Spune Adevarul despre tigara electronica!

Cum stateam si ma gandeam ce se intampla in ultima vreme cu ideile oamenilor in ceea ce priveste tigara electronica, m-am luminat. Am inteles ce s-a intamplat in ultimele luni si am inteles ce este de facut.
Voi avea nevoie de toti utilizatorii de tigari electronice. Trebuie sa ne mobilizam cu totii, dragi colegi, cititori si vaperi, hai sa imprastiem adevarul despre tigara electronica. Hai sa spunem tuturor celor care nu au auzit decat miciunile din presa, ce a insemnat pentru fiecare dintre noi, trecerea la tigari electronice.

Cum am ajuns la aceasta concluzie? Imi place sa vorbesc cu oamenii. Aproape de fiecare data sunt intrebat de cei cu care ma intalnesc despre tigara electronica. Daca inainte erau foarte multi cei care nu auzisera de tigari electronice si li se parea o “minune imposibila”, o chestie pe care ar fi fost dispusi s-o incerce, ACUM, cei care nu vapeaza traiesc cu impresia ca tigarile electronice sunt perioculoase, nocive… chiar mai periculoase decat tigarile clasice.

Voi incepe o lupta, o serie nesfarsita de articole, prin care sper sa va mobilizez si pe voi, pentru a transmite celor ce n-au habar, ADEVARUL DESPRE TIGARA ELECTRONICA.
Desi nu credeam ca se va intampla, mesajele, emisiunile, articolele publicate/aparute in MASS MEDIA, au produs efectul scontat de ei… de ei, producatorii de tutun, statul… si cine stie ce alte interese.

OAMENII AU FOST “LOVITI” CU MINCIUNI si din pacate s-au si prins de ei. Chiar de curand m-am intalnit cu un doctor radiolog (cel ce face radiografii) si aveam pretentii de la un astfel de om. Stiti ca m-a intrebat de ce vapez, ca e periculos sa vapezi tigari electronice? L-am intrebat de ce? Mi-a zis ca stie ca-s periculoase… mentionez ca doctorul era fumator. Am stat de vorba cu el jumatate de ora si i-am explicat cum stau de fapt lucrurile… care este ADEVARUL… si credeti-ma, cat era el de doctor, m-a crezut, a inteles si s-a aratat dispus sa incerce tigari electronice.

Stimata comunitate a vaperilor… pe multi dintre voi v-am ajutat cu sfaturi sa renuntati la fumat… FACETI SI VOI ACELASI LUCRU cu acei multi fumatori, care au crezut toate minciunile despre tigari electronice, aparute in presa!
Haideti sa transmitem impreuna ADEVARUL, sa spunem tuturor cunostintelor noastre, ca tigara electronica nu este nociva, ca tot ce s-a spus negativ, sunt minciuni datorate intereselor financiare, ale celor ce pierd bani, daca toata lumea renunta la fumat!
Avem facebook… avem mail… avem telefoane… avem comunicare… in loc sa fim priviti ca niste pierzatori, de cei care au crezut acele minciuni, sa fim priviti ca niste castigatori, am luptat si am castigat lupta cu FUMUL.

Gasiti pe forum toate minciunile aparute in presa, le-am disecat si le-am contrazis cu argumente puternice.
Acum toata lumea a auzit de tigari electronice, doar ca cei care inainte nu stiau ce sunt, acum stiu doar ce au auzit din presa, ca sunt poate mai rele decat cele clasice. Un motiv suficient, pentru “drogat” sa nu renunte la “”drogul” lui drag… tigara clasica!
Am nevoie de voi, pentru a schimba mentalitatea gresita a multora! Si ei au nevoie de voi, mobilizati-va!

