Pensionar dat afara din transportul public pentru ca vapa tigara electronica

Din seria „Cum renunti la tigara electronica si revii la clasice” va prezint astazi povestea unui pensionar care a revenit la analoage dupa ce a fost dat afara din autobuze si pub-uri pentru ca folosea tigara electronica.

Bert Wright din Irby a reusit sa renunte la obiceiul pe care il avea de 56 de ani cu tigara electronica. Insa, dupa ce a fost rugat sa paraseasca transportul public din cauza aburilor emisi de e-tigara, a ajuns la un impas si a hotarat sa se apuce iarasi de fumat. Barbatul in varsta de 65 de ani sufera de emfizem pulmonar, asta a fost si cauza pentru care medicii i-au interzis sa mai fumeze.

„Nu am mai fumat pentru o perioada de 6 luni insa azi mi-am aprins prima tigara. Am fost afara sa imi cumpar un pachet. Am crezut ca pot folosi tigara electronica oriunde insa se pare ca nu. ”

Si iata cum inca un fumator este condamnat la moarte din cauza actiunilor manipulatoare ale producatorilor de tigari. Poate daca nu ar fi aparut atatea articole si stiri care sa zica ca tigarile electronice sunt cancerigene si daunatoare si care sa influenteze opinia publica, acest om ar fi aburit si astazi si nu ar mai fi fumat deloc.

Oamenii sunt indoctrinati si nu mai stiu ce sa creada cand vine vorba de tigari electronice. Au aparut atatea lucruri negative despre acestea incat, probabil daca nu as fi fost pasionat, le-as fi luat si eu de bune. Asta este realitatea si trebuie a o recunosc. Din pacate nu putem sa schimbam aceasta mentalitate decat demonstrandu-le oamenilor contrariul. Si cum putem face acest lucru astfel decat dandu-ne exemplu pe noi insine. Noi cei care am renuntat deja stim ce inseamna vapatul si ce presupune. Nu ne ramane decat sa le povestim „povestea noastra de fost fumator” si sa le aratam ca lucrurile sunt defapt altfel decat stiau ei.

Asa cum ati remarcat in ultima serie de articole, ma chinui sa constientizez oamenii de ceea ce inseamna pericolul fumatului si de ceea ce inseamna tigari electronice. M-am saturat sa-mi spuna cei care ma vad vapand: „Stii… am auzit ca astea sunt mai periculoase…”… sau sa ma priveasca mirati, „Ce faci, incerci sa te lasi de fumat? Reusesti cu asta… e buna de ceva?”

Hai mai oameni buni, incercati si voi si veti vedea ca va veti simti mult mai bine folosind o tigara electronica.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

