La Jocurile Olimpice de la Londra, tigara electronica e permisa

Ma uitam ieri pe un articol despre Jocurile Olimpice ce vor incepe la Londra pe 27 iulie.
V-am prezentat intr-un articol, acum cateva zile, cum o companie de tigari electronice a importat cateva milioane de bucati pentru acest eveniment.
Stiti la ce ma gandeam? Daca nu le vor da voie utilizatorilor de tigara electronica sa intre pe stadioane cu ele… daca vor interzice vapatul pe stadioane? :))
Va amintiti ca la noi, in Bucuresti, pe Arena Nationala, au interzis dom’ne si consumul de tigari electronice.

Dar uite ca englezii nu sunt atat de “harnici” in a interzice lucrurile pe care le considera benefice sanatatii. V-am spus ca englezii sunt printre cei mai mari fani ai tigarilor electronice. La ei se vapeaza in pub-uri la greu, la ei medicii sprijina tigara electronica.

In fine… daca pe lista obiectelor interzise la Jocurile Olimpice 2012 se afla, cutite, arme, Alcool, “cantitati mari de hrana”… “corturi”… si multe alte chestii hazlii… tigara electronica nu se afla pe aceasta lista!

Astfel toti turistii din intreaga lume se pot bucura de vapat pe stadioanele unde vor avea loc intrecerile.
Este iritant faptul ca o natiune mai evoluata decat noi… sa fim sinceri… nu are nimic impotriva tigarilor electronice. In schimb noi… care habar-n-avem ce este tigara electronica (si nu vorbesc de mine), o interzicem si pe Arena Nationala… de ce?

Ehh… astept sa se schimbe si la noi lucrurile… mai ales ca am auzit ca iar se scumpesc tigarile.

2 comentarii

  1. Hmmm… da-mi voie sa te contrazic in ceea ce priveste Arena Nationala. Am fost la SuperCupa Romaniei… am fost verificat la intrare, mi s-a cerut sa imi desfac trusa, in care aveam 2 baterii mari, 2 *mizoare, 2 sticlute de lichid, nu a fost nici o problema, am fost lasat sa intru. In stadion erau stewarzi la fiecare 3 randuri de scaune, la capete de rand si jos, in fata fiecarui sector, cu casti in urechi si statii de emisie/receptie, nu aveai cum sa misti nimic fara sa te vada. Asa ca am intrebat pe cel din dreptul randului meu daca pot folosi tigara electronica… si a zis ca da 🙂 Asa ca… am vapat cand am simtit nevoia in Arena Nationala 🙂

    • Bogdan, ma bucur sa aud asta… poate s-a schimbat cateceva.. sau poate ai avut tu noroc. Cand au lansat arena nationala… cu meciul ala cand s-a distrus gazonul.. au zis si la tv ca n-ai voie cu tigari electronice. Eu n-am fost inca… nu ma pot pronunta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