12 comentarii

  1. buna tema de discutie bravo! chiar au inceput si pe mine sa ma enerveze toate comentariile fumatorilor din jurul meu cu privire la tigara electronica: ca nu e buna ca provoaca canceri in gat ca e mai nociva decat tigara clasica s.a.m.d. dar daca ii intreb daca s-au documentat in vreun fel despre tigara electronica inainte sa-si dea cu parerea spun ca asa au auzit. si e destul de evident ca ce se aude pe la tv sau din gura in gura e mult mai simplu de asimilat decat sa stai cateva ore sa te documentezi. eu le zic tuturor celor care mai arunca cate o bomba negativa despre tigara electronica atunci cand ma vad vapand sa se documenteze inainte sa vorbeasca, sa scoata putin capul din turma asta de oi care casca gura la tot ce se spune la tv ori prin presa. pana la urma eu cred k cine e interesat sa se lase de fumat prin aceasta metoda se va documenta, cine nu e interesat ori nu are ambitie va lua ce e negativ din presa ca scuza pentru a continua cu tigarile clasice. eu unul vapez cam de 2,5 luni si nu as mai reveni niciodata la clasica tigara, la clasicul fum care se depune pe tot din jurul tau( dinti, gat, par, haine, asternuturi, pereti s.a.m.d). eu pot sa spun k am inceput sa simt din plin efectele pozitive ale renuntatului la fumat: tenul mi s-a mai curatat nu mai imbatraneste ca inainte cu fiecare tigara fumata, ma simt mai plin de viata nu mai am starea aia de pasivitate de dinainte, tusea de dimineata incepe sa dispara, nu mai stau mereu cu grija de a-mi cumpara tigari sa nu raman cumva fara, si a scazut si cheltuiala de la vreo 350 ron la in jur de 100 pe luna (2 clearomizoare, o sticluta de lichid de 30 ml si una de 10 ml imi sunt de ajuns). eu voi incerca sa ii conving pe cei care mai pun la indoiala tigara electronica ca tot ce se aude prin presa sunt doar nascociri ale companiilor de tutun si sa se documenteze mai bine inainte sa-si faca o parere si o sa le dau forumul asta ca studiu de caz. eu unul ma bucur ca am facut pasul asta ( care apropo e singura metoda prin care am reusit sa ma las de fumat) si voi continua sa vapez pana mi se va lua si voi renunta de tot. aburi de calitate tuturor si hai sa incercam cu toti sa le deschidem mai bine ochii celor care asculta la toate prostiile de prin presa!

    • Multumesc Florin. Ai prins ideea, sunt foarte multi oameni care nu stiu adevarul… care au auzit numai de minciunile aparute… Cum sa existe interes, cand stii ca ceva e nasol… trebuie sa te contrazica cineva. 🙂

    • ma numesc marius.si eu fumez tigara electronica este super buna zici ca mam nascut din nou.nam treaba da anputitili alea clasice.tigara electronica e o sanatate curata.

  2. Salut. Apreciez demersul tau si nu voi face nici un fel de aprecieri in legatura cu toate bazaconiile aparute prin media si lansate de persoane motivate financiar, fiind cat se poate de clar ca unicul lor scop este cel de a dezinforma cu privire la tigara electronica , care se pare castiga din ce in ce mai mult teren in fata tigarii clasice. Pe aceasta cale iti transmit tie si tuturor vaperilor ca, probabil ca multi altii care insa nu o recunosc sau nu doresc sa posteze, am simtit pe propria piele beneficiile electronicei. Incepand cu imbunatatirea starii de sanatate, disponibilitate mai mare la efort, un alt suflu cum se spune , disparitia in aproximativ 2 saptamani de la renuntarea la fumat a expectoratiilor (e si normal fara sa ma inhalez gudron , monoxid de carbon si alte 3-4000 de substante continute de tigarile clasice), disparitia acelui miros urat de pe maini si de pe haine si nu in ultimul rand cheltuielile mult mai mici pe care le fac cu electronica. Ca sa nu mai spun ca pot sa vapez aproape oriunde, fara a-i deranja pe cei din jur. Ce pot sa mai spun , nu o fi electronica 100% sigura si sanatoasa dar in mod cert eu pot sa spun ca este infinit mai bine cu ea decat cu fumatul clasic. Deocamdata cam atat … ma cam grabesc ca am treaba la birou…. si apropos de 1 an jumate de cand vapez nci nu mai pierd timpul alocat pauzelor de fumat deci uite inca un avantaj … cu tigara electronica poti deveni mai eficient la locul de munca. Aburi de calitate va urez tuturor.

