trage bani de la UE nu face decat sa va faca mai mult rau. In loc sa va ajute va dau antidepresive ca Champix, sa va drogati cu ele si sa nu mai stiti de capul vostru. Si cine credeti ca este coordonatoarea programului Stop Fumat….bineinteles doamna Magdalena Ciobanu. Insasi dumneaei in studiile pe care le-a facut a demonstrat ca plasturii si guma cu nicotina, pe care le recomanda prin acest program, au rate de succes foarte mici.

Am tot cautat pe net sa vad cate persoane au renuntat la fumat cu Programul Stop Fumat? Nu am gasit deloc declaratii sau statistici oficiale. Dar sa ne gandim cati oameni au renuntat la fumat cu tigari electronice? Va spun eu niste statistici neoficiale pe care le-am dedus, de aproape 3 ani de cand tot vorbesc cu fumatorii, probabil cateva zeci de mii daca nu mai mult.

Dragi fumatori nu va mai torturati si nu va mai amagiti pentru ca nu faceti altceva decat sa va faceti rau singuri. Luati-va o tigara electronica care, pana acum, oricum are cea mai mare rata de succes decat orice altceva ce se gaseste pe piata.

1 comentariu

  1. Ca o fosta fumatoare inraita si trecuta de peste 1 an de zile la tigara electronica, spun cu mana pe suflet, ca tigarile normale fac ca „aparitia ridurilor, sa fie mai accelerata” (bine, or mai fii si alti factori, dar acum vorbesc despre fumat). Acest aspect, nu-l credeam acum 1 an si 5 luni, pentru ca poate eram „intunecata de viciu”, acum chiar cred asta, uitandu-ma la diferite persoane feminine din anturajul meu (unele poate mai mici decat mine) si cred ca este chiar adevarat ce se spune: „Tigara provoaca aparitia ridurilor!”
    Dragelor, spuneti stop fumatului de tigari clasice cu o tigara electronica si o sa vedeti ca, ceea ce am scris eu aici este perfect adevarat! Acum nu spun ca lasand fumatul tigarilor normale, va aparea „tineretea vesnica”, dar cu siguranta, impatranirea se va face mai lent, mancand sanatos si fumand sanatos. Sa stiti, ca si lasatul de fumat si mancatul fructelor si legumelor in stare naturala, or sa aiba alt gust.
    Cu simpatie, Cristina M!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

