Puterea si influenta Mass Media pentru industria de tigari electronice

Asa cum am promis in urma cu o saptamana voi continua articolele educative pentru cei ce nu stiu adevarul despre tigara electronica. V-am rugat si pe voi sa ma ajutati in aceasta campanie de informare. Toti aveti facebook… toti aveti prieteni. Puteti transmite mai departe… ca tot ce a aparut la tv si in ziare despre tigarile electronice au fost minciuni.

Cum v-am spus in articolul anterior “Spune Adevarul despre tigara electronica!”, toti oamenii care inainte nu stiau nimic despre tigara electronica, acum stiu ca e ceva mai rau decat cele clasice. Mesajul negativ subventionat de greii tutunului a ajuns la acesti oameni prin intermediul Mass Media.
Nu avem forta unei televiziuni, insa suntem multi si credibili in fata prietenilor nostri. Haideti sa incercam impreuna sa schimbam ideile gresite inoculate de TV celor necunoscatori.
Stateam ieri si ma gandeam de cand au inceput atacurile media impotriva tigarilor electronice. Va spun ca in ultimele luni, traficul pe net si interesul oamenilor pentru tigara electronica a scazut considerabil.

Am tras concluzia ca totul are legatura cu acele idiotenii de reclame la tigari electronice ce apareau la tv in programele de teleshoping. Am scris la momentul respectiv ca acele firme vindeau niste tigari de doi lei… insa acele reclame ajutau oamenii sa ajunga la informatie… sa caute mai multe detalii pe internet. Acele reclame starneau interesul fumatorilor pentru tigara electronica. Fumatorii aflau de existenta acestui produs, cautau detalii pe internet si isi cumparau o tigara electronica mai buna.

E drept ca pesemne multi cumparau prostiile de la teleshoping.. dar si aceia, pe parcurs mai citeau si ajungeau la tigari electronice mai bune.
CAN-ul a interzis acele reclame la tigari electronice, pe motiv ca apareau oameni ce fumau clasice, pe parcursul reclamei. Le dau dreptate sa interzica acele reclame… insa ei au interzis orice fel de reclama la tigari electronice pe TV. Cum sa traducem asta??? E un mare abuz!!! Titanii tigarilor clasice au facut un pas important cu aceasta interzicere… au franat puternic trecerea fumatorilor pe electronice. Au lovit din greu piata de tigari electronice.

Va spun sicer, ca la acel moment nu mi-am dat seama de aceasta lovitura de marketing… desi criticam reclamele de teleshoping… ele erau un lucru foarte bun pentru industria de tigari electronice si pentru oamenii care vor sa renunte la fumat.
Da… cum v-am spus, nu mai avem reclame… nu mai avem Mass Media… avem doar puterea nostra proprie de a transmite mai departe informatii.

Toti cei care vapam de mult timp, putem face ceva in acest sens. Nu este dificil, toti prietenii fumatori ne vor multumi intr-un final!
Aburi de calitate dragilor!

Anunțuri

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s