Stati „ca pe ace” cand aburiti tigara electronica in public?

Cand ati folosit prima data tigara electronica v-ati stresat de modul cum aratati cu ea? Erati speriati de reactiile celor din jur? M-am gandit la aceste lucruri dupa ultimele doua articole pe care le-am scris dar si ca mi-am adus aminte de unii prieteni de-ai mei care se amuzau de tigarile electronice pe care le-am avut de-a lungul timpului…ba aratau ca un pix, ba ca o surubelnita s.a.m.d.

Sunt convins ca multi dintre voi au trait aceasta experienta – priviri aruncate pe furis si intrebatoare, sau incruntari de la cei care cred ca fumezi sau chiar priviri mirate de la cei care nu inteleg ce se intampla. Chiar si aici pe Forumtigaraelectronica am primit numeroase povestioare de la oameni care au folosit tigara electronica si au fost trasi de maneca si avertizati ca fumatul este interzis sau ca nu ai voie sa fumeze intr-un loc public. Si pe alte bloguri si forumuri am citit multe comentarii prin care oamenii dadeau de inteles ca nu se simt confortabil cand aburesc in public.

Chiar si eu m-am gandit daca ma simt inconfortabil atunci cand aburesc in public. Sincer la inceput poate ca aveam o oarecare jena insa acum nu ma mai simt deloc inconfortabil, din contra ma simt mai bine. Ma simt increzator si simt ca fac o chestie buna pentru mine.

Si apoi este nevoie de timp pentru ca publicul larg sa se simta confortabil cu o „noua tehnologie”, iar tigarile electronice nu sunt acelasi lucru cu smartphonurile sau cu tabletele. Multe dintre tigarile electronice prezente pe piata seamana cu cele clasice iar reactia oamenilor atunci cand te vad este sa iti spuna „Fumatul interzis!”, din reflex.

Pe de alta parte unele tigari electronice seamana foarte bine cu pixurile metalice si multi nu inteleg ce faci, nu inteleg ce se intampla. De asemenea, exista si cele precum modelul DSE905 care seamana cu o surubelnita si atunci iarasi oamenii nu inteleg nimic.

In orice caz trebuie sa avem rabdare si sa ne gandim ca nu facem nimic rau chiar daca va trebui sa dam explicatii multora despre ceea ce facem. Si desigur este posibil chiar si dupa ce dam explicatii, unii sa nu inteleaga, dar asta e…

5 comentarii

  1. Raspunsul e „DAAAAAAAAA”.Sunt unii care se uita asa de ciudat la mine de parca le-as fi furat ceva!!!Mai sunt si cunoscuti care zic „Las-o nabii de treaba…ai fumat atatia ani si acum te-ai prostit de tii chestia aia-n gura???”Dar cand inventariez partile bune…dispar acele si vapez FOARTE CONFORTABIL!

  2. Domnilor, problema este urmatoarea privind permiterea e-fumatului in public: nicotina a fost si este un pesticid, o substanta toxica pentru mediu (vedeti ce de capete de mort sunt pe cartusele cu nicotina, al caror continut INGERAT, nu ars, poate omori un copil!). Deci si aburii dvs. sunt toxici si nu e corect sa-i obligati pe cei din jur sa va inspire pesticidul. Si eu sunt fumator dar urasc fumatorii care fumeaza intoxicandu-i pe altii, inclusiv pe mine.

    • Octavian… da-mi voie sa nu fiu de acord. Exista pe aici un studiu cu ce contine aburul expirat… nu e nimic toxic in el… spre deosebire de fumul de tigara.

  3. ASAI LUMEA SE UITA CIUDAT LA TINE,SI VIN CU TOT FELUL DE ARGUMENTE CHIAR TAMPITE CETEODATA


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

