Povestea impresionanta a unei mame ce a trecut pe tigari electronice!


Tuturor ne plac povestile cu „happy ending”, indiferent de cat de dureroase sunt momentele din viata cuiva totul este bine cand se termina cu bine. Asa s-a intamplat si in povestea de astazi pe care am hotarat sa o traduc deoarece am considerat ca pentru multi fumatori poate fi o lectie de viata.

Povestea incepe undeva prin 2008 cand in urma unui incendiu, Mandy Knight, in varsta de 50 de ani, isi pierde fiica. In urma acelui incendiu nu doar mama si-a pierdut fiica ci si fratele, Jake si-a pierdut sora mai mare.

Desigur ca o astfel de intamplare nefericita nu are cum sa nu te afecteze, ba chiar mai mult astfel de intamplari te pot marca pe viata. Asa s-a intamplat si cu Jake, in varsta de numai 12 ani. Baiatul a ramas marcat pe viata iar de teama sa nu isi piarda si mama a facut eforturi zi de zi sa o determine sa renunte la fumat. Jake era speriat de bolile pe care mama sa le putea avea din cauza fumatului.

Dupa presiunile facute de fiul sau, Mandy Knight a decis sa renunte la fumat cu o tigara electronica pentru a-si satisface pofta de nicotina. „Mi-am pierdut fiica in 2008 iar de atunci fiul meu a fost foarte stresat sa nu ma piarda si pe mine din cauza unei boli provocate de fumat”, a explicat Mandy. Aceasta a mai adaugat si ca „Fiul meu s-a tot documentat cu privire la implicatiile asupra sanatatii ale unui fumator inrait si m-a rugat sa ma opresc, iar acum doua luni mi-am luat inima in dinti si mi-am cumparat o tigara electronica.”

„Am incercat inainte sa renunt de cinci-sase ori, atat cu pastile cat si cu plasturi, insa fara succes. Nu m-am mai atins de tigari de cand folosesc tigara electronica si cred ca de data asta voi reusi sa renunt definitiv.”

Ei bine iata o poveste adevarata a unui fumator inrait care a reusit sa renunte la tigarile clasice cu tigari electronice. Sunt convins ca in situatia doamnei se afla multi fumatori care intentioneaza sa renunte si nu reusesc. Daca cunoasteti pe cineva in situatia asta, spuneti-i de aceasta poveste si amintiti-i ca exista tigari electronice si ca acum este posibil sa renunti la fumat.

2 comentarii

  1. Mi-am achizitionat si eu de ieri o tigara electronica din piese :clearatomizator c4,baterie ego-t,sunt foarte multumit de ea ,numai fumez tigari normale.Specific ca folosesc un e-lichid de la liqua turkish tobacco.Dupa ce am vizualizat forumul vostru pas cu pas am zis sa incerc sa trec la aceste gadgeturi si acu sunt foarte multumit de aceasta tigara electronica


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

