„Diavolitele” te indeamna sa fumezi si sa renunti la tigara electronica

Cine ne inspiteste sa renuntam la tigari electronice

Dupa cum v-am povestit tocmai ce m-am intors de la mare. Vremea nu prea a tinut cu mine deoarece au fost vreo trei zile mai urate. De asemenea, am fost si bolnav cateva zile de nici nu am folosit tigara electronica, insa per total a fost bine, m-am odihnit si asta este cel mai important.

Pentru ca prietena mea este fana a muzicii electronice (stiu probabil ca va ganditi muzica electronica + muzica rock = eroare) si pentru ca nu puteam sa o las neinsotita m-am decis sa merg impreuna cu ea la The Mission 2012. Evenimentul a avut loc anul acesta pe plaja Hanul Piratilor din Navodari. Au fost prezenti cativa Dj celebrii precum Armin van Buuren, Sven Vath si Sunnery James si Ryan Marciano.

Si cum am ajuns noi la evenimentul cu pricina de la intrare, pe fiecare poarta, era cate un „filtru” compus din cate patru gagici misto care te intrebau daca esti fumator. Desigur ca noi le-am zis ca nu si ca suntem utilizatori de tigari electronice. In fine, am trecut de aceste filtre si apoi am patruns pe teritoriul efectiv al evenimentului unde basii risicau nisipul de pe tarm.

Dupa ce ne-am invartit un pic pe acolo ne-am intins pe nisip si ne-am scos, bineinteles, tigarile electronice si am inceput sa vapam si sa bagam alcool, altceva ce poti sa faci la un concert. La un moment dat vine o gagica si o intreaba pe prietena mea ce fumeaza. La care ea bineinteles ca i-a zis „tigara electronica”. Acum gagica i-a raspuns „Inteleg ca vrei sa te lasi de fumat. Dar nu vrei poate o bricheta sau poate sa discutam mai mult despre asta?”. I-ar prietena mea i-a zis „Din moment ce vapez tigara electronica de ce as avea nevoie de o bricheta. Nu am nevoie…”. In cele din urma tipa a plecat. Pacat ca n-a venit la mine… poate ma convingea de ceva… :))

M-a surprins cum sunt trainuite gagicile astea de la companiile de tutun. Dupa ce le zici ca incerci sa te lasi, ele insista sa te apuci din nou. Daca nu ai tigara electronica cu tine sau daca ti-a murit bateria poti sa te apuci foarte usor de fumat. Te duci la gagicile-hostesse, care au niste genti doldora de tigari si le ceri un pachet. Nu mai zic ca fetele sunt una si una si sa vrei sa le ignori nu ai putea, iti este imposibil. Toate sunt alese probabil dupa tiparul 170, craci, tate si fund. Si atunci cum naiba ca tip neinsotit zic, sa nu iei un pachet de tigari de la ea. Parca te ademeneste, parca e un diavol dinala care da din codita si iti zice „hai, ia un pachet de tigari si fumeza.”

La eveniment am mai vazut si alti aburitori de tigari electronice, probabil ca si ei au trecut prin acelasi tratament. Sper ca nu a cedat nimeni ispitei! 🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