  3. Buuna ziua dragi aburitori ! Am cumparat un ego t de vreo 6 luni , i dupa multe tentative de a renunta la fumatul clasic cu ea in sfarsit am reusit , dupa ce am descoperit noile cliromizoare de la Sailebao !am deja o saptamana de cand vapez si sper sa-mi tina naravul 😀 . La inceput am citit si eu tot felul de comentarii mincinoase la adresa tigarilor electronice , iar din stupiditatea mea de atunici am crezut ! Am cautat . informatii de tot felul pana am ajuns pe forumul vostru i sunt de aceiasi parere cu voi ! Marile companiide tigari pierd teren in fata tigarilor electronice si asta le preocupa tot timpul(traiasca Mircea Badea 🙂 ).eu sunt din Piatra-Neamt si aici cel putin in ultima vreme chiar a luat amploare Fumatul electronic , si ma bucur ca in sfarsit lumea a inceput sa gandeasca !!! ABURI DE CALITATE va doresc !

  4. salutare!
    vreau mai întâi să recunosc că am fost puțin dezamăgit de tine, pentru faptul că promovezi cu atâta înverșunare ….dar, cu articolul ăsta ți-ai mai spălat din păcate. fiecare cuvânt de-al tău este adevărat, și ar fi, într-adevăr o mare realizare dacă am urma cu toții îndemnul tău.
    sper să nu cenzurezi (măcar de data asta), și mult respect!

    • Imi pare rau ca ai fost dezamagit de mine… fiecare avem motive… asta ar trebui sa intelegi. Insa mai presus de toate chestiunile chiar sunt un fan al tigarii electronice si asta se poate vedea din ceea ce scriu. In plus cred ca am ajutat mii de oameni sa renunte la fumat. Daca aceste chestiuni iti sunt de ajuns pentru a ma respecta… desi cenzurez ce poate induce in eroare pe nestiutori si ceea ce contravine parerii mele (e dreptul meu, de altfel), iti multumesc!

  5. Pot confirma ca am renuntat la tutunul clasic cu ajutorul acestei tigari si nu mi-a creat niciun fel de neplacere. Dar tin sa fac o precizare, cel putin din punctul meu de vedere:renuntatul la tutun cu ajutorul tigarii electronice constituie un succes sigur doar daca o folosim ca pe un ajutor de a depasi mai usor starea de sevraj si nu ca pe o alternativa la fumat. Cand depasim starea de sevraj, care dureaza in medie cam 10 zile, trebuie sa renuntam si la tigara electronica, altfel exista sanse maxime fie sa ne intoarcem la fumatul clasic, fie sa ramanem la forma cu aburi … ceea ce nu este chiar un mare castig.

    • Monica… sunt de acord cu tine jumatate. 🙂 Mie imi place sa vapez, la fel de mult cum imi placea sa fumez. Nu vroiam sa renunt nici la tigari clasice, pana nu au aparut electronicele. Unii oameni nu sunt inca pregatiti sa renunte… insa ca alternativa, merge minunat. Totusi, toata stima ca ai reusit.

  6. sunt un fumator de tigare elec de 2 ani de zile si ma simt foarte bine in plus este foarte economa

  7. Razvan-TM. Mersi mult pt sfaturi m-au ajutat mult. am cumparat nu de mult o tigara electronica sa incerc deoarece incercarile de a ma lasa de tigarile clasice nu au dat roade, tinind cont si de meseria pe care o practic, (lucrez sofer pe camion international) si au si aparut imediat unu doi care sa ma intoarca la vechile obiceiuri, cum ca ar fi mult mai nocive , mai periculoase….etc. m-au cam pus pe ginduri, dar ma facut sa ma si documentez mai mult si nu cred ca ar face un rau mai mare decit tigara clasica. si daca stai logic si gindesti ai mai multe avantaje decit dezavantaje. avantajele tigari electronice nu le mai enumar ca sunt multe ii las pe cei care nu au incercat inca tigara electronica sa gindeasca si ei si sa incerce pina la urma ce au de pierdut. pe mine ma ajutat foarte mult in toate privintele si nu cred ca as mai renunta la ia pt cele clasice doar daca ar fi sa le las de tot. nu cred ca ar trebui sai lasam pe producatori de tutun sa ne sperie deoarece au tot interesul sa o faca, motivul nu-l mai repet deoarece ma gindesc ca il cunoasteti. numai bine….

    • Multumim Razvan, pentru gandurile tale. Ce bine ar fi ca toata lumea sa se documenteze inainte de a crede ce spun altii.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

